Πρόβλημα με burn in σε LG OLED 55GX6 και εγγύηση

peolinio

New member
26 July 2010
63
Καλησπέρα στην παρέα,

Θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά με την περίπτωση της tv μου. Αγόρασα από Plaisio την tv του τίτλου , LG 55GX,Μάιο του 2021 και πριν από 4 μήνες μου εμφάνισε burn in.

Αγόρασα την επέκταση 5ετους εγγύησης φυσικά για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο …τρομάρα μου.

Την έδωσα σε κατάστημα για τεχνικό έλεγχο δείχνοντας τους και σχετικές φωτό που τράβηξα με το κινητό μου όπου εμφανίζεται το πρόβλημα .

Πριν 2 μέρες μου απάντησαν από το service πως δεν καλύπτει η εγγύηση το burn in καθώς το αναφέρει καπου στους όρους της εγγύησης τους οποίους ουδέποτε έλαβα γραπτώς η ενημερώθηκα κατά την αγορά για το τι καλύπτει και τι όχι .
Πραγματικά έπεσα από τα σύννεφα.
Έχετε κάποια συμβουλή ή να μου προτείνεται κάποια λύση ;

Να προσθέσω πως η απάντηση που μου έδωσαν βασίστηκε στον τεχνικό έλεγχο της LG Ελλάδος.
 

takis

Supreme Member
11 August 2006
3,775
--------------------
Το burn in δεν το καλυπτει νομιζω καμια εγγυηση διοτι ειναι εγγενή προβλημα η συμπτωμα των OLED tv ,κατι αναλογο ειχαν και η plasma αλλωστε.
 

peolinio

New member
26 July 2010
63
Το burn in δεν το καλυπτει νομιζω καμια εγγυηση διοτι ειναι εγγενή προβλημα η συμπτωμα των OLED tv ,κατι αναλογο ειχαν και η plasma αλλωστε.
Αν το γνώριζα εξ αρχής θα μπορούσα να επιλέξω να προχωρήσω ή όχι με την αγορά της tv ,αλλά σίγουρα δεν θα αγόραζα την επέκταση δαπανώντας 150€.
 

velatis panos

AVClub Enthusiast
25 January 2011
1,292
Για μενα η πενταετη εγγυηση ειναι μια καθαρη εισπρακτικη πολιτικη των εταιρειων .Πληρωσες Πλαισιο και καλα και παλι απαντηση απο LG
Και τι καλυπτει δηλ το τροφοδτικο; εδω στο Πλαισιο μου πανε για εγγυηση 20 ευρω στα airpods
 

peolinio

New member
26 July 2010
63
Τι πιστεύετε έχω περιθώρια κ πιθανότητες να κινηθώ πιο επιθετικά ; Το 2021 που πήρα την tv πως μου διασφαλίζουν ότι υπήρχε η εξαίρεση για burn in κ δεν μπήκε εκ των υστέρων μετά την παγκόσμια κατακραυγή . Αν κ αργότερα ήρθε η lg κ έδωσε 3 έτη για burn in εγγύηση
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
21,093
ΑΘΗΝΑ
το 2021,ειχα burn in σε μια OLED LG B6,αγορασμενη απο Κωτσο με premium 5ετια.
οι φωτο στο μηνυμα 13,σταλθηκαν μεσω email στο support του Κωτσο.
σε 2 ημερες με πηραν τηλεφωνο και μου ειπαν "αλλαγη τηλεορασης,επιλεξτε τι αλλο θελετε".
δεν ξερω τι εχει αλλαξει απο τοτε μεχρι και σημερα στην premium,αλλα απ`οσο γνωριζω,η LG το καλυπτει.
πολυ πιθανο,να μην συμπεριλαμβανεται το burn in στις απλες 5ετης εγγυησεις.
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
21,093
ΑΘΗΝΑ
Για μενα η πενταετη εγγυηση ειναι μια καθαρη εισπρακτικη πολιτικη των εταιρειων .Πληρωσες Πλαισιο και καλα και παλι απαντηση απο LG
Και τι καλυπτει δηλ το τροφοδτικο; εδω στο Πλαισιο μου πανε για εγγυηση 20 ευρω στα airpods
δεν ειναι ακριβως ετσι...
ακομα και το burn in να μην καλυπτει,μπορει να σου σκασει οποιοδηποτε προβλημα,το οποιο να ειναι εντελως ασυμφορο στην επισκευη του ή αντικατασταση του και να παει τσαμπα μια ακριβη τηλεοραση.
εκτος της δικη μου περιπτωσης που εξυπηρετηθηκα χωρις να βαλω ευρω απο την τσεπη μου,υπαρχουν παρα πολλες περιπτωσεις που ο αγοραστης βγηκε κερδισμενος απο την επεκταση εγγυησης.
 

powerup

New member
15 June 2018
68
Τι πιστεύετε έχω περιθώρια κ πιθανότητες να κινηθώ πιο επιθετικά ; Το 2021 που πήρα την tv πως μου διασφαλίζουν ότι υπήρχε η εξαίρεση για burn in κ δεν μπήκε εκ των υστέρων μετά την παγκόσμια κατακραυγή . Αν κ αργότερα ήρθε η lg κ έδωσε 3 έτη για burn in εγγύηση
Μονο η lg καλυπτει το bern in στις τηλεορασις oled της με δικη της επεκταση εγγυησης καμια αλλη επεκταση εγγυησης αλλη εταιριας η καταστηματος .
Αυτο πρεπει να γινει stiky στην ενοτητα ωστε να το γνωριζουν οι μελλοντικοι αγοραστες oled οσο αφορα την επεκταση εγγυησης για να μην περνουν "φυκια" για μεταξωτες κορδελες .
Κι το κοστος δεν ειναι μικρο 100+ για τα πιο μικρα μοντελα .
Το bern in ,αν κι εχει περιοριστει σε σχεση με παλαιοτερα μοντελα, αποτελει το ποιο βασικο προβλημα στις τηλορασεις oled.

