Προτάσεις για αγορά Home Cinema?

nasos1978

Established Member
26 August 2007
117
Όπως αναφέρω και στο αντίστοιχο thread, είμαι έτοιμος για αγορά DVD (PIONEER LX60D ή SONY 1070).

Είμαι ολίγον αρχάριος σε αυτού του είδους τις αγορές, οπότε θα μπορούσατε να μου προτείνετε τα υπόλοιπα κομμάτια (ενισχυτή, ηχεία κτλ) για να δημιουργήσω ένα καλο Home Cinema?

TV θα έχω (πρώτα ο Θεός...) την SONY 40D3000. O χώρος είναι αρκετά μικρός, όπως ενα normal δωμάτιο. Η σκέψη μου ήταν να πάρω ένα απο τα σετάκια της Pioneer, να του βάλω το νέο DVD που θα πάρω, και αυτό που περισσεύει να το πάω στην κρεβ/μαρα. Όμως, η γνώμη πολλών είναι να πάρω ξεχωριστά κομμάτια για καλύτερη απόδοση.

Όποια πρόταση έχετε, θα την εκτιμήσω ιδιαιτέρως.

Όμως, η γνώμη πολλών είναι να πάρω ξεχωριστά κομμάτια για καλύτερη απόδοση.

Αυτά είναι πράγματα που πρέπει να αναρωτηθείς εσύ για να βρείς λύση. :)
1) Έχεις τη δυνατότητα να ακούς δυνατά όταν βλέπεις ταινίες;
2) Θέλεις να ακούς και μουσική;
3) Έχεις τη δυνατότητα να τραβήξεις καλώδια γύρω γύρω στο δωμάτιο;
4) Έχεις τα λεφτά για να πάρεις κάποια καλά κομάτια;

Αν έχεις πάνω από 2 όχι στις παραπάνω ερωτήσεις θα σε συμβούλευα να πας σε κάποιο πακέτο Home Cinema που ίσως να είναι και ασύρματο.
Πιστεύω πως κάποιο αρχικό πακέτο για να ξεκινήσεις είναι για ενισχυτή και ηχεία γύρω στα 1200 ευρώ. Προσωπικά έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος με τα συστήματα ηχείων που φτιάχνει η Ηχοδιάσταση στην οδό Αριστοτέλους που μπορείς να ακούσεις αρκετά καλό ήχο με 650 ευρώ περίπου (5 ηχεία + ενεργό sub).

Αυτά είναι πράγματα που πρέπει να αναρωτηθείς εσύ για να βρείς λύση. :)
1) Έχεις τη δυνατότητα να ακούς δυνατά όταν βλέπεις ταινίες;
2) Θέλεις να ακούς και μουσική;
3) Έχεις τη δυνατότητα να τραβήξεις καλώδια γύρω γύρω στο δωμάτιο;
4) Έχεις τα λεφτά για να πάρεις κάποια καλά κομάτια;

Αν έχεις πάνω από 2 όχι στις παραπάνω ερωτήσεις θα σε συμβούλευα να πας σε κάποιο πακέτο Home Cinema που ίσως να είναι και ασύρματο.