ΠΡΟΣ ADMINISTRATORS ΤΟΥ FORUM

awtms

New member
12 February 2008
16
:rifle:ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ:
1.ΓΙΑΤΙ ΑΦΑΙΡΕΣΑΤΕ 2 THREADS?
2.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ EDIT THREAD ?
3.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΕ EMAIL?
ΜΗΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ?ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΜΦΑΙΡΟΝΤΑ?
ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.

Υ.Γ.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ SERVICE ΤΗΣ PHILIPS
 
Φίλε awtms, καταρχίν ηρεμία και δεν βλεπω λόγο να υπαινίσσεσαι τίποτα. Ανοιξες 2 threads ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια, με τον ίδιο τίτλο και μέσα έγραψες απλά "ΜΠΡΑΒΟ στο service της Philips". Αυτό δεν είναι θέμα, είναι διαφήμιση! Εαν θέλεις να πεις κάτι, απλά το μόνο που έχεις να κάνεις, όπως όλοι μας, είναι να περιγράψεις/εξηγήσεις γιατί το γράφεις αυτό. Αερολογίες δεν μπορούμε να κρατήσουμε.
Εξάλλου σου είχα απαντήσει κιόλας και περίμενα μπας και εξηγούσες αυτό που έγραψες, αλλά δεν φάνηκες και δεν μπορούσα να κρατήσω το θέμα έτσι αόριστο!!!
Κανένα pm δικό σου δεν έλαβα, τουλάχιστον εγώ, γιατί εγώ ήμουν αυτός που σου έσβησε τα θέματα.:lehrer:

Εαν δεν ανακαλέσεις (ότι κάνουμε διακρίσεις και ότι υπάρχουν συμφέροντα), επειδή το όλο θέμα αντανακλάται στο πρόσωπό μου, θα σβήσω το παρών θέμα :antlers:
 
Last edited:
ΔΕΝ ΥΠΑΙΝΙΣΣΟΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΚΑΝΑ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΩ ΚΑΤΙ.
ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΣΒΗΣΕΙΣ ΠΑΛΙ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ.
ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ,ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ.:behead:

ΟΚ TEACHER?
 
Συγνώμη, αλλά το θέμα που άνοιξες που λες ότι είχες πρόβλημα με το HDMI σου το έσβησα????
Οσο για τα edit που αναφέρεσαι, κανένα μέλος δεν μπορεί να κάνει edit σε τίτλο ενός thread. Εχεις δικαίωμα να κάνεις επεξεργασία ενός μηνύματός σου μέσα σε 10 λεπτά από τη στιγμή που θα το ποστάρεις. Απο εκεί και πέρα πρέπει να το ζητήσεις από τους αντίστοιχους διαχειριστές της κατηγορίας.
Αλλά βλέπω ότι μιλάς ειρωνικά, ενώ δεν μίλησα ποτέ μου έτσι. Και δεν έκανες ερώτηση, υπαινιγμούς άφησες, για να ξέρουμε τι λέμε και τι διαβάζουμε!!!!
 
Η ΑΝΤΠΑΡΑΘΕΣΗ ΤΕΛΟΣ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΣΒΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ THREAD ΜΟΥ!!!!!!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
 
Σεραφείμ, ισως να έχεις δίκιο. Αλλά για έλα και στη δικιά μας θέση, θα πρέπει να μυρίζουμε τα νύχια μας και να θυμόμαστε όλα τα threads από έξω, ώστε να υποπτευθούμε οτι ένα νέο thread είναι απλά μια απάντηση σε ένα άλλο post ενός άλλου thread??? Ετσι δεν είναι? Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αρπάχτηκε ο φίλος μας. Και στην τελική δεν του έσβησα 2 threads, αφού το ένα του το μετέφερα και το ένωσα μαζί με το άλλο που είχε ανοίξει, σχετικά με το HDMI πρόβλημα που ανέφερε.
 
