ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΞΕΚΟΥΜΠΩΜΑΤΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΣΕ SAMSUNG UE C40 7000!!!!!!!!!!!!!

stathisrs

Established Member
6 September 2011
104
ΑΡΤΑ
παιδια καλημερα.εχω στην κατοχη μου απο 19-12-2010 δηλαδη εννια μηνες περιπου την uec407000.εκτος απο το γνωστο προβλημα του clouding μεχρι πριν περιπου ενα μηνα ειμουν αρκετα ευχαριστημενος.διαβαζοντας ορισμενα σχολια ομως στο ιντερνετ για τη συγκεκριμενη συσκευη απο ιδιοκτητες ειδα οτι πολυ εχουν το εξης προβλημα.στην αριστερη πανω πλευρα στην θεση που υπαρχουν οι θυρες usb εχει ξεκουμπωσει πιτσικαρει το πλαισιο της tv.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.με μεγαλη αγωνια πηγα και εγω να δω αν πραγματι υπαρχει το προβλημα και σε εμενα και διπιστωσα με μεγαλη μου λυπη οτι το ιδιο προβλημα εχω και εγω.στη συνεχεια απευθυνθηκα στον τοπικο πωλητη ο οποιος παραδεχτηκε το προβλημα λεγοντας μου οτι του εχουν τυχει αλλες 3 περιπτωσεις με την ιδια βλαβη και του εγινε αντικατασταση!!!!!!!!!!!!!με συμβουλεψε να μιλησω με το service που να πω οτι δεν υπαρχει στην πολη που μενω αρτα και πρεπει να παρω τηλ στο αγρινιο.σε εποικινωνια με τον κυριο νικολαου στο αγρινιο μου ανεφερε οτι πρεπει να ερθει ο ιδιος να δει το προβλημα και αυτο γινετε μονο μια φορα την εβδομαδα καθε τεταρτη που περναει απο την πολη που κατοικω!!!!!!!!!!!!βλεποντας λοιπον τη συσκευη διαπιστωσε και ο ιδιος το προβλημα και μου ειπε οτι θα στειλει εκθεση στην samsung για να δουμε τι θα κανουμε.μου ειπε οτι θα εχουμε απαντηση το πολυ σε μια εβδομαδα.εγω δεν αφησα το θεμα στην τυχη του και σε επικοινωνια με τα κεντρικα και το service one της samsung μου απαντησαν οτι απο 3 εως 7 ημερες θα εχω νεα τους.αφου περασαν 20 ημερες ουτε απο samsung ουτε απο αγρινιο καποιο νεο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!αναγκαστηκα λοιπον ξοδευοντας εργασιακο χρονο και υπομονη να τους ξαναενοχλησω μηπως και παρω καποια απαντηση.μιλησα λοιπον με τον κυριο νικολαου και μου ειπε οτι η samsung δε δεχεται την αντικατασταση και το μονο που μπορει να κανει ειναι να την παρει στο αγρινιο για επισκευη δηλαδη κολημα η αλλαγη πλαισιου και μαλιστα μου τονισε με ειρωνικο υφος οτι δεν αναλαμβανει καμια ευθυνη για τη μεταφορα της συσκευης και για οτι συμβει την ευθυνη θα την εχω μονο εγω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!αν ειναι δυνατον!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!η απαντηση που του εδωσα ηταν φυσικα αρνητικη και παλι απευθυνθηκα στο service one της samsung.η απαντηση που ελαβα ειναι οτι θα το ξανακοιταξουν και το καλυτερο που θα μπορουσα να κανω ειναι να παω τη συσκευη για επισκευη στο αγρινιο.μετα απο μια εβδομαδα χωρις κανενα νεο με παιρνει παλι ο κυριος νικολαου και μου ανακοινωνει οτι βρηκανε λεει καλο κουτι!!!!!!!!!οπου θα βαλει μεσα τη συσκευη και πλεον δε θα υπαρχει κανενας κινδυνος.σε ερωτηση παλι δικια μου αν χτυπηθει κατα την επισκευη η απαντηση ηταν οτι δε θα παθει τιποτα αλλα παλι την ευθυνη θα την αναλαβω εγω!!!!!!!!!!!!!!!τελος παντων αφου παλι αρνηθηκα και ζητησα αντικατασταση μετα απο μια ημερα με παιρνει τηλ ο τεχνικος της samsung κυριος σερπετινης ο οποιος με διαβεβαιωσε οτι πρεπει να στειλω τη συσκευη για επισκευη και οτι θα την παραλαβω σε αριστη κατασταση.μαλιστα σε συζητηση που ειχαμε αφου με βεβαιωσε οτι ειναι κατι πολυ απλο του απαντησα να ερθει ο τεχνικος σπιτι να κανει την επισκευη.η απαντηση που πηρα ηταν οτι θα πρεπει να λυθει ολη η συσκευη με λιγα λογια να γινει κομματια και οτι αυτο μπορει να γινει μονο στο εργαστηριο.μετα απο αυτο ζητησα παλι μονο αντικατασταση.μια ωρα αργοτερα με παιρνει τηλ ο διευθυντης της samsung και αφου με εβαλε να του πω ολη την ιστορια απο την αρχη,παραδεχτηκε οτι εχω δικιο αλλα το μονο που μπορει να κανει ειναι επισκευη και οχι αντικατασταση.ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: μακρια απο samsung tv και ευχομαι σε κανενα να μην περασει την ταλαιπωρια που περναω εγω!!!!!

