Queer

Βαθμολογήστε την Ταινία:

  • Εξαιρετική

    Votes: 0 0.0%
  • Πολύ Καλή

    Votes: 0 0.0%
  • Καλή

    Votes: 0 0.0%
  • Μέτρια

    Votes: 0 0.0%
  • Κακή

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0

Kosh

AVClub Fanatic
7 September 2006
100,335
Εκεί ψηλά.....
1731632820013.png





To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Queer | Official Trailer HD | A24​





To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Queer new clip official - Venice Film Festival 2024​


The Upcoming



 


 
Πολύ πολύχρωμο έξαλλου το λέει και ο τίτλος.. Το άντεξα έως το 21’.

Οκ λάθος, αυτή η ταινία δεν ήταν για μένα
 
Last edited by a moderator:
Πατωμένη ταινία που ενώ παίζει στο σινεμά βγαίνει και το digital.
Μεγάλη επιτυχία!
Από τις ταινίες που τις βλέπω στην τηλεόραση για όσα δευτερόλεπτα κρατάει το ζάπινγκ.
 
Πατωμένη ταινία που ενώ παίζει στο σινεμά βγαίνει και το digital.
Μεγάλη επιτυχία!

Αυτο δεν εχει να κανει με την επιτυχια ή οχι (χωρις να το εχω ψαξει και πολυ) της συγκεκριμενης ταινιας .

Αλλα με τις ηλιθιες πρακτικες των εταιριων διανομης στην Ελλαδα που αντι να ακολουθησουν το παγκοσμιο release πραττουν κατα το δοκουν αδιαφορωντας για την πιο γρηγορη εκθεση της ταινιας σε streaming και μοιραια σε πειρατικες προβολες και κατοπιν βεβαια και μεσω των επισημων ψηφιακων πωλησεων.

Ειναι πονεμενη ιστορια η Ελλαδα αστο...


Μα δεν τους ενδιαφέρει.

Queer commenced its limited theatrical run in November 2024

Ομως ειχε ηδη πριν παιχτει σε διαφορες χωρες οπως βλεπουμε

Release Date · Italy. September 3, 2024(Venice Film Festival)


Σε ολες τις σοβαρες χωρες παιχτηκε απο τον σεπτεμβριο του 2024 εως τον δεκεμβριο του 2024



Ειπατε κατι ?

Μετα αναρωτιομαστε γιατι "το παιζουν στην Ελλαδα" ενω εχει βγει σε digital . Γιατι ειμαστε μπανανια οπως παντα στην διανομη για αυτο.
 
Ακόμη και έτσι να είναι, Δεκέμβρη στους κινηματογράφους, μέσα Ιανουαρίου digital;
Να το περιμένουμε τον Μάρτη στο Netflix;
 
Και πιο πριν.

Εχουν μειωθει οι χρονοι αποδεσμευσης στις πλατφορμες ακριβως για να προλαβουν να πουλησουν και κατι πριν το δουν ολοι πειρατικα
 
Κωνσταντίνου Καβάφη,

Μέρες του 1896​


Εξευτελίσθη πλήρως. Μια ερωτική ροπή του
λίαν απαγορευμένη και περιφρονημένη
(έμφυτη μολοντούτο) υπήρξεν η αιτία:
ήταν η κοινωνία σεμνότυφη πολύ.
Έχασε βαθμηδόν το λιγοστό του χρήμα·
κατόπι την σειρά, και την υπόληψί του.
Πλησίαζε τα τριάντα χωρίς ποτέ έναν χρόνο
να βγάλει σε δουλειά, τουλάχιστον γνωστή.
Ενίοτε τα έξοδά του τα κέρδιζεν από
μεσολαβήσεις που θεωρούνται ντροπιασμένες.
Κατήντησ’ ένας τύπος που αν σ’ έβλεπαν μαζί του
συχνά, ήταν πιθανόν μεγάλως να εκτεθείς.
Αλλ’ όχι μόνον τούτα· δεν θα ’τανε σωστό.
Αξίζει παραπάνω της εμορφιάς του η μνήμη.
Μια άποψις άλλη υπάρχει που αν ιδωθεί από αυτήν
φαντάζει, συμπαθής· φαντάζει, απλό και γνήσιο
του έρωτος παιδί, που άνω απ’ την τιμή,
και την υπόληψί του έθεσε ανεξετάστως
της καθαρής σαρκός του την καθαρή ηδονή.
Απ’ την υπόληψί του; Μα η κοινωνία
που ήταν σεμνότυφη πολύ συσχέτιζε κουτά.

