Sony XA50ES

αυτό το έψαχνα και εγώ...επί κανα δυό εβδομάδες, αλλά τα παράτησα, αφ ενός διότι είμαι άσχετος, αφ ετέρου διότι δεν είμαι επίμονος...

Έχω ήδη βρει τα 3 σημεία λήψης (LRCK, BCLK, DATA) μέσα στο player, καθώς και τα 16.9344 ΜHz (MCLK) του δεύτερου ρολογιού που χρονίζει το servo controller. Αυτό που με προβληματίζει είναι αν χρειάζεται να μεσολαβήσει κάποιο I2S driver / adapter πριν την απευθείας (και κοντή ασφαλώς) σύνδεση με το DAC chip (CS4390), ώστε να μην δημιουργηθεί πρόβλημα στο συγχρονισμό των δεδομένων.

Σταύρο, βλέπω στο datasheet του cd4390
Formats 5 and 6 are compatible with the I2S serial
data protocol and are shown in Figures 6 and 7. Notice
that the MSB is delayed 1 period of SCLK following
the leading edge of LRCK and LRCK is
inverted compared to the previous formats. Data is
latched on the rising edge of SCLK. Format 5 is 16-
bit I2S while Format 6 is 24-bit I2S. 20, 18, or 16-
bit I2S can be implemented in Format 6 if the data
is followed by 4, 6, or 8 zeros respectively to simulate
a 24-bit input as shown in Figure 7. A very
small offset will result if the 20, 18, or 16-bit data
is followed by static non-zero data.
...
Δε ξέρω τι βγάζει το sony.
Έχεις βρει και αντίστοιχα χειρουργεία του sony στο Internet?

Βγάζει και τα σήματα τρία βασικά του I2S πρωτοκόλλου τα οποία οδεύουν κατευθείαν στο ψηφιακό φίλτρο μαζί με το χρονισμό αναφοράς (16 MHz).
Το CS4390 έχει τρεις εισόδους για την επιλογή του ρυθμού λειτουργίας (16-bit I2S) αλλά και είσοδο εξωτερικού σήματος χρονισμού αναφοράς (MCLK).

Όλα τα παραπάνω σήματα διατίθενται από το Sony, αλλά κάτι μου λέει ότι δεν επαρκεί μόνο αυτό μιάς και το σειριακό format Sony μπορεί να διαφοροποιείται από το πρωτόκολλο της Philips.

Στο διαδίκτυο, δυστυχώς δεν έπεσα ακόμη σε περίπτωση I2S από 50άρι.

Απάντηση: Re: Sony XA50ES

Βγάζει και τα σήματα τρία βασικά του I2S πρωτοκόλλου τα οποία οδεύουν κατευθείαν στο ψηφιακό φίλτρο μαζί με το χρονισμό αναφοράς (16 MHz).