Samsung 40M86 - Χάλασε

Lafas1987

Senior Member
13 April 2008
331
Τρέμω ολόκληρος!
Samsung 40M86 αγορασμένη στις 12/06/2008 από το eshop.
Χθες δούλευε άψογα. Σήμερα, γύρισα από δουλειά, ανοίγω για να δω εθνική, και έχω μόνο ήχο, η οθόνη είναι σβηστή.

Πήρα eshop και μου είπαν ότι είμαι μία μέρα εκτός εγγύησης.

Πήρα την αντιπροσωπία (Prime Telecom.gr) και ήταν κλειστά.

Το ηχογραφημένο μήνυμα έλεγε να στείλω e-mail στο
[email protected]
Έστειλα αυτά που ζήταγε στο ηχογραφημένο μήνυμα:
Ονοματεπώνυμο: Νικόλαος #######
Αριθμός Τηλεφώνου: 69########
Διεύθυνση:#####, Αγία Παρασκευή 15343
Μοντέλο: Samsung 40M86
Σειριακός Αριθμός Τηλεόρασης: AHU############
Περιγραφή Βλάβης: Δεν λειτουργεί η οθόνη της τηλεόρασης. Ακούγεται μόνο ο ήχος από τα κανάλια.

Παρακαλώ επικοινωνήστε άμεσα μαζί μου.
Ευχαριστώ.

Πραγματικά είμαι βαθύτατα στεναχωρημένος...
Δοκίμασα τα πάντα. Να τη βάλω σε άλλη πρίζα, να αποσυνδέσω όλα τα καλώδια, αλλά τίποτα.

Ακούω μόνο και η οθόνη ούτε καν βγάζει φως! Σαν να είναι κλειστή η TV...

Μία μέρα εκτός εγγύησης όμως? Και ο χρονοδιακόπτης θα είχε ανοχές...

Ας πούμε ότι θα αγοράσω κάποια άλλη με δώσεις? Ποια? Να τη φτιάξω? Τι?

Κρίμα και πάλι κρίμα...
 
πες τους οτι χαλασε 1 μερα πριν ληξει η εγγυηση και δεν μπορουσες να πιασεις
γραμμη νωριτερα
 
Δεν νομίζω να γίνει δουλειά έτσι.
Θα σου πούνε ας περίμενες λίγο παραπάνω στη γραμμή.
Είναι τόσο αίσχος το Service τους που να μη πιάνεις γραμμή?
Από Δευτέρα σκέφτομαι να πάω στην αντιπρωσοπία ή στη Samsung, ας μου πείτε εσείς καλύτερα, να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο, διευθυντή ή κάτι τέλος πάντων, μήπως βγάλω άκρη.
 
Μήπως κάποιος γνωρίζει το email του Service για περιοχή Αγία Παρασκευή?
Μου είπε κάτι σε [email protected] ή [email protected] κάτι τέτοιο, αλλά κανένα από τα δύο δεν είναι, οπότε μάλλον άκουσα λάθος.
Γνωρίζετε κάτι?
 
Ευτυχώς παιδιά, υπάρχει τελικά λίγη ανθρωπιά.

Μετά το email που έστειλα στη PrimeTelecom, σήμερα Δευτέρα με πήρε τηλέφωνο ένας ευγενέστατος κύριος και μου είπε ότι δεν είναι πρόβλημα η μία μέρα εκτός εγγύησης. Μου έδωσε το τηλέφωνο του πιο κοντινού μου Service.

Πήρα και πάλι με πολύ ευγένεια η κοπέλα στο τηλέφωνο με εξυπηρέτησε τέλεια. Στη συνέχεια με πήρε τηλέφωνο ο υπεύθυνος του Service και μου είπε ότι δεν υπάρχει θέμα με την εγγύηση μου, αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν την αναλαμβάνουν επειδή δεν τη βλέπουν στη λίστα με τις TVs που εισάγει ο Fourlis και ότι μάλλον είναι κάποια άλλη εισαγωγή. Του είπα ότι έχω το χαρτάκι το οποίο λέει Fourlis εγγύηση 2 ετών, το σκάναρα το έστειλα και με πήρε τηλέφωνο πάλι πολύ ευγενικά και μου είπε ότι από τη στιγμή που έχω το χαρτί αυτό, είναι υποχρεωμένοι να μου τη φτιάξουν.

