SHARP LC-37XD1E ξαφνικα δεν λειτουργει

canigia

New member
30 September 2007
1
Καλησπερα στο forum. Πριν μια βδομαδα αγορασα την εξαιρετικη αυτη TV. Μεχρι χθες ολα τελεια, το βραδυ πριν πεσω για υπνο την κλεινω και σημερα το πρωι αποφασισε να μην ξαναναψει. Δοκιμασα τα παντα. Βγαλω-βαλω το AC,τσεκαρω τις μπριζες, να δοκιμασω αλλο ΑC τιποτα. Η τηλεοραση δεν τροφοδοτειται η εχει υποστει καποια εσωτερικη βλαβη. Το γεγονος ειναι οτι δεν αναβει το λαμπακι της ασφαλειας. Εχω μαλιστα προμηθευτει και πολυμπριζο ασφαλειας Belkin ακριβως για να μην εχω ποτε τετοιου ειδους προβληματα. (Να πω οτι το ιδιο πολυμπριζο στηριζει αρκετες συσκευες ταυτοχρονα επιπλεον- δεν ξερω αν αυτο επηρεαζει) Ξερεις κανεις τι να κανω; Αν αναγκαστω να καταφυγω σε service η εγγυηση καλυπτεται απο την Astra Service. Αναμενεται να ανεβασω πιεση η οχι; Ευχαριστω
 
Φιλε μου σε μια πολυ προσφατη συζητηση που ειχα με ενα τεχνικο της sharp οταν ενδιαφερομουνα να αγορασω την εν λογω τηλεοραση και τον ρωταγα εαν εχουνε παρουσιασει προβληματα μου ειπε το εξης. Σε καποια μοντελα της 37αρας και της αντιστοιχης 42αρας παρουσιαζεται το προβλημα που αναφερεις το οποιο λυνεται με ενα upgrade στο firmware, αλλα οτι αυτο ηταν σε τηλεορασεις με παλιο firmware.
Υποτειθεται οτι οι νεοτερες εισαγωγες ειχανε ηδη πανω νεωτερο fw και δεν το κανανε αυτο. Μαλλον εκει που την πηρες ειχανε παλιο stock. Αυτα μου ειπα, αυτα σου λεω, οποτε καλο θα ητανε να παρεις την αντιπροσωπεια να σου πουνε αυτη τι θα κανεις..

καλη τυχη και καλα ξεμπερδεματα φιλε μου
 
Διαβάζοντας το post του φίλου canigia, άρχισα να αναρωτιέμαι μήπως είμαι διχασμένη προσωπικότητα!!!

Η ιστορία είναι ίδια. Sharp 37XD1E, αγορασμένη τον Απρίλιο, δούλευε απρόσκοπτα μέχρι τις 03/09/2007, οπότε και αποφάσισε οτι δεν ήθελε να ανάψει. Συνδεδεμένη σε πολύμπριζο belkin, μαζί με κανα δυό άλλες συσκευές.

Και αρχίζει η πονεμένη ιστορία.

1) Μεταφορά από εμένα στον συνεργάτη της ASTRA στην Θεσσαλονίκη, παρόλο που στην εγγύηση αναγράφεται ξεκάθαρα οτι οι μεταφορές για τηλεοράσεις άνω τον 28 ιντσών γίνονται χωρίς χρέωση από την ASTRA μέσα στα όρια της πόλης που έγινε η αγορά. Η δικαιολογία ήταν "κύριε, δεν διαθέτουμε προσωπικό για εξωτερικές εργασίες".

2) Περνάν λίγες μέρες και η ενημέρωση από τον συνεργάτη της ASTRA είναι ότι περιμένουν ένα ανταλλακτικό από την Αθήνα. Περνάν λίγες μέρες ακόμα και μαθαίνω οτι η τηλεόραση έχει αποσταλεί στην Αθήνα για επισκευή (όλα αυτά με συνεχείς δικές μου τηλεφωνικές ενοχλήσεις).

3) Αρχίζει η προσπάθεια επικοινωνίας με την ASTRA στην Αθήνα. Για κάποιο διάστημα δεν ξέρει κανεις που βρίσκεται η τηλεόραση, μέχρι που φτάνουμε στην προηγούμενη Δευτέρα 24/9/2007 και επιβεβαιώνεται η παραλαβή της. Με διαβεβαιώνουν μάλιστα ότι το αργότερο μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα έχει επισκευαστεί.

