ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ SERVICE ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ

apextos

Established Member
6 February 2008
221
Καλησπέρα σε όλους.

Βρίσκομαι στην διαδικασία επιλογής ορισμένων μηχανημάτων και αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι η επιλογή ενός ραδιοενισχυτή. Χωρίς να μου είναι απόλυτα απαραίτητο ένα ακριβό μηχάνημα κοιτάζω κάτι από Pioneer VXS-LX70, Denon 3808, Yamaha 3800 κλπ.

Δέν είναι της παρούσης η συζήτηση αν το ένα είναι κάπως καλλίτερο απο το άλλο σε τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά θα ήθελα να ξέρω αν κάποιοι από εσάς είχαν εμπειρία με ένα χαλασμένο μηχάνημα απο αυτές τις εταιρείες και αν κατάφεραν να το επισκευάσουν σε εύλογο χρονικό διάστημα και με λογικό κόστος.

Ο λόγος που το ρωτάω αυτό είναι γιατί είμαι κάτοχος ενός Pioneer VSX 908 RDS, ο οποίος πριν κάποια χρόνια ήταν σε ανάλογη κατηγορία με τους παραπάνω.

Το συγκεκριμένο μηχάνημα σαφώς και δεν μπορούσε να οδηγήσει σωστά τα Artemis που έχω αλλά πέρα απο αυτό και ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΗ έκαψε 2η ΦΟΡΑ τα στάδια εξόδου.

ΣΙΓΟΥΡΑ δεν φταίει κάτι χειριστικό ή κάποια συνδεσμολογία, απλά εχει σχεδιαστικό πρόβλημα το οποίο εμφανίστηκε και σε άλλους κατόχους μετά απο καιρό.

Αν λοιπόν διαθέσω πάλι 1500 ευρώ αλλά βρεθώ στην ανάλογη θέση σε συνδιασμό με ένα προβληματικό ή ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ Service από την αντιπροσωπεία δεν είναι ότι το καλλύτερο.

Παράδειγμα :
Δίνει ο καθένας από εμάς 5.000 και αγοράζει μια KURO, το προιόν βγαίνει ελλατωματικό σε 4-5 μέρες και φυσιολογικά ζητά αντικατάσταση. Εχει κανείς απο εσάς εμπειρία τι τραβά το κατάστημα που το πούλησε ώστε να πείσει το Service της Intersys να την αντικαταστήσει ?
Στην συγκεκριμένη αντιπροσωπεία το Service έχει δωθεί σε κάποια τρίτη εταιρεία, παλαιότερα το είχε η ASTRA.

Επειδή δεν μετρούν μόνο τα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός μηχανήματος αλλά και η μετά την πώληση υποστήριξη με ενδιαφέρει η εμπειρία σας σ' αυτόν τον χώρο.

Στον δικό μου χώρο, πού είναι η Πληροφορική, ξέρω πολύ καλά ότι στο 70% δέν υπάρχουν ανταλλακτικά, απλά στο αλλάζω όσο είναι νωρίς η βλάβη ή μετά απο 1 με 2 χρόνια, ε ρε αδελφέ τώρα ξεπεράστηκε αυτό πού έχεις δεν αγοράζεις κανένα νέο .....
 
Καλώς ήρθες και καλή συνέχεια εδω....
Με το πρώτο σου μήνυμα, ακουμπάς ένα θέμα που καίει πολύ!!!
Προσωπικά αν και έχω αλλάξει πολλά μηχανήματα ,δεν χρειάστηκε να δοκιμάσω τις επιδόσεις εξυπηρέτησης των εταιρειών εκτός απο κάποια χρόνια πριν όταν είχα κάποιο πρόβλημα με έναν προβολέα της SIM και η εδω αντιπροσωπεία(δεν θυμάμαι ποιά ήταν, πάντως όχι η τωρινή...) με εξυπηρέτησε, αφού πρώτα μου έβγαλε τον καρκίνο, και ενω το μηχάνημα καλυπτόταν απο εγγύηση.
Στα συν θα ήθελα να πω ακόμη το άψογο servis και εξυπηρέτηση που είχα πρόσφατα απο την εδω αντιπροσωπεία της Marantz (Adamco) σε μιά επισκευή ενός dvd player ,που όμως ήταν εκτός χρόνου εγγύησης.
Οι πολιτικές γενικά που έχουν χαράξει οι εδω αντιπροωπείες, δεν μπορώ να γνωρίζω κατά πόσο συμφωνούν με την γενικότερη φιλοσοφία των <μαμά> εταιρειών η ο κάθε ένας κάνει του κεφαλιού του.
Δυστυχώς εκτός απο κάποια παραδείγματα και εμπειρίες ανθρώπων που έχουν φτάσει στο κατόφλι τους, κανείς άλος δεν μπορεί να σου εγγυηθεί τίποτα, εκτός απο αυτον τον ίδιο τον νόμο!!!
 
