Αγοράστηκε πριν από ενάμιση μήνα. Την στείλαμε στο service μετά τις πρώτες 10 ημέρες καθώς έπασχε από τοπική διαρροή λευκού στο περίγραμμα ή αλλιώς bleeding. Η τηλεόραση επέστρεψε από το service, όπου διόρθωσαν το bleeding ΑΛΛΑ...... μας την έφεραν με καμμένα pixel!!!!!! Υποτίθεται ότι αντικατέστησαν το panel κ ότι φεύγοντας από το service θα έπρεπε να είναι τσεκαρισμένη σε όλα. ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ SERVICE ΤΗΣ SAMSUNG!!! Προσπαθούμε εβδομάδες να επικοινωνήσουμε με τον ύπεύθυνο "φάντασμα" κύριο Βλάχο, χωρίς επιτυχία! Τόσο το τηλεφωνικό κέντρο όσο κ το εξουσιοδοτημένο service (συνοικιακός τεχνίτης, λίγο απ'όλα), είναι κατώτερα των περιστάσεων! Ήδη έχουμε κάνει καταγγελία στην προστασία καταναλωτών & ετοιμάζουμε αγωγή. Η Samsung ενέκρινε αντικατάσταση αλλά δεν το συζητάμε καν, τώρα έχουμε να κάνουμε με το κατάστημα από όπου την αγοράσαμε, από όπου διεκδικούμε επιστροφή χρημάτων (την οποία σύμφωνα με το νόμο δικαιούμαστε).