Στις 9-6-2010 αγόρασα μια εκθεσιακη UE55B7000.Μετά από ένα μήνα διακοπες εκτός λειτουργίας,διαπίστωσα στα δεξιά της οθόνης μια άσπρη κάθετη γραμμή πάχους 9cm.Μετά από μια εβδομάδα επικοινώνησα με το σέρβις samsung(2 χρόνια εγγύηση)7-9-10 και 9-9-10 ήρθαν και την παρέλαβαν.13-9-10 με πήραν τηλ. Και μου είπαν ότι έχει πέσει νερό η αζαξ δεν ισχύ η εγγύηση και θα πληρώσω και μεταφορά(1.350 ).Δεν υπάρχει περίπτωση να έχει ακουμπήσει υγρό ούτε κατα λάθος στην ακριβή αυτή Τ.V.Τι να κάνω;