Thread: Samsung UE C7000 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια Reply to Thread
 
παιδια καλημερα.εχω στην κατοχη μου απο 19-12-2010 δηλαδη εννια μηνες περιπου την uec407000.εκτος απο το γνωστο προβλημα του clouding μεχρι πριν περιπου ενα μηνα ειμουν αρκετα ευχαριστημενος.διαβαζοντας ορισμενα σχολια ομως στο ιντερνετ για τη συγκεκριμενη συσκευη απο ιδιοκτητες ειδα οτι πολυ εχουν το εξης προβλημα.στην αριστερη πανω πλευρα στην θεση που υπαρχουν οι θυρες usb εχει ξεκουμπωσει πιτσικαρει το πλαισιο της tv.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.με μεγαλη αγωνια πηγα και εγω να δω αν πραγματι υπαρχει το προβλημα και σε εμενα και διπιστωσα με μεγαλη μου λυπη οτι το ιδιο προβλημα εχω και εγω.στη συνεχεια απευθυνθηκα στον τοπικο πωλητη ο οποιος παραδεχτηκε το προβλημα λεγοντας μου οτι του εχουν τυχει αλλες 3 περιπτωσεις με την ιδια βλαβη και του εγινε αντικατασταση!!!!!!!!!!!!!με συμβουλεψε να μιλησω με το service που να πω οτι δεν υπαρχει στην πολη που μενω αρτα και πρεπει να παρω τηλ στο αγρινιο.σε εποικινωνια με τον κυριο νικολαου στο αγρινιο μου ανεφερε οτι πρεπει να ερθει ο ιδιος να δει το προβλημα και αυτο γινετε μονο μια φορα την εβδομαδα καθε τεταρτη που περναει απο την πολη που κατοικω!!!!!!!!!!!!βλεποντας λοιπον τη συσκευη διαπιστωσε και ο ιδιος το προβλημα και μου ειπε οτι θα στειλει εκθεση στην samsung για να δουμε τι θα κανουμε.μου ειπε οτι θα εχουμε απαντηση το πολυ σε μια εβδομαδα.εγω δεν αφησα το θεμα στην τυχη του και σε επικοινωνια με τα κεντρικα και το service one της samsung μου απαντησαν οτι απο 3 εως 7 ημερες θα εχω νεα τους.αφου περασαν 20 ημερες ουτε απο samsung ουτε απο αγρινιο καποιο νεο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!αναγκαστηκα λοιπον ξοδευοντας εργασιακο χρονο και υπομονη να τους ξαναενοχλησω μηπως και παρω καποια απαντηση.μιλησα λοιπον με τον κυριο νικολαου και μου ειπε οτι η samsung δε δεχεται την αντικατασταση και το μονο που μπορει να κανει ειναι να την παρει στο αγρινιο για επισκευη δηλαδη κολημα η αλλαγη πλαισιου και μαλιστα μου τονισε με ειρωνικο υφος οτι δεν αναλαμβανει καμια ευθυνη για τη μεταφορα της συσκευης και για οτι συμβει την ευθυνη θα την εχω μονο εγω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!αν ειναι δυνατον!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!η απαντηση που του εδωσα ηταν φυσικα αρνητικη και παλι απευθυνθηκα στο service one της samsung.η απαντηση που ελαβα ειναι οτι θα το ξανακοιταξουν και το καλυτερο που θα μπορουσα να κανω ειναι να παω τη συσκευη για επισκευη στο αγρινιο.μετα απο μια εβδομαδα χωρις κανενα νεο με παιρνει παλι ο κυριος νικολαου και μου ανακοινωνει οτι βρηκανε λεει καλο κουτι!!!!!!!!!οπου θα βαλει μεσα τη συσκευη και πλεον δε θα υπαρχει κανενας κινδυνος.σε ερωτηση παλι δικια μου αν χτυπηθει κατα την επισκευη η απαντηση ηταν οτι δε θα παθει τιποτα αλλα παλι την ευθυνη θα την αναλαβω εγω!!!!!!!!!!!!!!!τελος παντων αφου παλι αρνηθηκα και ζητησα αντικατασταση μετα απο μια ημερα με παιρνει τηλ ο τεχνικος της samsung κυριος σερπετινης ο οποιος με διαβεβαιωσε οτι πρεπει να στειλω τη συσκευη για επισκευη και οτι θα την παραλαβω σε αριστη κατασταση.μαλιστα σε συζητηση που ειχαμε αφου με βεβαιωσε οτι ειναι κατι πολυ απλο του απαντησα να ερθει ο τεχνικος σπιτι να κανει την επισκευη.η απαντηση που πηρα ηταν οτι θα πρεπει να λυθει ολη η συσκευη με λιγα λογια να γινει κομματια και οτι αυτο μπορει να γινει μονο στο εργαστηριο.μετα απο αυτο ζητησα παλι μονο αντικατασταση.μια ωρα αργοτερα με παιρνει τηλ ο διευθυντης της samsung και αφου με εβαλε να του πω ολη την ιστορια απο την αρχη,παραδεχτηκε οτι εχω δικιο αλλα το μονο που μπορει να κανει ειναι επισκευη και οχι αντικατασταση.ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: μακρια απο samsung tv και ευχομαι σε κανενα να μην περασει την ταλαιπωρια που περναω εγω!!!!!

