Γεια σας!
Ζητώ την βοήθειά σας για ένα σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζω αυτές τις μέρες και δεν ξέρω πια πώς να το χειριστώ!!!
Στις 18 Φεβρουαρίου, ακολουθώντας την συμβουλή σας, έκανα την παραγγελία ενός adaptor για την τηλεόραση Sony kdl32w650 ώστε να μπορέσω να την τοποθετήσω στον τοίχο της κρεβατοκάμαρας μου (δεν υπάρχει άλλος χώρος. Έχω κάνει την αγορά εδώ και 20 ημέρες και δεν την έχω ακόμη χρησιμοποιήσει!). Ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι το προιόν θα μου παραδοθεί σε 3 με 5 εργάσιμες ημέρες καθώς και ότι θα με ενημερώσουν για το tracking number ούτως ώστε να παρακολουθώ την εξέλιξη της αποστολής της παραγγελίας μου... Από τα συνεχόμενα τηλεφωνήματά μου από τις 20/2/2014 και μετά δεν έχω λάβει καμία απάντηση αφενός μεν για το tracking number αφετέρου για το αν ή όχι το προιόν μου έχει αποσταλεί. Αντιθέτως, σε κάθε επικοινωνία ακούω την υπόσχεση ότι θα το κοιτάξουν και θα με ξανακαλέσουν πράγμα που δεν έκαναν ποτέ!!!!!!! Κάποιος μου είπε ότι ο adaptor είναι σε έλλειψη άλλος ότι δεν είναι σε έλλειψη… Επιπλέον χθες, εν μέσω έντονων διαμαρτυριών μου, μου έκλεισαν το τηλέφωνο!!!!!!!!!!!
Το βασικό μου πρόβλημα είναι ότι έχει παρέλθει η ημερομηνία επιστροφής της τηλεόρασης και ότι αν δεν έρθει το εξάρτημα αυτό δεν μπορώ να την χρησιμοποιήσω!!!
Δεν ξέρω πια τι να πιστέψω, δεν τους έχω καμία εμπιστοσύνη. Απευθύνθηκα στην sony hellas γιατί πίστευα ότι αυτό μου δίνει μια εγγύηση ως προς τις πληροφορίες και τις υπηρεσίες που θα λάβω. Ανακαλύπτω ότι, δεν έχουν γραφεία, μιλάω με ένα call center το οποίο υποτίθεται ότι είναι στο εξωτερικό, παίρνω μια απόδειξη με λογότυπο του Link Network Ltd… το οποίο ανακαλύπτω ότι είναι επίσης ένα call center στην Αγγλία…
Τώρα πλέον με αγνοούν… έχετε καμία ιδέα για το που μπορώ να απευθυνθώ για να βρω το δίκιο μου;;; τι θα μπορούσα να κάνω;;;; τον ανταπτορα τον έχω ήδη πληρώσει… δεν έχω λόγια πια, σας παρακαλώ πολύ δώστε μου μια συμβουλή!
Ζητώ την βοήθειά σας για ένα σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζω αυτές τις μέρες και δεν ξέρω πια πώς να το χειριστώ!!!
Στις 18 Φεβρουαρίου, ακολουθώντας την συμβουλή σας, έκανα την παραγγελία ενός adaptor για την τηλεόραση Sony kdl32w650 ώστε να μπορέσω να την τοποθετήσω στον τοίχο της κρεβατοκάμαρας μου (δεν υπάρχει άλλος χώρος. Έχω κάνει την αγορά εδώ και 20 ημέρες και δεν την έχω ακόμη χρησιμοποιήσει!). Ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι το προιόν θα μου παραδοθεί σε 3 με 5 εργάσιμες ημέρες καθώς και ότι θα με ενημερώσουν για το tracking number ούτως ώστε να παρακολουθώ την εξέλιξη της αποστολής της παραγγελίας μου... Από τα συνεχόμενα τηλεφωνήματά μου από τις 20/2/2014 και μετά δεν έχω λάβει καμία απάντηση αφενός μεν για το tracking number αφετέρου για το αν ή όχι το προιόν μου έχει αποσταλεί. Αντιθέτως, σε κάθε επικοινωνία ακούω την υπόσχεση ότι θα το κοιτάξουν και θα με ξανακαλέσουν πράγμα που δεν έκαναν ποτέ!!!!!!! Κάποιος μου είπε ότι ο adaptor είναι σε έλλειψη άλλος ότι δεν είναι σε έλλειψη… Επιπλέον χθες, εν μέσω έντονων διαμαρτυριών μου, μου έκλεισαν το τηλέφωνο!!!!!!!!!!!
Το βασικό μου πρόβλημα είναι ότι έχει παρέλθει η ημερομηνία επιστροφής της τηλεόρασης και ότι αν δεν έρθει το εξάρτημα αυτό δεν μπορώ να την χρησιμοποιήσω!!!
Δεν ξέρω πια τι να πιστέψω, δεν τους έχω καμία εμπιστοσύνη. Απευθύνθηκα στην sony hellas γιατί πίστευα ότι αυτό μου δίνει μια εγγύηση ως προς τις πληροφορίες και τις υπηρεσίες που θα λάβω. Ανακαλύπτω ότι, δεν έχουν γραφεία, μιλάω με ένα call center το οποίο υποτίθεται ότι είναι στο εξωτερικό, παίρνω μια απόδειξη με λογότυπο του Link Network Ltd… το οποίο ανακαλύπτω ότι είναι επίσης ένα call center στην Αγγλία…
Τώρα πλέον με αγνοούν… έχετε καμία ιδέα για το που μπορώ να απευθυνθώ για να βρω το δίκιο μου;;; τι θα μπορούσα να κάνω;;;; τον ανταπτορα τον έχω ήδη πληρώσει… δεν έχω λόγια πια, σας παρακαλώ πολύ δώστε μου μια συμβουλή!