Rel Strata II subwoofer

Status
Not open for further replies.

Magellan

Banned
28 July 2006
19,083
Εν πλώ
380 eyro σαν καινούργιο.

Attachments

• Strata2.jpg
    Strata2.jpg
    96.7 KB · Views: 105
  • Rel Strata II 2new.jpg
    Rel Strata II 2new.jpg
    96.2 KB · Views: 136
Last edited:
Ευχαριστώ και εγώ!!! Έχω "μπριζωθεί" τώρα να δω πώς θα ακούγεται το σύστημά μου με ένα υπογούφερ επιτέλους!!!

Από ρυθμίσεις υπογούφερ είμαι παντελώς άσχετος...ελπίζω ότι με λίγο ψάξιμο και μερικές δοκιμές κάτι θα καταφέρω. Αλλιώς...το φόρουμ να είναι καλά.:D

Καλωριζικο,θα το ευχαριστηθεις σιγουρα...(Καλημερα Θαναση).Αν δε ειναι πρωτη φορα που θα χρησιμοποιησεις subwoofer,για λιγο διαστημα οι γειτονες θα εχουν προβλημα καθως θα πορωθεις...

Έχω ήδη σκεφτεί τη λύση σε αυτό Παναγιώτη...στον ίδιο όροφο με μένα μένουν δύο κοπελιές (ελεύθερες και ωραίες)...Θα παίξει πρόσκληση για παρακολούθηση ταινίας!!! Και σε αυτές θα αρέσει (φαντάζομαι) και δεν θα φωνάζουν μετά για τον ήχο!!!

Απάντηση: Re: Rel Strata II subwoofer

στον ίδιο όροφο με μένα μένουν δύο κοπελιές (ελεύθερες και ωραίες)...Θα παίξει πρόσκληση για παρακολούθηση ταινίας!!!
που μένεις να 'ρθω να δούμε μαζί ταινία να μην είσαι μόνος σου?:BDGBGDB55:

χαχα...καλοδεχούμενοι όλοι. Την μία την πέτυχα σήμερα και η πρόσκληση έπεσε ήδη...και δέχτηκε φυσικά!!! Άντε να πετύχω τώρα και την άλλη. Βέβαια θα πρέπει να δω καμμιά κοινωνικορομαντική ταινία με τις κοπελιές αλλά...αν θέλω να βλέπω μετά σε σωστές εντάσεις πρέπει να φάω μια ξενέρα 2 ωρών!!! Αν δεν κοπιάσουμε και λίγο!!!

Απάντηση: Re: Rel Strata II subwoofer

χαχα...καλοδεχούμενοι όλοι. Την μία την πέτυχα σήμερα και η πρόσκληση έπεσε ήδη...και δέχτηκε φυσικά!!! Άντε να πετύχω τώρα και την άλλη. Βέβαια θα πρέπει να δω καμμιά κοινωνικορομαντική ταινία με τις κοπελιές αλλά...αν θέλω να βλέπω μετά σε σωστές εντάσεις πρέπει να φάω μια ξενέρα 2 ωρών!!! Αν δεν κοπιάσουμε και λίγο!!!