Thread: Samsung UE C7000 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια Reply to Thread
Φίλε καλά ξεμπερδέματα... Έχω περάσει τα ίδια και με τους ίδιους ανθρώπους. Κρίμα γιατί η samsung από τεχνολογία είναι μέσα στους 3-4 πρώτους στις τηλεοράσεις και με ουσιαστικά πλεονεκτήματα. Αν ψαξεις στα δικά μου post (πρίν από μερικούς μήνες), θα καταλάβεις τι εννοώ σχετικά με την προσωπική μου περιπέτεια.
 
Απάντηση: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΞΕΚΟΥΜΠΩΜΑΤΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΣΕ SAMSUNG UE C40 7000!!!!!!!!!!!!!

τελικα φιλε dim εσυ τι εκανες με το προβλημα εγινε αντικατασταση?
Στην δικιά μου (ue55b7000) το πρόβλημα αφορούσε την κεντρική πλακέτα και έγινε αντικατάσταση με την ue55c7000 αφού πρώτα στράφηκα στον συνήγορο του καταναλωτή. Μην φαντάζεσαι όμως ότι όλα έγιναν έτσι απλά... Τραβήχτηκα για τρείς μήνες. Δεν συζητάμε για την ψυχολογία μου, αφού θεωρούσα ότι είχαν πάει για πέταμα 3000 euro...
 
To xειροτερο service πιστευω ειναι της samsung και αν στην πολη σου εχει το σερβις ο κυρ Ηλιας της γειτονιας αστα να πανε
 
Η Samsung επειδη ειναι πρωτη σε πωλησεις εχει καβαλησει το καλαμι.

