προβλημα με sony kdl- 46hx920

faniskriti

New member
18 October 2012
35
ηρακλειο κρητης
καλημερα σε ολους καλως σας βρηκα...μεσα απο αυτο το σιτε καταφερα να παρω την αποφαση να αγορασω μια τηλεοραση sony hx920 απο το sony senter ηρακλειου κρητης, η τηλεοραση συμφωνα με τα λεγομενα των κατοχων ειναι κορυφη και ισως η καλυτερη για το 2011.Την αγοραση πριν 3 μηνες και οντως διαπιστωσα οτι εκανα καλη αγορα μιας και η εικονα της ηταν πεντακαθαρη...μεχρι εδω ολα καλα... μετα απο 17ημερες ολιγοωρης χρησης (λογω διακοπων) μου πεταει δυο οριζοντιες γραμμες μονιμες πανω στο πανελ, 2 ποντους απο πανω..μιλαω με το σονυ σεντερ ηρακλειου και η απαντηση ηταν δεν ειναι δικη μας δουλεια, να απεθυνθω στο σερβις(ετσι διωχνουν τους πελατες τους, μεχρι να παρουν τα χρηματα σε εχουν στα ωπα-ωπα).Μιλησα με το σερβις τελικα μετα απο μια εβδομαδα ηρθαν αλλα η γραμμες ως δια μαγειας εσβησαν αφηνωντας μια ελαφρια σκια η οποια φαινοταν σε συγκεκριμενες σκηνες,τελικα δεν την πηραν απο το σερβις για να δουμε πως θα εξελιχθει...το αποτελεσμα μετα απο 2 μηνες πεταξε σε ολη την οθονη γραμμες και εδειχνε διπλα τριπλα ειδωλα..το σερβις ξανα ηρθε και την πηρε με αποτελεσμα για αλλες 2 εβδομαδες να μην εχω τηλεοραση.Μου ειπαν για αλλαγη πανελ το οποιο δεν μου αρεσε για καινουργια τηλεοραση αλλα επειδη ακουσα καλα λογια για το σερβις ηρακλειου ειπα να το ρισκαρω(πανελ αξιας 900 ευρω).Πριν μερικες μερες ηρθε η τηλεοραση με το καινουργιο πανελ και προς εκπληξη μου ανακαλυψα οτι δεν εχει την ιδια ποιοτητα εικονας με την αρχικη παροτι πηραξα ολες τις ρυθμισεις,ειδικα αν πας και βαλεις scene cinema δειχνει ολα τα προσωπα μαυρους.Η απαντηση του σερβις θελει update το οποιο εκανα αλλα μηδεν,σημερα ηρθαν και την ξαναπηραν.Το ξερω οτι σας κουρασα αλλα ζηταω καποια συμβουλη γιατι μαλλον πεταξα τα χρηματα μου.:bawling:ευχαριστω
 
Αυτό είναι το κακό με την Sony , μπορεί να είναι η κορυφαία Ιαπωνική εταιρεία σε ηλεκτρονικά αλλά από σέρβις και after sales άστα να πάνε.

Για την επόμενη αγορά σου η συμβουλή μου είναι τηλεόραση 1000 ευρώ το πολύ. Με την αξιοπιστία των σημερινών τηλεοράσεων δεν αξίζει να δίνεις παραπάνω για να την πετάξεις μετά από 3-4 χρόνια (το μέγιστο).

Μπορείς να κάνεις καταγγελία στο Υπουργείο Εμπορείου και την Ένωση Καταναλωτών...

http://www.avclub.gr/forum/showthre...-στην-Ελλάδα-και-στην-Ε-Ε-Εγγυήσεις-προϊόντων
 
Αν έχει ξανά πρόβλημα, είναι υπεύθυνοι να την φτιάξουν στο 100%. Αν δεν μπορούν, να σου δώσουν καινούρια.
Αν δεν δέχονται, ε τότε να τους κάνεις τηλεφωνήματα να την παραλαμβάνουν και να την ξαναπαραλαμβάνουν.
Από εκεί και πέρα, μίλα με τα κεντρικά της SONY εδώ στην Αθήνα. Αν δεν βρεις άκρη, στείλε email στην SONY στο εξωτερικό με παράπονα για το Ελληνικό Service.

