Καλησπέρα στην παρέα,
Θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά με την περίπτωση της tv μου. Αγόρασα από Plaisio την tv του τίτλου , LG 55GX,Μάιο του 2021 και πριν από 4 μήνες μου εμφάνισε burn in.
Αγόρασα την επέκταση 5ετους εγγύησης φυσικά για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο …τρομάρα μου.
Την έδωσα σε κατάστημα για τεχνικό έλεγχο δείχνοντας τους και σχετικές φωτό που τράβηξα με το κινητό μου όπου εμφανίζεται το πρόβλημα .
Πριν 2 μέρες μου απάντησαν από το service πως δεν καλύπτει η εγγύηση το burn in καθώς το αναφέρει καπου στους όρους της εγγύησης τους οποίους ουδέποτε έλαβα γραπτώς η ενημερώθηκα κατά την αγορά για το τι καλύπτει και τι όχι .
Πραγματικά έπεσα από τα σύννεφα.
Έχετε κάποια συμβουλή ή να μου προτείνεται κάποια λύση ;
Να προσθέσω πως η απάντηση που μου έδωσαν βασίστηκε στον τεχνικό έλεγχο της LG Ελλάδος.
Θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά με την περίπτωση της tv μου. Αγόρασα από Plaisio την tv του τίτλου , LG 55GX,Μάιο του 2021 και πριν από 4 μήνες μου εμφάνισε burn in.
Αγόρασα την επέκταση 5ετους εγγύησης φυσικά για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο …τρομάρα μου.
Την έδωσα σε κατάστημα για τεχνικό έλεγχο δείχνοντας τους και σχετικές φωτό που τράβηξα με το κινητό μου όπου εμφανίζεται το πρόβλημα .
Πριν 2 μέρες μου απάντησαν από το service πως δεν καλύπτει η εγγύηση το burn in καθώς το αναφέρει καπου στους όρους της εγγύησης τους οποίους ουδέποτε έλαβα γραπτώς η ενημερώθηκα κατά την αγορά για το τι καλύπτει και τι όχι .
Πραγματικά έπεσα από τα σύννεφα.
Έχετε κάποια συμβουλή ή να μου προτείνεται κάποια λύση ;
Να προσθέσω πως η απάντηση που μου έδωσαν βασίστηκε στον τεχνικό έλεγχο της LG Ελλάδος.