Παλιοτερα παρομοιο προβλημα ειχε και η Sony λογω "ονοματος" που νομιζαν οτι ηταν και το επαιζαν βαρια πεπονια.
 
Μόλις πριν από λίγο χάλασε και η δικιά μου (ue55c7000). Είτε σε κανάλι, είτε σε εικόνα από πηγή, χάνεται η εικόνα, επανέρχεται έπειτα από μερικά δευτερόλεπτα και ξανά τα ίδια. Εν τω μεταξύ δεν ανταποκρίνεται και στις εντολές του τηλεκοντρόλ. Τη Δευτέρα θα πάρω τηλ. στο service. Θα είναι η δεύτερη φορά που θα πάει αυτή στο service (η προηγούμενη -ue55b7000- είχε πάει μία φορά στο service της περιοχής και δύο φορές στην service one). Από την στιγμή που δεν είναι αξιόπιστες όλα τα άλλα είναι περιττά... Τι να το κάνω εγώ που είναι πρώτες σε πωλήσεις και που είναι καινοτόμος κατασκευάστρια εταιρία, αν στο τέλος της εγγύησης έχω μια συσκευή σημαδεμένη από τα άνοιξε - κλείσε και με το φόβο μην πάθει κάτι μόλις λήξει η εγγύηση και μου μείνει για κάδρο. Θα κλαίω τα 3070 euro και δεν υπάρχει περίπτωση να την αντικαταστήσω έτσι όπως είναι τα πράγματα τώρα που έχουμε γονατίσει κυριολεκτικά. Δεν μου φτάνουν όλα τα άλλα θα αγχωθώ και για την τηλεόραση τώρα... Παιδιά αν υπάρχει κάποιος που μπορεί να βοηθήσει την κατάσταση (όσον αφορά τα προβλήματα με την συγκεκριμένη εταιρία), θα του είμαστε υπόχρεοι. Πραγματικά η κατάσταση έχει καταντήσει αηδία...


Υ.Γ. Τελικά το καντέμιασα προχθές που μπήκα στη συζήτηση για το πρόβλημα του συμφορουμήτη... Να δούμε εγώ πως θα ξεμπερδέψω τώρα...
 
τι να πω ρε φιλε εγω ακομη περιμενω μηπως και θυμηθουν και παρουν καποιο τηλ. αλλα ματαια μετα απο εναμιση μηνα.δε μπορω να περιμενω αλλο πλεον τη δευτερα παω στην προστασια του καταναλωτη.τα προιοντα samsung οπως φαινεται ειναι τελειως αναξιοπιστα αλλα πιο το service τους.μακρια απο samsung και καλα ξεμπερδεματα!!!!!!!!!!αν μπορεις ενημερωσε μας για την εξελιξη του προβληματος σου.
 
Απάντηση: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΞΕΚΟΥΜΠΩΜΑΤΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΣΕ SAMSUNG UE C40 7000!!!!!!!!!!!!!

τι να πω ρε φιλε εγω ακομη περιμενω μηπως και θυμηθουν και παρουν καποιο τηλ. αλλα ματαια μετα απο εναμιση μηνα.δε μπορω να περιμενω αλλο πλεον τη δευτερα παω στην προστασια του καταναλωτη.τα προιοντα samsung οπως φαινεται ειναι τελειως αναξιοπιστα αλλα πιο το service τους.μακρια απο samsung και καλα ξεμπερδεματα!!!!!!!!!!αν μπορεις ενημερωσε μας για την εξελιξη του προβληματος σου.
Λοιπόν - Από χτες το βράδυ την είχα βγάλει από την πρίζα μήπως και κάνει κάτι σαν reset και σήμερα το πρωϊ που την ενεργοποίησα πάλι όλα δούλευαν κανονικά (τουλάχιστον μέχρι στιγμής). Θα την παρακολουθήσω μέσα στο σαββατοκύριακο (άντε και μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα) και αν το ξαναπαρουσιάσει θα τους πάρω τηλέφωνο.
Ευχαριστώ για την συμπαράσταση...
 