Μιλαω για την καλυψη του bern in στις oled οχι για τυχον αλλες βλαβες της tv.
Στην ουσια η επεκταση εγγυησης ειναι ελλιπης στις oled tv λογο μι καλυψης του bern in
 
  • Like
Reactions: Mrvaggos9

peolinio

New member
26 July 2010
63
εγω ξέρω πως δαπάνησα ένα σεβαστό ποσό για την τηλεόραση 1500€ + 150 για την premium εγγύηση 5 ετών. Θα μπορούσα κάλλιστα να μην επιλέξω αυτήν την tv αν ήξερα την ευπάθεια στο burn in όπως επίσης κ να μην πάρω την επέκταση γιατί τα ψιλά γράμματα ήταν αυτά που μετράνε.
 

SWISSTEC

AVClub Addicted Member
26 July 2007
1,437
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Για μενα η πενταετη εγγυηση ειναι μια καθαρη εισπρακτικη πολιτικη των εταιρειων .Πληρωσες Πλαισιο και καλα και παλι απαντηση απο LG
Και τι καλυπτει δηλ το τροφοδτικο; εδω στο Πλαισιο μου πανε για εγγυηση 20 ευρω στα airpods

Η 5αετής εγγύηση του Πλαισίου είναι Κυριακή χαρά Δευτέρα λύπη από εμπειρία φίλου που ψώνισε tv Samsung από Πλαίσιο.
Πραγματική 5αετή έχεις μόνο από Sony Center για την ανάλογη μάρκα ή από Κωτσόβολο από προσωπική εμπειρία με Sony όπου μου έφεραν καινούργια.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση πρώτα από όλα κάνε μία κουβέντα με τον Συνηγορο του Καταναλωτή, μετά αναλόγως τι θα σου πουν προχωράς.
Αλλά μην το αφήσεις έχεις δώσει χρήματα και έχεις δικαιώματα .
 

GEORGE-2

New member
31 December 2011
32
Τι πιστεύετε έχω περιθώρια κ πιθανότητες να κινηθώ πιο επιθετικά ; Το 2021 που πήρα την tv πως μου διασφαλίζουν ότι υπήρχε η εξαίρεση για burn in κ δεν μπήκε εκ των υστέρων μετά την παγκόσμια κατακραυγή . Αν κ αργότερα ήρθε η lg κ έδωσε 3 έτη για burn in εγγύηση
Φίλοι και φίλες, έχω έτοιμο το παρακάτω κείμενο και το αναρτώ, όπου θεωρώ πως χρειάζεται.

Θέλω να σας επισημάνω πόσο σημαντικό είναι να αρχίσουμε όλοι να διεκδικούμε τα δικαιώματά μας και να μην μένουμε αμέτοχοι όταν αντιμετωπίζουμε άδικες καταστάσεις. Ένας εξαιρετικός σύμμαχος σε αυτή την προσπάθεια είναι το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ).



Το ΚΕΠΚΑ όχι μόνο σας καθοδηγεί σχετικά με τις σωστές ενέργειες που πρέπει να γίνουν, αλλά παρεμβαίνει και ενεργά. Από τη δική μου εμπειρία, το ποσοστό επιτυχίας είναι εντυπωσιακό: 90%! Φυσικά, υπάρχουν και οι πιο δύσκολες περιπτώσεις, όπου ίσως απαιτούνται εξώδικα ή μηνύσεις. Ακόμη και σε αυτές τις περιπτώσεις, το ΚΕΠΚΑ είναι εκεί για να παρέχει πολύτιμες συμβουλές, βοηθώντας με να κάνω τις σωστές κινήσεις, να αποφύγω κακοτοπιές και να μειώσω τα περιττά έξοδα.



Η ετήσια συνδρομή είναι 30 ευρώ, και για μένα αυτά τα χρήματα αποτελούν επένδυση. Δεν επιτρέπω πλέον να με εκμεταλλεύονται διάφοροι επιτήδειοι, και το συνολικό "όφελος" που έχω αποκομίσει είναι πολλαπλάσιο. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι ότι νιώθω προστατευμένος και όχι κορόιδο.



Σας προτείνω, λοιπόν, να ξεκινήσετε κι εσείς να χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες του ΚΕΠΚΑ για θέματα που σας απασχολούν. Μαζί μπορούμε να βάλουμε ένα τέλος στην εκμετάλλευση και να προστατέψουμε τα δικαιώματά μας!
Αφού το κράτος συνήθως είναι απέναντι μας!