Σκέψη για αντικατάσταση κεντρικής μονάδας ολοκληρωμένου HC με BR-Player + ενισχυτή...

nickvog

New member
14 March 2010
95
Nα ρωτήσω και κάτι τεχνικό, αν ξέρετε παιδια.

1. Χρειάζομαι οπωσδήποτε να αγοράσω AV ενισχυτή για να δώσω γενικό ήχο στα 5.1 ηχεία που έχω (από ένα SONY DAV-SC8 ) ???

2. Σωστά υποθέτω ότι αν βγάλω το dav DVD player και συνδέσω ένα BD Player που έχω βάλει στο μάτι (PHILIPS BDP9600/12) θα έχω εξακάναλο ήχο για τις ταινίες του player ???

3. Yπάρχει ίσως κάποια γενική συμβουλή για το πού πρέπει να συνδέσω (είσοδο-έξοδο) player ηχεία και τηλεόραση ??

4. Aν χρειάζομαι οπωσδήποτε ενισχυτή, κάντε μου καμμιά καλή και αξιόπιστη πρόταση (ει δυνατόν 3D) μέχρι χιλιάρικο.

Sorry αλλά είμαι σχεδόν άσχετος με το θέμα συνδεσμολογία και εγκατάσταση.

Ευχαριστώ πολύ :grandpa:

Last edited:
1. Χρειάζομαι οπωσδήποτε να αγοράσω AV ενισχυτή για να δώσω γενικό ήχο στα 5.1 ηχεία που έχω (από ένα SONY DAV-SC8 ) ???

Εάν δεν έχεις ενισχυτή και δεν χρησιμοποιείς το dav-sc8 τότε θες ενισχυτή.

2. Σωστά υποθέτω ότι αν βγάλω το dav DVD player και συνδέσω ένα BD Player που έχω βάλει στο μάτι (PHILIPS BDP9600/12) θα έχω εξακάναλο ήχο για τις ταινίες του player ???

Εαν πάρεις ένα bluray και έχεις τον κατάλληλο ενισχυτή (και υλικό βέβαια) θα ακούσεις HD (νομίζω ότι αυτο σε ενδιαφέρει όταν λες εξακάναλο).

3. Yπάρχει ίσως κάποια γενική συμβουλή για το πού πρέπει να συνδέσω (είσοδο-έξοδο) player ηχεία και τηλεόραση ??

Ηχεία και player στον ενισχυτή. Ενισχυτής με τηλεόραση.

Μην συνδέσεις κανέναν ενισχυτή σε αυτά τα ηχεία. Πρώτον επειδή είναι 4ωμα, και δεύτερον επειδή δεν πρόκειται για αξιόλογα ηχεία. Αν είναι να πάρεις νέο ενισχυτή αξίζει να αγοράσεις και μια καλύτερη 5άδα ηχείων. Απ' αυτό το σετ, αν θέλεις μπορείς να κρατήσεις το υπογούφερ.