πρόβλημα με 32h6200

Giannis Alevizos

New member
23 November 2014
20
Καλησπέρα,

Έχω θέμα με την τηλεόρασή μου η οποία κλείνει 2 χρόνια το Δεκέμβρη και μετά το doa που δεν έγινε απ'το πλαίσιο αποφάσισα τώρα στα πίσω πίσω μήπως βγάλω άκρη με την αντιπροσωπεία(συνεχής αναβλητικότητα σε όλο το ενδιάμεσο διάστημα).

Το θέμα μου είναι στο τηλεοπτικό σήμα, και συγκεκριμένα πρόκειται για 2 διαφορετικά προβλήματα. Αφορά γράμματα και βίντεο από ειδήσεις, λεζάντες κλπ. Τα βίντεο είναι εντελώς πιξελιασμένα. Αυτό συμβαίνει και με τα γράμματα με το παράδοξο πως αν τα γράμματα κινούνται είναι καθαρά και πιξελιάζουν μόλις σταθεροποιηθούν. Το δεύτερο έχει να κάνει με χρώματα κοντά στο κόκκινο, τα οποία ειδικά σε κινούμενες σκηνές στην άκρη τους είναι πολύ άγριες, σαν το περίγραμμά τους να είναι μικρά τριγωνάκια (κάτι παρόμοιο με το πιξέλιασμα). Ενδεικτικά ανεβάζω φωτογραφία για τα γράμματα. Η κάμερα δεν έχει δημιουργήσει επιπλέον παραμόρφωση στα προβλήματα, ό,τι βλέπω φαίνεται. Να σημειώσω πως το θέμα των γραμμάτων δε φαίνεται πάντα. Πχ σε διαφημίσεις ή στα logo των καναλιών δε δείχνει κάτι. Σε εκπομπές ή δελτία ειδήσεων, σχεδόν πάντα.

Είναι τόσο κακό το τηλεοπτικό της samsung (για το οποίο δεν ακούω τα καλύτερα, αλλά μου φαίνεται υπερβολή.. ) ή έχει κάτι όντως το panel μου που το Πλαίσιο πεισματικά αρνούνταν να δει?

Περιμένω παρόμοιες εμπειρίες ή κάποιο πιο έμπειρο μάτι να μου πει αν όντως είναι κάτι να κυνηγήσω, να ξέρω ότι δεν είμαι τρελός και να επιμείνω αν μου πουν πάλι όχι..

Ευχαριστώ πολύ -bye-
 

Attachments

  • Screenshot_2016-09-12-18-27-16[1].jpg
    Screenshot_2016-09-12-18-27-16[1].jpg
    73.3 KB · Views: 50
  • Screenshot_2016-09-12-18-27-22[1].jpg
    Screenshot_2016-09-12-18-27-22[1].jpg
    79.4 KB · Views: 49

takis

Supreme Member
11 August 2006
3,775
--------------------
να σε ρωτήσω κάτι φιλε μου στο επίσημο service τις samsung εχεις απευθυνθεί; αν εχεις ακόμα εγγύηση μίλα μαζί τους να την δει τεχνικός
 

Giannis Alevizos

New member
23 November 2014
20
Έχω επικοινωνήσει με το online support τους, δείχνοντάς τους (άλλες) εικόνες σχετικά με το πρόβλημα και ο υπάλληλος αναγνώρισε το θέμα. Χωρίς όμως να μπορεί να εγγυηθεί για την ισχύ αυτού που είπε, γιατί είδε φωτογραφία και όχι το ίδιο το προϊόν. Θέλω να σιγουρευτώ πριν το στείλω (γιατί στις 32" δεν έρχεται τεχνικός στο σπίτι) επειδή όπως είπα δεν το παθαίνει σε όλα τα προγράμματα και δεν ξέρω τι ώρα θα την εξετάσουν, μη με βγάλουν τρελό όπως και στο Πλαίσιο.
 

takis

Supreme Member
11 August 2006
3,775
--------------------
να την στείλεις νομίζω ότι μόλις ανοίξουν βλάβη στέλνουν κουριερ και την παίρνει ,ετσι τουλάχιστον είχαν κάνει στην οθόνη του υπολογιστή που ειχε βγάλει βλάβη
μην το καθυστερείς

βάλε μέσα και τις φώτο και γράψε αναλυτικά το προβλημα εγώ ετσι είχα κάνει