4) Έρχεται η Παρασκευή και δοκιμάζω ακόμα ένα τηλεφώνημα (με τον φόβο μήπως γίνω ενοχλητικός) να μάθω αν όντως έχει επισκευαστεί. Ενδόμυχα είχα και την κρυφή ελπίδα να μου πουν ότι ήδη την είχαν στείλει στην Θεσσαλονίκη. Αμ δε... Αφού έπρεπε το ένα τηλεφωνικό κέντρο να με συνδέσει με άλλο, και τελικά να τηλεφωνήσω σε διαφορετικό αριθμό, κατάφερα να μιλήσω με τον τεχνικό. Ευγενέστατος και κάπως απολογητικός, μου εξήγησε ότι δεν είναι συνηθισμένο να στέλνουν τηλεοράσεις από την Θεσσαλονίκη στην Αθήνα για επισκευή, απλά τα κεντρικά της Αθήνας υποστηρίζουν τα περιφερειακά service τηλεφωνικά για το τι πρέπει να κάνουν. Αλλά κανείς από την Θεσσαλονίκη δεν επικοινώνησε μαζί τους για το συγκεκριμένο πρόβλημα. Την τηλεόρασα θα την ΕΒΛΕΠΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ, μετά από το τηλεφώνημά μου. Και μετά από 1 - 1.30 ώρα μου τηλεφώνησε ο ίδιος για να μου πει ότι η τηλεόραση επισκευάστηκε! Από τις 03/09 φτάσαμε στις 28/09 για μια ώρα δουλειά. Η διάγνωση ήταν "στιγμιαία υπέρταση" και ότι κάτι θα έπρεπε να προσέξω στο μέλλον για να μην ξανασυμβεί. Στην ερώτησή μου αν αυτό καλύπτεται από την εγγύηση, πήρα την απάντηση οτι "έχουμε την καλή διάθεση να το περάσουμε στην εγγύηση". Στην ερώτησή μου όμως του τι ακριβώς θα έπρεπε να προσέξω και τι μέτρα να λάβω, απέφυγε να απαντήσει. Όταν δε, του είπα ότι ήδη έχω πολύμπριζο ασφαλείας, περιοσρίστηκε στο "αυτά δεν προσφέρουν σιγουριά".

5) Προτελευταία πράξη σήμερα το πρωί. Ξέρω ότι από την Δευτέρα που μας πέρασε η τηλεόραση έχει σταλεί. Στο service δεν έχει φτάσει. Ακολουθεί μια σειρά από τηλεφωνήματα στην Αθήνα, με πάσες από τον ένα στον άλλο, και τελικά να πρέπει να τηλεφωνήσω εγώ στην μεταφορική για να μάθω που βρίσκεται η τηλεόρασή μου. Γύρω στις 4 καταφέρνω να επικοινωνήσω με τα γραφεία της μεταφορικής στην Θεσσαλονίκη για να μου πουν οτι η παράδοση (στο service, όχι σε μενα) θα γίνει αύριο γιατι δεν έχουν αυτοκίνητα! Και στο ενδιάμεσο να έχει μεσολαβήσει μια συζήτηση της γυναίκας μου με τον υπεύθυνο της ASTRA στην Αθήνα από τον οποίο ακόμα περιμένουμε τηλεφώνημα για να μας εξηγήσει γιατί δεν ικανοποιούν τον όρο της εγγύησης που προβλέπει δωρεάν μεταφορά για τηλεοράσεις άνω των 28 ιντσών. Και μια σειρά τηλεφωνημάτων στην μεταφορική, η γραμματεάς/τηλεφωνήτρια της οποίας, μας έκλεινε το τηλέφωνο στα μούτρα, με την δικαιολογία (στο πρώτο τηλεφώνημα) ότι "δεν μπορώ να γίνω detective" (η ερώτηση μας ήταν, δίνοντας τον αριθμό αποστολής, αν η τηλεόραση έχει φύγει για Θεσσαλονίκη ή αν είναι ακόμα Αθήνα).

Η τελευταία πράξη θα παιχτεί αύριο :)

Sorry για το μακροσκελές του μηνύματος, αλλά τα έζησα πολύ πρόσφατα και το post του canigia με εξίταρε.

Απαντησεις στον canigia:
Ναι (τουλάχιστον έτσι έγινε με μένα), καλύπτεται από εγγύηση.
Εγώ, από Θεσσαλονίκη, έχοντας να αντιμετωπίσω εκτός από την ASTRA και το τοπικό service και την μεταφορική, ανέβασα πίεση :) Ελπίζω να είσαι πιο τυχερός.

Ερωτήσεις δικές μου (στον greg ή σε όποιον άλλον ξέρει):

Πόσο σοβαρό είναι το θέμα του firmware? Λύνεται με την αναβάθμιση ή θα έχω συνεχώς προβλήματα; Με προβληματίζει το γεγονός ότι ο τεχνικός προσπάθησε να το ρίξει σε υπέρταση αλλά τα μάσησε όταν του ειπα οτι έχω πολύμπριζο ασφαλείας.

Το τι firmware φοράει η τηλεόρασή μου πως μπορώ να το δω; Ακόμα καλύτερα, μπορώ να μάθω ποιό είναι το προβληματικό ώστε να μην παραλάβω την tv από το service αν δεν έχει αλλαχθεί;

Υπάρχει κάποιο επίσημο site (πχ official site της sharp) που να το αναφέρει αυτό το πρόβλήμα; Αν πρόκειται να τσακωθώ με το service θα ήθελα κάτι περισσότερο "χειροπιαστό" από το "...το διάβασα σε ένα forum στο internet"


Ευχαριστώ,
Ηλίας.

ΥΓ: και για να κάνω και λίγο χιούμορ... η δικιά μου τηλεόραση χάλασε στις 03/09/2007. Του canigia στις 30/09/2007. Μήπως να μην τις ανοίξουμε καθόλου στις 03/07/2009, στις 07/03/2009 και στις 30/07/2009? Μήπως και φταινε οι αριθμοί λέω :)
 
Μπραβο για το κουραγιο σου και την υπομονη σου.
Εγω θα τους ειχα :twoguns::rifle::violent-smiley-030::violent-smiley-030::violent-smiley-030::twoguns: με ολα αυτα που εκαναν.

Μηπως πρεπει να στειλεις επισημη διαμαρτυρια στην Sharp?