Ποσο δικιο εχεις σε οσα γραφεις!
Το after sales service θα πρεπει να απασχολει πολυ σοβαρα οσους αγοραζουν ηλεκτρονικα πασης φυσης, αλλα και γενικοτερα σε ευπαθη υλικα
Προσωπικα ολες οι αγορες μου γινονται σε αυτον τον αξονα
Πιο συγκεκριμενα επειδη ειμαι σοβαρος υποψηφιος (για να μην πω σιγουρος) του Denon 3808 δεν εχω βρει κατι υποπτο για να μην καταληξω σε αυτον
Και απο εκει που θα τον παρω θα εχω περα της αντιπροσωπειας service
Και ο pioneer ειναι και αυτος οκ ,για αλλους λογους δεν μου κανει
Οσο αφορα την οδηγηση των artemis ομως κανεις απο τους τρεις δεν σου κανει ,θελεις κατι πιο ποιοτικο γι'αυτα τα καλα ηχεια
 
Καλησπέρα και πάλι.

Γιάννη ξέρω πως το θέμα εγγυήσεων και επισκευής είναι κάτι που καίει, αλλά δεν είναι δυνατόν απλά να ευχόμαστε μην τύχη σ' εμάς και ας συμβεί σε κάποιον άλλο.

Αναφορικά με τα ARTEMIS δέν ξέρω αν θα τα κρατήσω και αυτό λόγω όγκου που σε συνδιασμό με κάποιες αλλαγές που έκανα στον χώρο μου κοιτάω να αγοράσω ηχεία 'life style'. ΟΧΙ επειδή θέλω να είμαι μοδάτος αλλά λόγω όκγου.

Αν κρατήσω τα Artemis ίσως να αγοράσω τον Cambridge Audio 740R παρότι με τα `μπιχλιμπίδια` που προσθέτουν οι Ιάπωνες στα μηχανήματά τους σε κάνουν να θές να τα αγοράσεις, px Ethernet.

Βλέπω στο Forum πολλούς που αναφέρονται στους ONKYO και στην διαφορά τιμής μεταξύ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ και ΕΛΛΑΔΟΣ. Ηθελα να ξέρω αν κάποιος πήρε ένα τηλέφωνο στην ONKYO να ρωτήσει γιατί αυτή η διαφορά τιμής ???

Αυτό το λέω γιατί στην αναζήτησή μου για ηχεία, όπως αναφορικά είπα παραπάνω, είδα κάτι που μου άρεσε. Παίρνω τήλεφωνο στην εδώ αντιπροσωπεία να ρωτήσω αν :

α) Τα εισάγουν, μια και τα βρήκα σε 2 μόνο μαγαζιά
β) Αν πωλούνται σε μονάδες
γ) Την προτεινόμενη λιανική τιμή.

Τα α και β ΟΚ. Τιμή οκ ... σχεδόν 900 ευρώ το ΤΕΜΑΧΙΟ ...

Ψάχνω εξωτερικό και βλέπω πως πωλούνται μέχρι 400 ευρώ το τεμάχιο σε Αγγλία, Βέλγιο, Γερμανία. Τι έκανα ?
ΤΗΛΕΦΩΝΟ στον οίκο Αγγλία, δεν είναι υπεύθυνοι είπαν αλλά για εμάς είναι οι Γερμανοί. ΟΚ Τηλέφωνο Γερμανία.

Μου είπαν πως έχουν ανώτατη λιανική 450 ευρώ το τεμάχιο και να τους στείλω Site στην Ελλάδα που να δείχνει την τιμή που έλεγα εγώ. Πρίν το στείλω τηλεφωνώ ξανά στην αντιπροσωπεία να τους πω τι θα κάνω και ΜΗΝ τυχόν και έχει γίνει κάποιο λάθος και .... νά είπαν ότι είναι λάθος και η τιμή είναι για ζεύγος.

DIXIE και εσύ αυτό που θές να διαλέξεις δεν έχει καλλύτερη υποστήριξη. Κάποτε πήγα να τους μηχανογραφήσω και κάτι κατάλαβα αλλά εκτός απο αυτό αν γνωρίσεις προσωπικά ένα Dealer τους, μπορεί να σου πει την γνώμη του.

Αλλιώς όταν έρθει η ώρα της κρίσης θα υπάρχουν :argue:

-:)