Samsung UE46F8000

mary7

New member
2 December 2013
1
Αγοράστηκε πριν από ενάμιση μήνα. Την στείλαμε στο service μετά τις πρώτες 10 ημέρες καθώς έπασχε από τοπική διαρροή λευκού στο περίγραμμα ή αλλιώς bleeding. Η τηλεόραση επέστρεψε από το service, όπου διόρθωσαν το bleeding ΑΛΛΑ...... μας την έφεραν με καμμένα pixel!!!!!! Υποτίθεται ότι αντικατέστησαν το panel κ ότι φεύγοντας από το service θα έπρεπε να είναι τσεκαρισμένη σε όλα. ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ SERVICE ΤΗΣ SAMSUNG!!! Προσπαθούμε εβδομάδες να επικοινωνήσουμε με τον ύπεύθυνο "φάντασμα" κύριο Βλάχο, χωρίς επιτυχία! Τόσο το τηλεφωνικό κέντρο όσο κ το εξουσιοδοτημένο service (συνοικιακός τεχνίτης, λίγο απ'όλα), είναι κατώτερα των περιστάσεων! Ήδη έχουμε κάνει καταγγελία στην προστασία καταναλωτών & ετοιμάζουμε αγωγή. Η Samsung ενέκρινε αντικατάσταση αλλά δεν το συζητάμε καν, τώρα έχουμε να κάνουμε με το κατάστημα από όπου την αγοράσαμε, από όπου διεκδικούμε επιστροφή χρημάτων (την οποία σύμφωνα με το νόμο δικαιούμαστε).
 
Τα ιδια περασα περσι με 7 αλλαγες.Τα πανελ της τα περισσοτερα εχουν καμμενα πιξελ.Αν ζητησεις απο κατοχους των es και f σε 7 και 8 να τα ψαξουν πιστευω πως οι περισσοτεροι θα χουν κατι.Καλο κουραγιο.Οταν λες η σαμσουνκ ενεκρινε αντικατασταση εννοεις την αλλαγη στο πανελ η μετα απο την αλλαγη στο πανελ εκοψε πιστωτικο για αλλη tv απο το καταστημα.Θα λυθει το θεμα σου παντως απλα θα αργησει.

Δεν φταει παντως το τοπικο σερβις αλλα το πανελ που του στειλαν το κουμπωσε πανω και σου πε ειναι ετοιμη.Δεν το κοιτανε καν και αν το δεις το ειδες.Εδω βαριουνται να μηδενισουν και τις ωρες για να ξερουν ποσσες ωρες δουλεψε το καθε πανελ.
 
Last edited by a moderator: