Καλησπέρα σε όλους.
Βρίσκομαι στην διαδικασία επιλογής ορισμένων μηχανημάτων και αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι η επιλογή ενός ραδιοενισχυτή. Χωρίς να μου είναι απόλυτα απαραίτητο ένα ακριβό μηχάνημα κοιτάζω κάτι από Pioneer VXS-LX70, Denon 3808, Yamaha 3800 κλπ.
Δέν είναι της παρούσης η συζήτηση αν το ένα είναι κάπως καλλίτερο απο το άλλο σε τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά θα ήθελα να ξέρω αν κάποιοι από εσάς είχαν εμπειρία με ένα χαλασμένο μηχάνημα απο αυτές τις εταιρείες και αν κατάφεραν να το επισκευάσουν σε εύλογο χρονικό διάστημα και με λογικό κόστος.
Ο λόγος που το ρωτάω αυτό είναι γιατί είμαι κάτοχος ενός Pioneer VSX 908 RDS, ο οποίος πριν κάποια χρόνια ήταν σε ανάλογη κατηγορία με τους παραπάνω.
Το συγκεκριμένο μηχάνημα σαφώς και δεν μπορούσε να οδηγήσει σωστά τα Artemis που έχω αλλά πέρα απο αυτό και ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΗ έκαψε 2η ΦΟΡΑ τα στάδια εξόδου.
ΣΙΓΟΥΡΑ δεν φταίει κάτι χειριστικό ή κάποια συνδεσμολογία, απλά εχει σχεδιαστικό πρόβλημα το οποίο εμφανίστηκε και σε άλλους κατόχους μετά απο καιρό.
Αν λοιπόν διαθέσω πάλι 1500 ευρώ αλλά βρεθώ στην ανάλογη θέση σε συνδιασμό με ένα προβληματικό ή ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ Service από την αντιπροσωπεία δεν είναι ότι το καλλύτερο.
Παράδειγμα :
Δίνει ο καθένας από εμάς 5.000 και αγοράζει μια KURO, το προιόν βγαίνει ελλατωματικό σε 4-5 μέρες και φυσιολογικά ζητά αντικατάσταση. Εχει κανείς απο εσάς εμπειρία τι τραβά το κατάστημα που το πούλησε ώστε να πείσει το Service της Intersys να την αντικαταστήσει ?
Στην συγκεκριμένη αντιπροσωπεία το Service έχει δωθεί σε κάποια τρίτη εταιρεία, παλαιότερα το είχε η ASTRA.
Επειδή δεν μετρούν μόνο τα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός μηχανήματος αλλά και η μετά την πώληση υποστήριξη με ενδιαφέρει η εμπειρία σας σ' αυτόν τον χώρο.
Στον δικό μου χώρο, πού είναι η Πληροφορική, ξέρω πολύ καλά ότι στο 70% δέν υπάρχουν ανταλλακτικά, απλά στο αλλάζω όσο είναι νωρίς η βλάβη ή μετά απο 1 με 2 χρόνια, ε ρε αδελφέ τώρα ξεπεράστηκε αυτό πού έχεις δεν αγοράζεις κανένα νέο .....
Βρίσκομαι στην διαδικασία επιλογής ορισμένων μηχανημάτων και αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι η επιλογή ενός ραδιοενισχυτή. Χωρίς να μου είναι απόλυτα απαραίτητο ένα ακριβό μηχάνημα κοιτάζω κάτι από Pioneer VXS-LX70, Denon 3808, Yamaha 3800 κλπ.
Δέν είναι της παρούσης η συζήτηση αν το ένα είναι κάπως καλλίτερο απο το άλλο σε τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά θα ήθελα να ξέρω αν κάποιοι από εσάς είχαν εμπειρία με ένα χαλασμένο μηχάνημα απο αυτές τις εταιρείες και αν κατάφεραν να το επισκευάσουν σε εύλογο χρονικό διάστημα και με λογικό κόστος.
Ο λόγος που το ρωτάω αυτό είναι γιατί είμαι κάτοχος ενός Pioneer VSX 908 RDS, ο οποίος πριν κάποια χρόνια ήταν σε ανάλογη κατηγορία με τους παραπάνω.
Το συγκεκριμένο μηχάνημα σαφώς και δεν μπορούσε να οδηγήσει σωστά τα Artemis που έχω αλλά πέρα απο αυτό και ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΗ έκαψε 2η ΦΟΡΑ τα στάδια εξόδου.
ΣΙΓΟΥΡΑ δεν φταίει κάτι χειριστικό ή κάποια συνδεσμολογία, απλά εχει σχεδιαστικό πρόβλημα το οποίο εμφανίστηκε και σε άλλους κατόχους μετά απο καιρό.
Αν λοιπόν διαθέσω πάλι 1500 ευρώ αλλά βρεθώ στην ανάλογη θέση σε συνδιασμό με ένα προβληματικό ή ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ Service από την αντιπροσωπεία δεν είναι ότι το καλλύτερο.
Παράδειγμα :
Δίνει ο καθένας από εμάς 5.000 και αγοράζει μια KURO, το προιόν βγαίνει ελλατωματικό σε 4-5 μέρες και φυσιολογικά ζητά αντικατάσταση. Εχει κανείς απο εσάς εμπειρία τι τραβά το κατάστημα που το πούλησε ώστε να πείσει το Service της Intersys να την αντικαταστήσει ?
Στην συγκεκριμένη αντιπροσωπεία το Service έχει δωθεί σε κάποια τρίτη εταιρεία, παλαιότερα το είχε η ASTRA.
Επειδή δεν μετρούν μόνο τα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός μηχανήματος αλλά και η μετά την πώληση υποστήριξη με ενδιαφέρει η εμπειρία σας σ' αυτόν τον χώρο.
Στον δικό μου χώρο, πού είναι η Πληροφορική, ξέρω πολύ καλά ότι στο 70% δέν υπάρχουν ανταλλακτικά, απλά στο αλλάζω όσο είναι νωρίς η βλάβη ή μετά απο 1 με 2 χρόνια, ε ρε αδελφέ τώρα ξεπεράστηκε αυτό πού έχεις δεν αγοράζεις κανένα νέο .....