Προσοχή σε χρήστες παλιότερων 21700 host φακών που διαθέτουν direct mosfet driver , στις 21700 P45/P50 τελευταίας γενιάς.
Η φιλοσοφία των παλιών direct mosfet drivers ήταν να ενώνουν απ ' ευθείας μια μπαταρία σε ισχυρά led άνω των 12Α στην turbo
σκάλα , δεδομένου ότι οι 18650 & 21700 μπαταρίες σε αυτό το ρευμα με 20mΩ εσωτερική αντίσταση θα γονατίσουν και δεν θα δώσουν ποτέ τάση μεγαλύτερη των 3,5 Volt , οπότε για οικονομία δεν υπάρχει flyback converter και current limiter να περιορίσουν ενδεχόμενη περίπτωση που δεν γονατίζει μια μπαταρία αν υπήρχε με πραγματική μικρή εσωτερική αντίσταση.
Σήμερα όμως που ενώ οι 18650 εγκαταλήφθηκαν στη μοίρα τους και πουλιούνται τζάμπα , αντιθέτως οι μπαταρίες 21700 λόγω της χρήσης σους σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ειδικά στις πολεμικές επιχειρήσεις με Drone λόγω Ουκρανικού πολέμου , έχουν αναπτυχθεί απίστευτα και ειδικά η νέα γενιά Κινέζικων 21700 P45 & P50 EVE & Molicer εχουν εσωτερική αντίσταση μικρότερη των 10mΩ , με συναίπεια ένας direct mosfet driver να περάσει και τα 100Α αν το Led έχει χαμηλό Vf χρησιμοποιώντας μία τέτοια μπαταρία που χωρίς current limiter μπορεί να κάψει και το ποιό ισχυρο Led SBT-90.2 με πάνω από 50Α αν υπάρχει ισχυρή καλωδίωση.
Συνεπώς τον νού σας όσοι έχετε τέτοιο driver στο φακό σας και αγοράσετε τέτοιες 21700 , θά καεί ακαριαία οποιοδήποτε Led 3-βολτο με direct mosfet driver στο Turbo.
Η φιλοσοφία των παλιών direct mosfet drivers ήταν να ενώνουν απ ' ευθείας μια μπαταρία σε ισχυρά led άνω των 12Α στην turbo
σκάλα , δεδομένου ότι οι 18650 & 21700 μπαταρίες σε αυτό το ρευμα με 20mΩ εσωτερική αντίσταση θα γονατίσουν και δεν θα δώσουν ποτέ τάση μεγαλύτερη των 3,5 Volt , οπότε για οικονομία δεν υπάρχει flyback converter και current limiter να περιορίσουν ενδεχόμενη περίπτωση που δεν γονατίζει μια μπαταρία αν υπήρχε με πραγματική μικρή εσωτερική αντίσταση.
Σήμερα όμως που ενώ οι 18650 εγκαταλήφθηκαν στη μοίρα τους και πουλιούνται τζάμπα , αντιθέτως οι μπαταρίες 21700 λόγω της χρήσης σους σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ειδικά στις πολεμικές επιχειρήσεις με Drone λόγω Ουκρανικού πολέμου , έχουν αναπτυχθεί απίστευτα και ειδικά η νέα γενιά Κινέζικων 21700 P45 & P50 EVE & Molicer εχουν εσωτερική αντίσταση μικρότερη των 10mΩ , με συναίπεια ένας direct mosfet driver να περάσει και τα 100Α αν το Led έχει χαμηλό Vf χρησιμοποιώντας μία τέτοια μπαταρία που χωρίς current limiter μπορεί να κάψει και το ποιό ισχυρο Led SBT-90.2 με πάνω από 50Α αν υπάρχει ισχυρή καλωδίωση.
Συνεπώς τον νού σας όσοι έχετε τέτοιο driver στο φακό σας και αγοράσετε τέτοιες 21700 , θά καεί ακαριαία οποιοδήποτε Led 3-βολτο με direct mosfet driver στο Turbo.