------------------------------------------------------------------------
ΤΕΤΑΡΤΗ 1 ΟΚΤ ωρα 1830 σινε ΝΙΡΒΑΝΑ λ. Αλεξαντρας
η επιστροφη του Φράνσις Φορντ Κόπολα
σε μια καταδικια του ταινια κτυπημενη αλυπητα απο τις κριτικες
οποιος ενδιαφερεται διαθετω τρεις προσκλησεις για δωρεαν εισοδο
συναντηση εξω απο το σινεμα
Ένας μεγάλος σκηνοθέτης επιστρέφει σε πλήρη φόρμα, θέτοντας φιλοσοφικά ερωτήματα μέσα από εξαίσιες εικόνες. Μια ερωτική ιστορία, ένα πολιτικό θρίλερ αλλά και μια κινηματογραφική αναζήτηση πάνω στο χρόνο και τη συνείδηση, που εκτυλίσσεται στη Ρουμανία και την Ελβετία την περίοδο 1938-1956 και προσπαθεί να δώσει απάντηση σε ένα βασικό ερώτημα: είναι σημαντικότερη η αγάπη ή η γνώση?. «Μπορείς να απολαύσεις την ταινία σα μια εκδοχή του Φάουστ: Ένας ηλικιωμένος άντρας ξαναγίνεται νέος, έχει την ευκαιρία να ολοκληρώσει το έργο του και να ερωτευτεί ξανά. Ο έρωτας όμως μπαίνει εμπόδιο στη δουλειά του, και ο άντρας καλείται για την έσχατη θυσία του», εξηγεί ο σκηνοθέτης Φράνσις Φορντ Κόπολα. «Από την άλλη πλευρά, μπορεί κάποιος να δει την ταινία και σαν μια ψυχαγωγική ευκαιρία για να μάθει περισσότερα σχετικά με την Ινδική φιλοσοφία».
απο το δελτιο τυπου
.
ΤΕΤΑΡΤΗ 1 ΟΚΤ ωρα 1830 σινε ΝΙΡΒΑΝΑ λ. Αλεξαντρας
η επιστροφη του Φράνσις Φορντ Κόπολα
σε μια καταδικια του ταινια κτυπημενη αλυπητα απο τις κριτικες
οποιος ενδιαφερεται διαθετω τρεις προσκλησεις για δωρεαν εισοδο
συναντηση εξω απο το σινεμα
Ένας μεγάλος σκηνοθέτης επιστρέφει σε πλήρη φόρμα, θέτοντας φιλοσοφικά ερωτήματα μέσα από εξαίσιες εικόνες. Μια ερωτική ιστορία, ένα πολιτικό θρίλερ αλλά και μια κινηματογραφική αναζήτηση πάνω στο χρόνο και τη συνείδηση, που εκτυλίσσεται στη Ρουμανία και την Ελβετία την περίοδο 1938-1956 και προσπαθεί να δώσει απάντηση σε ένα βασικό ερώτημα: είναι σημαντικότερη η αγάπη ή η γνώση?. «Μπορείς να απολαύσεις την ταινία σα μια εκδοχή του Φάουστ: Ένας ηλικιωμένος άντρας ξαναγίνεται νέος, έχει την ευκαιρία να ολοκληρώσει το έργο του και να ερωτευτεί ξανά. Ο έρωτας όμως μπαίνει εμπόδιο στη δουλειά του, και ο άντρας καλείται για την έσχατη θυσία του», εξηγεί ο σκηνοθέτης Φράνσις Φορντ Κόπολα. «Από την άλλη πλευρά, μπορεί κάποιος να δει την ταινία και σαν μια ψυχαγωγική ευκαιρία για να μάθει περισσότερα σχετικά με την Ινδική φιλοσοφία».
απο το δελτιο τυπου
.
Last edited: