Samsung PS C6900 Plasma προβλημα

anton32

New member
25 October 2007
8
παιδια sos.χθες προσπαθησα να βαλω το νεο firmware με στικ και πανω στην διαδικασια εκλεισε και δεν ανοιγει με τιποτα.(αναβοσβηνει το κοκκινο λαμπακι power) αν μπορει να με βοηθησει καποιος.
user_online.gif
progress.gif
 
πατα το κοκινο κουμπη συνεχια που σβηνουμαι τη τν απο το τηλεκοντρολ μεχρη να μινη το λαμπακη της τν αναμενο
 
πριν παρεις το service τηλεφωνο δες στο νημα της 6900 τι σου εχω απαντησει.
(αμα σου ξεφυγει και πεις στο σερβις οτι χαλασε κατα την αναβαθμιση θα πληρωσεις εσυ τη ζημια και δε θα σε καλυψει η εγγυηση
θα πεις οτι δεν ξερεις πως χαλασε και απο το σερβις θα σου αλλαξουνε την πλακετα που βρισκεται η eeprom η θα σου δωσουνε καινουργια)
 
Last edited:
πριν παρεις το service τηλεφωνο δες στο νημα της 6900 τι σου εχω απαντησει.
(αμα σου ξεφυγει και πεις στο σερβις οτι χαλασε κατα την αναβαθμιση θα πληρωσεις εσυ τη ζημια και δε θα σε καλυψει η εγγυηση
θα πεις οτι δεν ξερεις πως χαλασε και απο το σερβις θα σου αλλαξουνε την πλακετα που βρισκεται η eeprom η θα σου δωσουνε καινουργια)

Η ακόμη μπορείς να δοκιμάσεις να τη γυρίσεις πίσω στο κατάστημα εντός 15 ημερών και να σουν την αντικαταστήσουν με καινούρια χωρίς να τρέχεις στις αντιπροσωπείες καθώς το προϊόν θεωρείται DOA. Μην αναφέρεις φυσικά ότι προσπάθησες να κάνεις αναβάθμιση. Απλά πες ότι στα καλά καθούμενα η τηλεόραση δεν ανοίγει ή ακόμα καλύτερα ότι δεν άνοιξε ποτέ.
 
αν προκλήθηκε απο μόνη της η ζημιά την ωρα της αναβαθμίσεις και φυσικά θα πρεπει να το αναφέρεις στο service . Δε φταίει σε τίποτα ο χρήστης αν κρασαρει κατά τη διάρκεια του update . Άλλωστε αν δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη οτε γιατι επιτρέπουν στον καθένα να κάνει μόνος του upgate ? Είναι μήπως όλοι πελάτες τους ιδικοί ? Μη μασάς τίποτα . Αυτοι εχουν τον τρόπο να την ρίξουν ξανα το παλιο firmware και να την φέρουν στα ισια της . Εκτός κι αν συνέβηκε κάτι άλλο και ξέχασες να μας το αναφέρεις?