Ψηφίζεται η ΑΠΟΣΥΡΣΗ !

sakisxas

Supreme Member
7 September 2006
5,384
C:\Greece\Komotini
Ανάσα για την αγορά το νέο νομοσχέδιο.
Αναστροφή του αρνητικού κλίματος στην αγορά αυτοκινήτου αναμένεται να φέρει το νέο φορολογικό νομοσχέδιο που κατατίθεται στη Βουλή και θα ψηφισθεί μέσα στην επόμενη εβδομάδα. Σε σημαντικά χαμηλότερα επίπεδα αναμένεται να κυμανθούν οι τιμές καθώς εκτός από τη μείωση των τελών ταξινόμησης, σε συνδυασμό όμως με απόσυρση, προβλέπεται και ευνοϊκότερο καθεστώς για τον φόρο πολυτελείας.

Το μέτρο της απόσυρσης θα ισχύσει για αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας με άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα μέχρι 31.12.1998 και για αυτοκίνητα που θα αποσυρθούν μέχρι 31.12.2011, ουσιαστικά δηλαδή για ένα χρόνο. Όσοι αποσύρουν το παλαιό τους όχημα μέσα σε αυτό το διάστημα και προβούν σε αγορά καινούργιου θα επωφεληθούν από σημαντικές μειώσεις στο τέλος ταξινόμησης που προκύπτουν από το νέο νομοσχέδιο.

Αναλυτικά
1)Αυτοκίνητα μέχρι και 900 κ.εκ. απαλλάσσονται από το τέλος ταξινόμησης εάν η φορολογητέα αξία δεν υπερβαίνει τα 6.000 ευρώ.
2) Αυτοκίνητα 901 μέχρι και 1400 κ.εκ. απαλλάσσονται από το τέλος ταξινόμησης εάν η φορολογητέα αξία δεν υπερβαίνει τα 8.000 ευρώ.
3) Αυτοκίνητα από 1401 μέχρι και 1600 κ.εκ. εκατοστά, απαλλάσσονται από το 65% του προβλεπόμενου τέλους ταξινόμησης και για φορολογητέα αξία μέχρι και 11.000 ευρώ.
4)Αυτοκίνητα από 1601 μέχρι και 2000 κ. εκ. απαλλάσσονται από 50% του προβλεπόμενου τέλους ταξινόμησης και για φορολογητέα αξία μέχρι και 14.000 ευρώ.

Σε περίπτωση που η φορολογητέα αξία είναι μεγαλύτερη των προαναφερομένων ποσών θα εισπράττεται για το επιπλέον ποσό ο προβλεπόμενος ακέραιος συντελεστής τέλους ταξινόμησης.

Σημειώνουμε ότι η φορολογητέα αξία δεν περιλαμβάνει φόρους (τέλος ταξινόμησης και Φ.Π.Α) και είναι σημαντικά χαμηλότερη από την τελική λιανική τιμή του αυτοκινήτου. Για τα οχήματα που θα αποσυρθούν θα πρέπει να έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας του έτους εντός του οποίου γίνεται η διαγραφή, καθώς και τυχόν οφειλομένων προηγουμένων ετών.

Ακολουθούν οι ισχύοντες συντελεστές των τελών ταξινόμησης και το μέγιστο όφελος που προκύπτει από την αγορά καινούριου αυτοκινήτου ανά κατηγορία:
Έως 900 κ.εκ. 5% όφελος 300
από 901 - 1.400 κ.εκ. 12% όφελος 960
από 1.401 - 1.600 κ.εκ. 20% όφελος 1.430
από 1.601 – 1.800 κ.εκ. 30% όφελος 2.100
από 1.801 – 2.000 κ.εκ. 40% όφελος 2.800

Το όφελος αναμένεται να είναι μεγαλύτερο σε ορισμένα μοντέλα καθώς ευνοϊκότερη γίνεται πλέον και η μεταχείριση των αυτοκινήτων όσον αφορά το φόρο πολυτελείας καθώς θα ισχύει μόνο για αυτοκίνητα με φορολογητέα αξία μεγαλύτερη από 20.000 ενώ αναπροσαρμόζονται και οι συντελεστές για τις υπόλοιπες κλίμακες.

Συγκεκριμένα για φορολογητέα αξία:

1) από 20.000 - 22.000 10%
2) από 22.000 - 28.000 30%
3) και πάνω από 28.000 40%

Οι αντίστοιχοι προηγούμενοι συντελεστές:
1)15.000-20.000 ευρώ 10%
2)20.000-28.000 30%
3)άνω των 28.000 40%

Ανάλογες είναι και οι αλλαγές όσον αφορά το φόρο πολυτελείας στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα. Οι νέοι συντελεστές πάντα με βάση την φορολογητέα αξία διαμορφώνονται ως εξής:

1) από 16.000 μέχρι και 17.000 10%
2) από 17.000 μέχρι και 19.000 30%
3) άνω των 19.000 40%

Οι αντίστοιχοι προηγούμενοι συντελεστές:
1) από 11.000-14.000 10%
2) από 14.000- 19.000 30%
3) άνω των 19.000 40%

Τέλος ευνοϊκή είναι και η ρύθμιση για τα αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας EU4 καθώς όσα βρίσκονται στο τελωνείο μέχρι την 8 Δεκεμβρίου 2010 παραμένουν στο ίδιο καθεστώς όσον αφορά τα τέλη ταξινόμησης με την προϋπόθεση να εκτελωνισθούν έως την 30/6/2011.

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/98204.asp
 
H μονη αποσυρση που θα μπορουσε να πετυχει θαταν να αποσυρεις το οχημα σου για λεφτα πλεον....

Πολυ αργα....(και καλυτερα απο μια αποψη,ειχε παραγινει η τρελλα με την αλογιστη σπαταλη στα αυτοκινητα ευνοωντας τις βαριες βιομηχανιες των δανειστων μας...)
 
Oχι.

Δεν υπαρχουν "καινουργιοι" πολιτικοι νεας τεχνολογιας για να αντικαταστησουμε τα σαραβαλα (απο ηθικης αποψης).

Ισως λιγο ποδαροδρομος κανει καλο....
 
Και μόλις πάρουν καινούριο αμάξι οι τελευταίοι που έχουν 5 φράγκα στην άκρη θα τους περιμένει ο αράπης (νέα φορολογία) στη γωνία...

+1

Τα ίδια δεν έγιναν το 2008-2009?
Δεν υπάρχει καμμία εμπιστοσύνη πλέον...
 
Για βοηθήστε βρε παιδιά, γιατί με τα λογιστικά βγάζω καντήλες...

Αν κατάλαβα καλά δίνεις το παλαιό αυτοκίνητο (πχ του 1997, 1357cc) και αγοράζεις ένα νέο 1599cc με όφελος 1430Ε?

Αυτό είναι όλο???
 
Re: Απάντηση: Ψηφίζεται η ΑΠΟΣΥΡΣΗ !

Για βοηθήστε βρε παιδιά, γιατί με τα λογιστικά βγάζω καντήλες...

Αν κατάλαβα καλά δίνεις το παλαιό αυτοκίνητο (πχ του 1997, 1357cc) και αγοράζεις ένα νέο 1599cc με όφελος 1430Ε?

Αυτό είναι όλο???

Είμαι σε παραγγελία καινούργιου που έρχεται τέλος Ιανουαρίου, μου παίρνουν ήδη το παλιό για κάποια χρήματα + ότι θα έχω και μείωση από τα τέλη ταξινόμησης στην τιμή του καινούργιου.

Σε κάλυψα ???
 