Εδώ φαίνεται η διαφορά της Τέχνης από... άσε, ας μην το πώ. Και ο Καβάφης για το ίδιο πράγμα μιλάει, αλλά το κάνει με τρόπο που, όχι μόνο δεν προκαλεί την αηδία, αλλά δημιουργεί, μέσω ακριβώς της ποιητικής τέχνης, δηλαδή της τέχνης του λόγου, συναισθήματα κατανόησης στον αναγνώστη.
Με την οποία τέχνη (του λόγου) έχει και ο συντάκτης της δεύτερης κριτικής (που ανεφερε ο Kosh στο #3) την ίδια σχέση που έχει και ο πισινός της παροιμιακής μυλωνούς με τις "καλλιγραφίες" (= κυκλοτερείς κινήσεις της γυναικείας πυέλου κατά την συνουσία).
 
Μόνο που ο γραπτός λόγος απέχει παρασσάγγας σπό την κινούμενη εικόνα; Η κινούμενη εικόνα (βίντεο) έχει απείρως πιό "δύναμη" και πιό αμεσότητα στον θεατή.
Πιθανόν ο Καβάφης αν ήταν σκηνοθέτης σήμερα να έδειχνε να κρατιούνται χεράκι χεράκι και να μαζεύουν μαργαρίτες στους αγρούς αφήνοντας υπονοούμενα. Δεν νομίζω ότι θα είχε και μεγάλη επιτυχία σήμερα. Δυστυχώς η σημερινή εποχή τα έχει ξεπεράσει τα υπονοούμενα εδώ και πολλά χρόνια και πλέον όλα είναι ωμά (για να ακριβολογίσω ένα κλικ πριν την τσόντα) .
 
Λογικό.
Απευθύνονται σε ένα ηλίθιο κοινό, αυτό του fast food που αν βάλει το μοναδικό κύτταρο εγκεφάλου του που διαθέτει να δουλέψει ίσως και να το κάψει.
"Αυτοί, πηδιούνται! Το καταλαβες; Να σου το δείξω 3-4 φορές μέσα στην ταινία μήπως και δεν το συγκρατεί το μυαλουδάκι σου!"
Πέρα από τα λάθος συμπεράσματα, ότι οι gay έχουν το μυαλό τους μόνο στο sex, πάνε από one night stand σε one night stand, την πέφτουν σε οποιονδήποτε χύμα...
Γιατί έτσι πρέπει!
Γιατί, μία σειρά που έβγαλε το Netflix για έναν πορνοστάρ έγινε cancel επειδή λέει δείχνει πολλές ερωτικές σκηνές, ενώ το how to get away with murder που πιθανόν έχει περισσότερες είναι μια χαρά, επειδή είναι gay. Οπότε πιο φυσιολογικό, γιατί οι gay κάνουν sex περισσότερες φορές και από τους πορνοστάρ!
Πιάσε το αυγό και κούρευτο.
 
Ο Γκουαντανινο μονο αυτα που γραφετε δεν κανει στις ταινιες του τον ερωτα τον αποδιδει θα ελεγα μυθιστορηματικα, ειναι μετρ στην αποδοση του ερωτισμου, απο τον τιτλο και μονο οσοι δεν τα "αντεχουν" αυτα
γιατι καθησαν να το δουν και να αρχιζουν τους αιολους αφορισμους αφου ηξεραν εκ των προτερων οτι δεν θα το αντεξουν?
ο Ντανιελ ειναι μεγαλος ηθοποιος και γι αυτο παιζει απο το ενα ακρο στο αλλο χωρις να σκεφτεται πως θα το εκλαβουν οι σιχασιαρηδες :p και οχι γιατι δηλωνει pansexual, χαλαρωστε παιδες
 
Last edited:
Στο μεταξυ ολη η αντιδραση προερχεται απο την διαφοροποιηση του διπολου . Αν ειχαμε ενα κλασικο ερωτικο διπολο ανδρα γυναικας δεν θα ετρεχε μια .