Την καταγγελία, η γνώμη μου είναι να την ξεχάσεις, γιατί πολύ δύσκολα θα γίνει κάτι.
Αν η Χ εταιρία προσπαθεί να σε πιάσει κορόιδο, δεν δίνουν καμία σημασία στις καταγγελίες μας.
Και οι "αρχές" όπως πχ το ΙΝΚΑ, απλά μεταβιβάζει τα παράπονα μας σε αυτούς. Δεν κάνει τίποτα άλλο για να τους πιέσει!!!

Η τηλεόραση σου είναι καιινούρια και δεν νοείται να την έχεις με πρόβλημα! Μην το αφήσεις έτσι!
 
Last edited:
δεν μπορω να καταλαβω πως τα καταφερνουν πωλητες και αντιπροσωπιες τα δικα τους προβληματα να θελουν να τα κανουν δικα σου, προσωπικα ακριβη τηλεοραση δεν προκειται να ξαναπαρω και για να γινομαι πιο σαφης 'sony' ειναι κριμα να επενδυεις πολλα χρηματα που δυσκολα βρισκονται στις μερες μας σε αντικειμενα τα οποια δεν εχουν καμια αξιοπιστια πλεον...εχω μια toshibe lcd εδω και δεκα χρονια δεν εχει παθει το παραμικρο και δεν μπορω να πω οτι την προσεχα...
φιλε sakis για την ωρα δεν παω σε καταγγελια απλα περιμενω να δω τι θα γινει επεσαν βεβαια οι απειλες οτι θα απευθυνθω στην σονυ ευρωπης...ευχαριστω
 
Αστα να πανε.Μη σου κατσει.Δεν ειναι δυνατον να σου φτιαξει το σερβις του κυρ Γιαννη δουλεια.Εγω πηρα ενα ψυγειο liebherr και οταν ηρθε ο τεχνικος να ρυθμισει στις ροδελες κατι με την ψυξη ενας τεραστιος δεν χωρουσε τον ακουω να λεει εκαψα την πλακετα ο μα...κας για τον εαυτο του.Μετα ξενερωνεις.
 
Σύμφωνα με τον 3043/2002, ελάττωμα που εμφανίστηκε εντός 3 μηνών από την ημερομηνία αγοράς, τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση. Οπότε, από το κατάστημα αγοράς ζητάς αντικατάσταση με νέα, τα χρήματά σου πίσω, ή επισκευή (εσύ αποφασίζεις, όχι το κατάστημα).
Ρίξε μια ματιά στον νόμο.
 
Σύμφωνα με τον 3043/2002, ελάττωμα που εμφανίστηκε εντός 3 μηνών από την ημερομηνία αγοράς, τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση. Οπότε, από το κατάστημα αγοράς ζητάς αντικατάσταση με νέα, τα χρήματά σου πίσω, ή επισκευή (εσύ αποφασίζεις, όχι το κατάστημα).
Ρίξε μια ματιά στον νόμο.
Συμφωνώ φίλε, αλλά άκου και αυτό που έχω τραβήξει εγώ παλιότερα...

Από την στιγμή που το κατάστημα ΔΕΝ φέρνει διάφορα μοντέλα που θες...
λεφτά ΔΕΝ σου δίνουν πίσω γιατί "έτσι γουστάρουν"...
πας στο ΙΝΚΑ και δεν κάνουν τίποτα απλά "μεταβιβάζουν" την καταγγελία σου στο κατάστημα, από το οποίο κατάστημα σου λένε πως ΕΣΥ την χάλασες...
σε δικηγόρο δεν πας γιατί δεν σε συμφέρει...
άμα βάλεις δυο φουσκωτούς να τους πλακώσουν θα βρεις τον μπελά σου...

μιλάς με το service του κατασκευαστή και τελικά βρίσκεις λύση ΜΟΝΟ από εκεί...
και όλα αυτά γιατί κάποια καταστήματα είναι "τσάμπα μάγκες" του στυλ "άμα σου αρέσει!!!"