Για μέχρι 1600 κυβικά μοιάζει σχεδόν ασύμφορο το μέτρο, ειδικά αν αυτό το αμάξι που θα απέσυρες ειχε κάποια εμπορική αξία.
Ισως αξίζει για αγορά 1800 κυβ. και άνω και εφόσον αυτό που θα αποσύρεις είναι κανένα εντελώς διαλυμένο, παμπάλαιο και χωρίς αξία (υποθέτω πως θα φροντίσουν να βρουν τέτοια οι αντιπροσωπείες ώστε να στα πλασάρουν πακέτο, να τα αποσύρεις και να προτιμήσεις αυτούς εναντι άλλων....)
 
Πάντα όταν υπάρχει κρίση (ακόμα και το 2089) οι ελληνικές κυβερνήσεις σκέφτονται τους Έλληνες και κάθε 2-3 χρόνια (στην ουσία κάθε τετραετία) κάνουν για τους Έλληνες αλλά και τους δανειστές τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, μια απόσυρση. Στην ουσία οφείλετε να εκμεταλλεύεστε για το καλό όλων (κυβέρνησης, οικονομίας, τραπεζών, ξένων χωρών κλπ) κάθε απόσυρση και να αγοράζετε με δάνειο ένα νέο αυτοκίνητο. Έτσι δεν θα γερνάει ο στόλος (αυτοκινήτων) της Ελλάδας. Διαβάστε λεπτομέρειες αν θέλετε: http://autocarnet.blogspot.com/2010/12/1998.html
 
Re: Απάντηση: Ψηφίζεται η ΑΠΟΣΥΡΣΗ !

Οτι ποιο μεγαλη μαλακια ποθ θα μπορουσε να κανει το κρατος στην σημερον ημερα........

..είσαι αρκετά μετριοπαθής ως προς το χαρακτηρισμό.:afro:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ψηφίζεται η ΑΠΟΣΥΡΣΗ !

Είμαι σε παραγγελία καινούργιου που έρχεται τέλος Ιανουαρίου, μου παίρνουν ήδη το παλιό για κάποια χρήματα + ότι θα έχω και μείωση από τα τέλη ταξινόμησης στην τιμή του καινούργιου.

Σε κάλυψα ???

Τον φορο πολυτελειας θα τον καταργησουν?
 
Η ρύθμιση αυτή ισχύει μόνο στην περίπτωση που για το αποσυρόμενο αυτοκίνητο παλαιάς τεχνολογίας έχει εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα μέχρι 31.12.1998. Επίσης θα πρέπει να έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας του έτους εντός του οποίου γίνεται η διαγραφή, καθώς και τυχόν οφειλομένων προηγουμένων ετών.

Ενας που κατέθεσε πινακίδες πριν τα τελη του 2009 θα πρεπει να πληρώσει τελη 2010 και 2011 για να επωφεληθεί, οπότε για μικρό αμάξι θα είναι εντελώς ασύμφορο (επειδη ήταν ακριβό το τελος του 2010 άλλωστε...είχε καταθέσει τις πινακίδες!). Του 2011 θα πρεπει επίσης να πληρώσει, αφού απο τοτε θα ισχύσει το μέτρο. Τι θα του μείνει στο τέλος; Και αντε και έχει καποια λεφτα και αποφασίζει να πάρει δίλιτρο αντιρρυπαντικό (και με λιγότερα τελη κυκλοφ.) ώστε να έχει ουσιαστικό όφελος, ειναι σίγουρος ότι έχει αθροίσει καλά όλα τα τεκμήρια διαβίωσης που θα ισχύσουν για την φορολόγηση εφεξής και μαλιστα ενω τα εισοδήματά του έχουν πέσει;
 
Το οφελος ειναι ανυπαρκτο κατ ουσια.Αν στο ανυπαρκτο οφελος προστεθει και η ελλειψη ρευστοτητος,δεν νομιζω οτι θα βοηθησει στην αγορα αυτοκινητου