Πχ το τελευταιο τανγκο στο Παρισι αν το βλεπαμε με ανδρες θα ειχε γινει της τρελλης. Αν το βλεπαμε με γυναικες θα ειχαν ανοιξει σαμπανιες. Αν το βλεπαμε με ανδρα γυναικα θα ηταν αλλη μια ερωτικη ταινια παθους.

Τετοιο κοινο ειμαστε.
 
Το τελευταίο ταγκό στο Παρίσι δεν το έχω δει καν...
Το "βεβιασμένο" δεν με συγκίνησε ποτέ.
Θέλω τα πάντα να περνάνε πρώτα από το μυαλό μου, να βάζω και εγώ τη δική μου φαντασία να δουλεύει.
Ίσως επειδή προτιμώ να διαβάζω βιβλία από το να βλέπω ταινίες;
 
Η ταινία βασίζεται σε μυθιστόρημα
του Γουίλιαμ Μπάροους, που στη ζωή του ήταν πανηδονιστής.
Ίσως στα χρόνια του η στάση ζωής του δημιουργούσε μια επανάσταση
στο συντηρητικό κατεστημένο και
έτσι να δημιουργούνται μύθοι και κουλτούρες, με το αζημίωτο βέβαια, από δικαιώματα βιβλία κ.λ.π. του
"καταραμένου" καλλιτέχνη!
Στην εποχή μας βέβαια ο πανηδονισμός
έχει γίνει σημαία.
Προσωπικά με ενοχλεί περισσότερο, και από την προβολή του καθαρόαιμου γκέι.
Δεν θα δω το film, επειδή είδα κάτι
πιο εστιασμένο στις πολιτικές και κοινωνικές αναφορές που δείχνει
την άνεση των "εχόντων" για γούστα,
σε μια κοινωνία φτωχών..
Ο νοών νοείτο..
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Απ'οτι βλεπω απο την αφισα (το μενταγιον με την σαρανταποδαρουσσα) και καταλαβαινω απο τον τιτλο, κανω ΑΜΕΣΑ τον συσχετισμο με το εργο (τοσο λογοτεχνικο οσο και κινηματογραφικο) το Γυμνο Γευμα.

Ολο αυτο το απωθημενο με αυτο που ερπεται υποχθονια και χωνεται και σε δαγκωνει κλπ... ολο αυτο το transfert, με κανει να καταλαβαινω οτι δεν ειναι ταινια για μενα οσο κι αν μπορει καποια λογοτεχνικη διανοια να το αναδειξει με ενα μαγευτικο περιβλημα.

Για μενα δεν... πλεον.

Η σαρανταποδαρουσα ειναι η υλοποιηση του σατανα επι της γης. Και οτι πιο απεχθες και εφιαλτικο ιδιως για οποιον φανταζεται οτι θα αραξει και θα αποστασει.
Οποτε καταλαβαινεις αβυσσαλεα απωθημενα και νευρωσεις. Ας ειναι πια για τους ακομα περιεργους. Δεν προκειται για μενα.

Παντως καποιοι "ντεκανταντ" καλλιτεχνες φαινεται οτι εχουν νιωσει τα πραγματα. Και εχουν νιωσει την κολαση στο πετσι τους. Και τα βγαζουν με επιδεξιωτητα, για οποιον καταλαβει. Ας ειναι καλα....γιατι καποιοι εκει που κοιτανε βλεπουν.

Καλη θεαση.
 
πες τε βρε για την ταινια και αφηστε τα ομοφοβικα σας ...

παμε
το 1950 που εξελισεται η ταινια η λεξη Queer υπηρχε ? δεν ξερω ο Ντανιελ την λεει δυο τρεις φορες
η μουσικη παει στα 80ιες 90ιες οχι στ 1950
οι εσωτερικες καταστασεις του ηρωα λειτουργουν αλλα ο Λουκα
τις μεταφερει με εικονες οχι κινηματογραφικα
μεγαλη διαρκεια χωρις λογο
πολλες σκηνες εντυπωσιασμου χανουν απο ρεαλισμο και συναισθημα
ιδιως το τριτο μερος γινεται κωμωδια
πολυ καλη ερμηνεια απο τον Ντανιελ αλλα μονοδιαστατη σε μερικα τριλεπτα ειναι εξαιρετικος
περιμενα περισσοτερα απο τον Γκουαρντανινο γιατι μου αρεσαν υπερβολικα οι προηγουμενες ταινιες του