Re: Απάντηση: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΞΕΚΟΥΜΠΩΜΑΤΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΣΕ SAMSUNG UE C40 7000!!!!!!!!!!!!!

Λοιπόν - Από χτες το βράδυ την είχα βγάλει από την πρίζα μήπως και κάνει κάτι σαν reset και σήμερα το πρωϊ που την ενεργοποίησα πάλι όλα δούλευαν κανονικά (τουλάχιστον μέχρι στιγμής). Θα την παρακολουθήσω μέσα στο σαββατοκύριακο (άντε και μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα) και αν το ξαναπαρουσιάσει θα τους πάρω τηλέφωνο.
Ευχαριστώ για την συμπαράσταση...
Φίλε μου έχω τη 46c8000, 15 μήνες και είμαι υπέρευχαριστημένος.
Εχθές όμως ξαφνικά στις κατά τις 9.40 μ.μ. την ώρα που έβλεπα τον αγώνα ( Γαλλία - Ρωσία ) μου έκανε τα ίδια με σένα. Άρχισε να χάνει την εικόνα , εντελώς μαύρη, το τηλεκοντρόλ δεν έκανε τίποτα και μετά από λίγο έσβηνε και αμέσως μετά ξανα άνοιγε μόνη της και ´αντε πάλι από την αρχή. Αυτό το έκανε 3-4 φορές ώσπου την έβγαλα από την μπρίζα για 3- 4 λεπτά. Να πω εδώ, δε ξέρω αν παίζει ρόλο ότι το λαμπάκι μπροστά ενω είχα αποσυνδέση το ρεύμα έμεινε ανοιχτό για περίπου 30-40 δευτερόλεπτα. Τόσο ρεύμα κρατά πρίν σβήσει; δε ξέρω.
Πάντως μετά που τη ξαναέβαλα στη μπρίζα και μέχρι τώρα όλα εντάξει.
Μήπως έχει σχέση και με το τελευταίο update που της έβαλα; Εσύ το έχεις βάλει;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΞΕΚΟΥΜΠΩΜΑΤΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΣΕ SAMSUNG UE C40 7000!!!

Φίλε μου έχω τη 46c8000, 15 μήνες και είμαι υπέρευχαριστημένος.
Εχθές όμως ξαφνικά στις κατά τις 9.40 μ.μ. την ώρα που έβλεπα τον αγώνα ( Γαλλία - Ρωσία ) μου έκανε τα ίδια με σένα. Άρχισε να χάνει την εικόνα , εντελώς μαύρη, το τηλεκοντρόλ δεν έκανε τίποτα και μετά από λίγο έσβηνε και αμέσως μετά ξανα άνοιγε μόνη της και ´αντε πάλι από την αρχή. Αυτό το έκανε 3-4 φορές ώσπου την έβγαλα από την μπρίζα για 3- 4 λεπτά. Να πω εδώ, δε ξέρω αν παίζει ρόλο ότι το λαμπάκι μπροστά ενω είχα αποσυνδέση το ρεύμα έμεινε ανοιχτό για περίπου 30-40 δευτερόλεπτα. Τόσο ρεύμα κρατά πρίν σβήσει; δε ξέρω.
Πάντως μετά που τη ξαναέβαλα στη μπρίζα και μέχρι τώρα όλα εντάξει.
Μήπως έχει σχέση και με το τελευταίο update που της έβαλα; Εσύ το έχεις βάλει;
Φίλε Leonid,
Όντως το λαμπάκι δεν σβήνει αμέσως (μένει ανοικτό για αρκετά δτλ όπως είπες) και πρέπει να μείνει για ώρα εκτός πρίζας για να κάνει κάτι σαν reset. Βέβαια υπάρχει και το reset από το service menu (συνδιασμός πληκτρολόγησης στο τηλεκοντρόλ: info-menu-mute-power) αλλά καλύτερα θα ήταν να συμβουλευτείς κάποιον ειδικό για το αν πρέπει να γίνει. Πάντως την ίδια ώρα μου παρουσίασε και εμένα το πρόβλημα και ακριβώς όπως το περιγράφεις (στο άλλο δωμάτιο η plasma έπαιζε κανονικά). Όσο για το update το πέρασα την ίδια μέρα που βγήκε. Μάλιστα προσπάθησα να το ξαναπεράσω μήπως και κάτι δεν πήγε καλά αλλά δεν το "έβλεπε" η tv. Απ´ότι είδα στο διαδίκτυο μάλλον έχει κάποιο θέμα με την θύρα ci αλλά αυτό λίγο με απασχολεί... Το Σαββατοκύριακο την δούλεψα επίτηδες πάρα πολύ ώστε αν υπάρχει κάτι να το "βγάλει" αλλά δεν έκανε τσίκ που λέμε (κάνω το σταυρό μου). Είδωμεν...

