καλημέρα,
Είχαμε πριν δυόμισι χρόνια προμηθευτεί δυο Ledlenser D14 πρώτης γενιάς (η δεύτερη βελτιώθηκε σαφώς, με καινούργιας σχεδίασης "κλειστό" διακόπτη...) και είχαμε ταχύτατα το γνωστό πρόβλημα των σκουριασμένων μαγνητών στον διακόπτη, που σχεδόν αχρηστεύει το φανάρι αφού "φουσκώνει" ο διακόπτης και αποκόπτεται από το σώμα ο άξονας στήριξής του.
Ανταλλακτικά δεν υπήρχαν σε κανένα μαγαζί στην Ελλάδα, μέχρι που ο ένας αχρηστεύτηκε εντελώς και πριν τον πατεντάρω αγρίως, έστειλα ένα χεστήριο email στην εταιρία στην Γερμανία, απ' όπου μετά από καμιά βδομάδα με παρέπεμψαν στον εδώ αντιπρόσωπο τους, που από το 2010 είναι η εταιρία
Ε.Ν.Α ΔΙΑΚΟΥ Ε.Π.Ε
ΓΟΥΝΑΡΗ 119, 16561 Γλυφάδα
τηλ.: 210 9614112, 210 9615026
φαξ.:210 9614057
Επικοινώνησα μαζί τους και αρνήθηκαν να μου πουλήσουν ανταλλακτικούς διακόπτες και μου ζητήσανε να τους στείλω το φανάρι, να το στείλουνε Γερμανία και μετά από ενάμισι-δυο μήνες να μου το επιστρέψουν επισκευασμένο δωρεάν.
Θεώρησα απαράδεκτο το γεγονός, μιας και εγώ ήθελα ένα εξωτερικό-ξεχωριστό ανταλλακτικό και όχι επισκευή και αφου το έψαξα λίγο νομικά, τους ενημέρωσα οτι η πρακτική τους να μην υποστηρίζουν στην Ελλάδα με ανταλλακτικά προιόντα που αντιπροσωπεύουν αποκλειστικά, είναι έκνομη και ότι αν δεν μου στείλουν ανταλλακτικό διακόπτη, θα τους ξεφωνίσω στο περιοδικό Thalassa που γράφω αραιά και που για ψαροτούφεκα και στα Ελληνικά φόρα...
Πέντε μέρες μετά μου στείλανε
δωρεάν δυο διακόπτες...
Επειδή λοιπόν η τακτική της Ledlenser είναι στείλτο να στο φτιάξουμε και περίμενε, αλλά ο εδώ αντιπρόσωπος φαίνεται σοβαρός και είναι σίγουρα εξυπηρετικός, επικοινώνησε μαζί του... (το email του είναι Andreas Issaiades [
[email protected]])
Το έγχρωμο κείμενο είναι η άποψη του αντιπροσώπου για τον D14 (οπότε υποθέτω ότι ανάλογη άποψη θα εκφράσει αρχικά και για τον δικό σου...)
Αξιότιμοι κύριε Αραβαντινέ & κύριε Ζακυνθινέ,
Καλημέρα σας,
Αντιλαμβάνομαι τον εκνευρισμό σας, και σε πολλά που καταλογίζετε στη Led LENSER έχετε δίκιο.
Η εταιρεία μας αντιπροσωπεύει τη Led LENSER από το 2010 και από τη πρώτη στιγμή που αντιληφτήκαμε το τεχνικό πρόβλημα του D14 της Led LENSER (υποβρύχιου φακού) ενημερώσαμε την κατασκευάστρια εταιρεία και επιπλέον προσφέραμε και συγκεκριμένες λύσεις στο πρόβλημα του διακόπτη αλλά και της φλάντζας στο κεφάλι του φακού ( Οι προτάσεις και η τεχνογνωσία ήταν του κ. Χάλαρη που έχει το κατάστημα XX1 και όχι δικές μας…) τις οποίες με ενθουσιασμό λάβανε οι Γερμανοί. Δυστυχώς όμως καθυστερήσανε πολύ να επιλύσουν το κατασκευαστικό πρόβλημα.
Η εταιρεία μας δεν διαθέτει εκπαιδευμένο προσωπικό για να κάνει τις απαραίτητες τεχνικές εργασίες και όταν ζητήσαμε να εκπαιδευτούμε ώστε να μπορούμε να κάνουμε το service στο συγκεκριμένο φακό αλλά και σε άλλα μοντέλα μόνοι μας η κατασκευάστρια εταιρεία μας ενημέρωσε πως προτίμα να εξακολουθήσουμε να τους στέλνουμε στη Γερμανία.
