Smart Tv Η απλη με rasberry pi ? (και άλλες newbie-κες ερωτήσεις)

the_observer

New member
7 February 2013
13
Γεια χαρά σε όλους,

είμαι άσχετος με TV (σκέψου οτι έχω ακόμα CRT) και θα ήθελα να ρωτήσω:

1.Είναι καλυτερα να πάρω μια SMART TV ή να πάρω μια απλή και με τα λεφτα της διαφοράς να τα δώσω να της βάλω ένα Rasberry Pi ?

Σημειωτέων οτι σε οποιαδήποτε περίπτωση θα κινηθώ στα φτηνότερα μοντέλα και γύρω στις 40 έως 42 ίντσες εκτος και βρώ καμιά προσφορά.

2.Επίσης , αξίζει να είναι 3d ? (με η χωρίς smart).

3.Επίσης αξίζει να αγορασω από εξωτερικό π.χ. Amazon κ.λ.π. ?

4.Τέλος, να περιμένω να περάσουν οι γιορτές (δεν βιάζομαι) η όχι ? (Γιατί καπου διαβαζα ότι μετά τις γιορτές πέφτουν οι τιμές επειδή πέφτει το αγοραστικό ενδιαφέρον λογω οτι οι περισσοτεροι αγοράζουν μέσα στις γιορτες)

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και συγνώμη αν κούρασα.

the_observer.

1. Με το Rasberry ή ένα android media player, θεωρω οτι μπορεις να κανεις περισσοτερα πραγματα απο μια smart tv.
Την ευκολια ομως μιας smart tv δεν θα στην δωσει κανενα.
Εχω htpc, android player, miracast, αλλα ποτε δεν τα εχω ανοιξει οταν θελω να μπω youtube, να σερφαρω, να δω μια σειρα-ταινια απο το nas-σκληρο δισκο
Τωρα αν εσυ θελεις να βάλεις xbmc, τοτε τα παραπανω ειναι μονοδρομος

2. Οι 42 ιντσες δεν ειναι και οτι καλυτερο για 3d. Το 3d θελει μεγαλη εικονα. Για να κανεις ομως την πλακα σου, μια χαρα ειναι.
Animation και περιπετειες, μια χαρα βλεπονται σε 3d. Εγω ειμαι υπερ.

3. Δεν αξιζει. Εχουν πεσει πολυ οι τιμες, συν οτι θα εχεις και την εγγυηση.

4. Στα ηλεκτρονικα, δεν ισχυει κατι τετοιο.

Re: Απάντηση: Smart Tv Η απλη με rasberry pi ? (και άλλες newbie-κες ερωτήσεις)

Ευχαριστω πολύ για την απάντηση σου Σωτήρη η οποία ήταν πολυ κατατοπιστική.

Πια λες σαν minimum διάσταση για 3d και πιο καλύτερο ειδος (passive η το αλλο) ?

Xρόνια πολλά.

the_observer.

Χρονια Πολλα.