Υ.Γ. Συγνώμη που καθυστέρησα να απαντήσω...
 
Φίλε Leonid, μάλλον την πατήσαμε... Απ´ότι είδα στο site της samsung ξαναέβαλε το παλιό update 3009.2 (χτές 17/9). Downgrade δεν γίνεται φυσικά. Οπότε περιμένουμε μήπως και βγάλουν καινούριο που θα διορθώνει το πρόβλημα.
 
Re: Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΞΕΚΟΥΜΠΩΜΑΤΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΣΕ SAMSUNG UE C40 7000!!!!!!!!!!!!!

Φίλε Leonid, μάλλον την πατήσαμε... Απ´ότι είδα στο site της samsung ξαναέβαλε το παλιό update 3009.2 (χτές 17/9). Downgrade δεν γίνεται φυσικά. Οπότε περιμένουμε μήπως και βγάλουν καινούριο που θα διορθώνει το πρόβλημα.
Ναι το προσπάθησα και εγώ , αλλά δε το περνάει.
Πάντως μέχρι τώρα και εγώ μετά από αρκετές ώρες λειτουργείας μετά το θέμα που είπαμε, δεν μου έκανε το παραμικρό.
Ας ελπίσουμε να ήταν κάτι τυχαίο, γιατι το συγκεκριμένο update, βελτίωσε από ότι παρατήρησα το 3d.
Βλέπουμε λοιπόν τι γίνεται και αναλόγως ενημερώνουμε.
Καλημέρα.
 
Έμαθα πριν από λίγο οτι Samsung απέσυρε παγκοσμίως το 3010.1, οπότε κάποια βλακεία έχουν κάνει σίγουρα, και μάλλον έχει σχέση και με το θέμα που αντιμετωπίσαμε εμείς.
Οπότε μάλλον αναμένουμε κάποιο καινούργιο, και ας ευχηθούμε μέχρι τότε να μην έχουμε πάλι κάποιο θέμα, αλλά και το καινούργιο που μάλλον θα βγάλουν να μην είναι μάπα και να κάνει κάτι ουσιαστικό.
 
φιλε dim μπορεις να μου πεις σε ποσο καιρο πηρες απαντηση οτι θα γινει αντικατασταση?γιατι εδω και 10 μερες δεν εχω κανενα νεο ουτε απο συνηγορο του πολιτη ουτε απο samsung.
 
Απάντηση: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΞΕΚΟΥΜΠΩΜΑΤΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΣΕ SAMSUNG UE C40 7000!!!!!!!!!!!!!

φιλε dim μπορεις να μου πεις σε ποσο καιρο πηρες απαντηση οτι θα γινει αντικατασταση?γιατι εδω και 10 μερες δεν εχω κανενα νεο ουτε απο συνηγορο του πολιτη ουτε απο samsung.
Απ' ότι θυμάμαι, αρχές Μάρτη είχα στείλει την επιστολή στο συνήγορο του καταναλωτή και έπειτα από λίγες ημέρες επικοινώνησα μαζί τους για να μάθω που βρίσκεται το θέμα. Μου είπαν ότι θα πάρει αρκετό χρόνο η όλη διαδικασία (μπορείς στην ιστοσελίδα τους να δεις τα βήματα που ακολουθούν) και ότι θα γίνει κοινοποίηση της καταγγελίας μου. Από την samsung με ενημέρωσαν αρχές Μαϊου ότι θα γίνει αντικατάσταση της tv.