Σήμερα κιόλας τη πήγα και από εκεί και περιμένω εξελίξεις.

Φυσικά ζήτησα 1000 ευχαριστώ!

+1 Στο δίκτυο του Fourlis
-1 Στο e-shop που η σουσουράδα η υπάλληλος, μου επαναλάμβανε συνεχώς ότι είμαι μία μέρα εκτός εγγύσης! Ότι χειρότερο της εύχομαι!
 
Last edited by a moderator:
μακρια απο το eshop εχει το ποιο απαραδεκτο after sales την εχω πατησει
γι αυτο το λεω.
ποτε αγορες απο εκει
 
Ποτέ ξανά! Και καλύτερη τιμή να έχει, θα πληρώσω κάτι παραπάνω για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Λέτε να είμαι τυχερός και να μου δώσουν καλύτερη TV?
 
Μπορεί,επειδή δεν φτιάχνεται ακόμα,μπορεί να πάρεις κάποιο αντίστοιχο μοντέλο,αλλά φετινό.
 
Μακάρι, θα είμαι τυχερός στην ατυχία μου.
Βέβαια έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα την ίδια να μου δώσουν επισκευασμένη και να είναι κομπλέ χωρίς προβλήματα θα κάνω πάρτι!
Έφαγα μεγάλο σοκ!
 
Μίλησα με το Service το Σάββατο που μας πέρασε, δηλαδή μία εβδομάδα αφού την παρέλαβαν.
Μου είπαν ότι έχουν παραγγείλει ανταλλακτικό και συγκεκριμένα θα γίνει αλλαγή μητρικής πλακέτας.
Ελπίζω να μου βάλουν για i7 :p
 
Να δούμε,μακάρι να σου την φτιάξουν,από ότι θυμάμαι ήταν από τις καλύτερες της Samsung;
 
Σήμερα με ενημέρωσαν ότι τελικά η TV είναι έτοιμη.
Δεν έκανε και πάρα πολύ νομίζω. 20 ημέρες.

Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με την εγγύηση και τον νόμο.
Όπως είπα, έγινε αλλαγή μητρικής πλακέτας, αν και λίγη σημασία έχει.

Η ερώτησή μου είναι αν έχω τώρα κάποια επιπλέον εγγύηση για κάποιον καιρό.
Αν πλήρωνα κάποια χρήματα για να φτιάξω τη TV αφού δεν θα τη δέχονταν έστω και για μία μέρα, δεν θα έπρεπε κάποιος να μου εγγυηθεί για καλή λειτουργία?


Η κοπέλα στο Service μου είπε ότι έχω 6 μήνες για το ανταλλακτικό.
Και που ξέρω αν μου χαλάσει ξανά, είναι το ανταλλακτικό ή είναι κάτι άλλο και θέλουν να τα τσεπώσουν. Φυσικά οι άνθρωποι τουλάχιστον δεν θα έκαναν ποτέ κάτι τέτοιο, δέχτηκαν τη TV για μία μέρα εκτός εγγύησης, κάτι που το έκαναν επειδή ήθελαν και όχι επειδή ήταν υποχρεωμένοι, αλλά γενικότερα και κάπου αλλού, ίσως υπάρχει δόλος.
 
Δεν θα σου τσεπώσουν τίποτα, οι άνθρωποι σου συμπεριφέρθηκαν άριστα !

Μπράβο τους, πραγματικά δεν το περίμενα.

Σε ό,τι επισκευάζουμε εκτός εγγύησης συνήθως δίνουν μια μικρή εγγύηση για το ανταλλακτικό το οποίο αντικατέστησαν και μόνο.