προβλημα με sony str da3400es

panakos

Established Member
22 September 2008
139
εχω εναν sony str da3400es με crystal audio T3

δοκιμασα να κανω autocalc και μου βγαζει το sub και το δεξι ηχειο εκτος φασης , βεβαια αυτο μπορει να ειναι και λογο bi-amp

αλλα μου κανει κατι που δεν θυμαμαι αν το εκανε οταν τον ειχα παρει και δεν ξερω αν ειναι φυσιολογικό.

οταν στελνει τον τονο σε καθε ηχειο για να μετρησει , οταν στελνει στο δεξι μπρος ηχειο ταυτοχρονα στελνει και στο sub......περιεργο δεν ειναι?
μετα το sub το μετραει και μονο του.
αλλα το δεξι ηχειο το μετραει παντα μαζι με το sub
μπας και εχει προβλημα να τον παω πισω? ειναι ακομα σε εγγύηση.
 
καλα στην sony δεν την παλευουν καθολου.
τον εχω παει απο 22/12/2010 στην αργυρουπολη , απο εκει τους πηρε 10 μερες να καταλαβουν τι εχει , γιατι ο τεχνικος δεν παει ολες τις μερες και οσες μερες παει καθετε 2-3 ωρες απο οτι καταλαβα.....

το καλυτερο ειναι οτι τον εστειλαν στο μαρουσι στα κεντρικα για FW update , και αν μου λενε αληθεια εχουν παραγγειλει ενα ειδικο καλωδιο, προφανως για να κανουν το update εσωτερικα , γιατι το ευρωπαικο μοντελο δεν εχει rs-232

ειναι δυνατον να μην μπορουν να το κανουν στην αργυρουπολη?
ειναι δυνατον στα κεντρικα να μην εχουν το καλωδιο?
θα τρελαθω
το καλυτερο ειναι οτι ειναι σειρα ES αρα 5 χρονια εγγυηση και μου λεγανε οτι εχει μονο 1 χρονο. Βεβαια αυτο δεν ειναι προβλημα γιατι δεν ειχε κλείσει χρονο.
 
σημερα πηγα να παραλαβω τον ενισχυτη , αλλα δεν το εκανα, τους τον αφησα εκει.
απο οτι διαβασα στο νετ , το μοντελο 2400 και 3400 ειχε καποια bugs που εχουν να κανουν με τον ηχο απο το hdmi , αυτο προεκυψε πρωτα στην αγγλια με το sky , και το δευτερο ειναι το calibration σε bi-amp που μου εκανε εμενα.

αυτα ειναι πρωβληματα που η sony τα εχει αντιμερωπισει αν και μερικοι λεγανε οτι τους ειχαν επιστρεψει ενσχυτες απο σερβις χωρις να τους φτιαξουν.

η μεγαλη μου διαμαχη με την σονυ και ο λογος που δεν παρελαβα ειναι οτι μου λενε οτι εχω εγγυηση μονο 1 ετος. το οποιο το γραφει και μεσα στο βιβλιαρακη με τις "Ελληνικες" οδηγιες χρησης.

στο αγγλικο δεν αναφαιρει τιποτα για εγγυση μεσα στο βιβλιαρακι

ομως στο

http://www.sonystyle.com/webapp/wcs/...91076#features

και οπως ειναι γνωστο η εγγυηση για την σειρα ES ειναι 5 χρονια.
στο
http://www.sony.gr/product/hcs-home-...r/str-da3400es

κανουν την παπια στο θεμα εγγυηση.

προς το παρων εχω απαιτησει επιδειξη της επισκευης στον χωρο τους , κατι που θα γινει την δευτερα , οπου και θα δοκιμασω ολα τα γνωστα bugs.

αλλα στο θεμα εγγυηση δεν θα τους αφησω ετσι , με εχουν εκνευρισει αφανταστα γιατι μου απαντανε κατι "γκομενες" λες και ειμαι στον δημο και βαριουνται.
 
μου στείλανε με email και ένα pdf με την ευρωπαϊκή εγγύηση της sony η οποία είναι ένα έτος.

ενω μιλησα με συγκεκριμένο ατομο και ζητησα να μου το στειλει με υπογραφη ωστε να το προωθήσω στην Ιαπωνία , μου στειλανε ενα μαιλ απο το [email protected] χωρις ονομα.

το pdf ειναι το εξις http://www.multiupload.com/S3OCL0CWLK
στο τελος γραφει Version 1.0 - 01.2004 ενω στο

http://support.sony-europe.com/repair/warranty/index.aspx?site=odw_el_GR
http://support.sony-europe.com/repair/warranty/pdf/warranty_el_GR.pdf?site=odw_el_GR

υπαρχει η Version 04.2007....δεν ξερω γιατι εγω ειμαι στην παλια version ισως αυτο να δειχνει οτι η sony πρεπει να διώξει κανεναν δημοσιο υπαλληλο μπας και γλυτωσει τα ξεφτιλικια.


Τελικα για την σειρα ES τι ισχυει?
στο Pdf ειναι γενικα αυτα που λεει και διαχωριζει μονο τις Bravia.

Εγω θεωρω οτι ειμαι πελατης της Sony japan και οχι του εδω αντιπροσώπου.
 
δεν μπορω να κρυψω οτι μου εχει κανει πολυ αρνητικη εντυπωση οτι κανεις δεν εχει σχολιασει τα προβληματα εγγυησης της sony
 
Δυστυχώς δεν έχει να κάνει μόνο με την Sony. Για όλα τα service των εταιρειών ακούγονται κατά καιρούς τέτοια προβλήματα....
 
Και εγώ που αγόρασα ενισχυτή από γερμανία, ενώ εκεί δίνουν 2 χρόνια εγγύηση, εδώ που είπαν ότι έχει μόνο 1.
 
Είναι γενικά απαράδεκτοι, κινούνται στα όρια του νόμιμου και το μόνο που τους ενδοιαφέρει είναι να πουλήσουν.
Το θέμα είναι πως αν το after sale service δεν είναι αυτό που πρέπει και αρμόζει, αυτόματα καθίστανται αναξιόπιστοι.
Απο κάτι τέτοιους αντιπροσώπους πεύτουν έξω οι πολυεθνικές.
Έτσι λοιπόν όταν σου τυχαίνει κάτι και χρειάζεσαι την εγγύηση το πας στο κατάστημα που το αγόρασες και απαιτείς, να το πάει αυτός στην sony και να τον πάρεις πίσω έτοιμο.
Έχεις πληρώσει τα λευτά σου γι αυτό. Αν θέλουν πελάτες να μάθουν να σέβονται.