Μισό λεπτό φίλε μου...
Πρώτα από όλα όπως είπε ο Πάνος...ηρεμία, εδώ χομπίστες είμαστε όλοι και δεν χρειάζεται να χαλάμε τις καρδιές μας!
Βλέπω ότι ο Πάνος σου εξηγεί ότι σβήστηκαν δύο πανομιότυπα e-mail χωρίς κανένα περιεχόμενο με μοναδική ένδειξη των τίτλο "Μπράβο στη philips". Επειδή πολλοί από εμάς έχουμε κάποιες τεχνολογικές προτιμήσεις (εγώ για παράδειγμα είμαι ένθερμος και σεσημασμένος philipsakias), ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι αν αρχίσουμε να λέμε μόνο "μπράβο", "ζήτω" κλπ χωρίς να γράφουμε το λόγο, αν το δεις καλοπροαίρετα θα είναι ένα άνευ περιεχομένου post, αν το δεις κακοπροαίρετα θα είναι διαφήμιση (και τότε είναι που θα αρχίσουν οι κατηγορίες για "ύποπτες" πρακτικές).
O Πάνος, σου εξηγεί το λόγο που αναγκάστηκε να σβήσει το ποστ (αφού περίμενε να γράψεις περισσότερα).

Νομίζω ότι δεν οφελεί να είσαι επιθετικός ή καχύποπτος άνευ αιτίας. Γιατί λοπόν δεν προωθούμε το θέμα με το να μας περιγράψεις τη συμπεριφορά του service της Philips που αξίζει εύσχημα (αυτό και βέβαια αξίζει να γραφεί) και να αφήσουμε πίσω μας τις παρεξηγήσεις?
 
Όταν έγραφα το προηγούμενο post (#8) είχαν γραφεί μόνο τα posts #1-3 και ως εκ τούτου δεν είχα δαβάσει τα υπόλοιπα.
Βλέπω ότι το θέμα έχει λήξει οπότε αγνοήστε το post μου (προς αποφυγή παρεξηγήσεων)
 
:rifle:ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ:
1.ΓΙΑΤΙ ΑΦΑΙΡΕΣΑΤΕ 2 THREADS?
2.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ EDIT THREAD ?
3.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΕ EMAIL?
ΜΗΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ?ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΜΦΑΙΡΟΝΤΑ?
ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.

Υ.Γ.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ SERVICE ΤΗΣ PHILIPS

Αγαπητέ awtms θα σας παρακαλούσα να γράφετε με μικρά γράμματα τα κεφαλαία σημαίνουν φωνές, και δεν είναι ευγενικό για μια συζήτηση.

Το θέμα που άνοιξες ήταν ελλιπές και χωρίς περαιτέρω στοιχεία δεν έχει λόγο ύπαρξης. Με την ίδια λογική θα είχαμε άπειρα θέματα του στυλ μπράβο στην μια εταιρεία κάτω στην άλλη κλπ.

Σχετικά με τα service γενικά στην Ελλάδα συνήθως ταλαιπωρούμαστε παραπάνω από όσο πρέπει σαν καταναλωτές (ανεξαρτήτου εταιρείας) και συνήθως βρίσκουμε το δίκιο μας έστω και καθυστερημένα.

Όταν μια εμπειρία μας θετική η αρνητική ξεφεύγει από τα συνηθισμένα είναι εύλογο να θέλουμε να τη μοιραστούμε με τους φίλους μας και γιατί όχι και μέσα σε ένα Φόρουμ, όταν λείπουν όμως τα στοιχεία εκείνα (οι λεπτομέρειες δηλαδή) που κάνουν το story μας ξεχωριστό τότε μένει ένα ανούσιο χειροκρότημα ή φάσκελο σε άλλη περίπτωση το οποίο δεν μπορεί να έχει αντιληπτό λόγο ύπαρξης από εμάς τους υπόλοιπους.

Θα χαρούμε όλοι να σε δούμε να συμμετέχεις ενεργά στην παρέα αυτού εδώ του Φόρουμ, και να μην νομίζεις πως εδώ υπάρχουν μπαμπούλες που τρομάζουν τα νέα μέλη. Έκανες ένα λαθάκι και η Διαχείρηση το διόρθωσε, όλα καλά πάμε παρακάτω