Η εταιρεία μας στη συνεχιζόμενη προσπάθεια βελτίωσης του παρεχόμενου service στους πελάτες της αλλά κυρίως στους τελικούς καταναλωτές συστηματικά προσφέρει τα παρακάτω παρότι δεν καλύπτονται τα διάφορα έξοδα που προκύπτουν από τη σύμβαση μας με την κατασκευάστρια εταιρεία:
• Αντικατάσταση D14 και οποιουδήποτε άλλου προϊόντος ακόμα και όταν έχει λήξη η εγγύηση του προϊόντος με καινούργιο
• Αντικατάσταση D14 και οποιουδήποτε άλλου προϊόντος ακόμα και όταν ακυρώνετε η εγγύηση του προϊόντος διότι παρεμβαίνουν τρίτοι για να διορθώσουν το σχετικό πρόβλημα (έχουμε αντικαταστήσει φακούς που τους έχουν γεμίσει σιλικόνη)
• Δεν χρεώνουμε τους πελάτες μας μεταφορικά από Ελλάδα προς Γερμανία ούτε από Γερμανία προς Ελλάδα
Ο λόγος για τον οποίο σας προτείναμε αν θέλετε να τον στείλετε μόνος σας είναι για να γίνει πιο σύντομα η αντικατάσταση ή το service του φακού σας. Στην εταιρεία μας έχει ζητηθεί από την Led LENSER να κάνουμε μαζικές αποστολές όταν πρόκειται για προϊόντα προς αντικατάσταση ή service ώστε να είναι και πιο οικονομικό για εμάς, να είναι ευκολότερη η διαχείριση και να μην γίνονται λάθη, αλλά και ώστε οι διάφορες διαδικασίες που απαιτούνται λιγότερες (Δελτία αποστολής, Πιστωτικά Δελτία, Δελτία Service κτλ). Ως αποτέλεσμα κάνουμε αποστολές κάθε 10-15 μέρες και όχι κάθε μέρα αν προσθέσετε και το χρόνο της Led LENSER για να ολοκληρώσει τη διαδικασία του service αντιλαμβάνεστε ότι αν προστεθούν και οι ημέρες της μεταφοράς είναι εύλογο το χρονικό διάστημα των 4-8εβδομάδων. Στις περισσότερες περιπτώσεις η όλη διαδικασία απαιτεί 5-6 εβδομάδες αλλά λόγω των πολλών εξωτερικών παραγόντων όπως έλλειψη ανταλλακτικών, απεργίες κτλ θέλοντας να είμαστε σωστοί απέναντι στους πελάτες μας έχουμε προσθέσει μερικές μέρες ακόμα στην όλη διαδικασία…
Είναι λοιπόν δικαίωμα σας να επιλέξετε πως θα γίνει η αποστολή και όχι πάγια τακτική μας.
Σχετικά με τις ερωτήσεις σας:
Δυστυχώς παρά τις συνεχόμενες οχλήσεις μας προς το τμήμα ανταλλακτικών και service της κατασκευάστριας εταιρείας δεν έχουμε ανταλλακτικά και δεν έχουμε και σχετική ενημέρωση του πότε και αν θα παραλάβουμε. Όλοι οι D14 στέλνονται στη Γερμανία.
Είναι πολιτική της Led LENSER οποιοδήποτε service για οποιοδήποτε προϊόν της να γίνετε στα κεντρικά τους γραφεία στη Γερμανία. Με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να παραγγείλουμε ανταλλακτικά καθώς δεν είναι διαθέσιμα στο κατάλογο των αντιπροσώπων. Βέβαια για να είμαι απόλυτα ειλικρινής μαζί σας έχουμε στο παρελθόν καταφέρει να φέρουμε ανταλλακτικά τα οποία όμως παραλαμβάνει απευθείας ο πελάτης (κατάστημα όχι ιδιώτης) και αναλαμβάνει μόνος του την εργασία.
Αναφορικά με τα υστερόγραφα σας:
Σας διαβεβαιώνω πως η εταιρεία μας συμφωνεί απόλυτα μαζί σας και έχουμε κάνει αμέτρητες παρατηρήσεις, εισηγήσεις, οχλήσεις όπως θέλετε πείτε το για να μπορούμε γρήγορα και αποτελεσματικά να αντικαθιστούμε χωρίς χρέωση προβληματικούς φακούς. Επαναλαμβάνω πως παρότι εμείς χρεωνόμαστε όχι μόνο τα έξοδα αποστολής αλλά και τα έξοδα επιστροφής για κάθε αντικατάσταση ή service ΔΕΝ τα χρεώνουμε στους πελάτες μας.
Αν αναλογιστείτε το μέγεθος της Ελληνικής αγοράς για καταδυτικό φακό είναι πολλοί οι φακοί D14 που έχουμε επιδιορθώσει τα τελευταία 2χρόνια.
Ούτε εμείς αντιλαμβανόμαστε την άρνηση της κατασκευάστριας εταιρείας να μην παρέχει ανταλλακτικά αλλά η μόνη λογική απάντηση σε αυτό είναι πως θέλουν να έχουν πλήρη έλεγχο ώστε να μειώσουν στο ελάχιστο τη δυνατότητα αντιγραφής των προϊόντων τους καθώς έχουν θέμα με τα προϊόντα ‛μαϊμού’. Αυτό είναι δική μας εκτίμηση και όχι η θέση της Led LENSER πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.
Όταν ενημερώσαμε την Led LENSER ότι δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να πουλάμε ένα τέτοιο προϊόν, παρά την μεγάλη του επιτυχία, μας διαβεβαίωσαν ότι η επόμενη γενιά δεν έχει πρόβλημα.
Με εκτίμηση,
Ανδρέας Ησαϊάδης
Ε.Ν.Α ΔΙΑΚΟΥ Ε.Π.Ε
ΓΟΥΝΑΡΗ 119, 16561 Γλυφάδα
τηλ.: 210 9614112, 210 9615026
φαξ.:210 9614057