Sony XF9005 δυστυχώς μετά από 2 χρόνια και 5 μέρες έβγαλε ένα μικρό μαύρο σημάδι στο κέντρο της οθόνης

Gordona

New member
27 January 2010
58
Θεσσαλονίκη
Καλημέρα. Εμένα δυστυχώς μετά από 2 χρόνια και 5 μέρες έβγαλε ένα μικρό μαύρο σημάδι στο κέντρο της οθόνης. Σε επικοινωνία που είχα με το service μου είπαν ότι μάλλον πρόκειται για κάποιο σκουπίδι (έπεσα από τα σύννεφα) και ΑΝ φτιάχνεται, που μπορεί να μην φτιάχνεται το κόστος είναι 140€. Είναι κρίμα γιατί πάντα εμπιστευόμουν την εταιρία για τη μακροζωία και την ποιότητα. Εδώ χάσαμε και τα δύο!
IMG_20220110_104834.jpg
 
Καλημέρα. Εμένα δυστυχώς μετά από 2 χρόνια και 5 μέρες έβγαλε ένα μικρό μαύρο σημάδι στο κέντρο της οθόνης. Σε επικοινωνία που είχα με το service μου είπαν ότι μάλλον πρόκειται για κάποιο σκουπίδι (έπεσα από τα σύννεφα) και ΑΝ φτιάχνεται, που μπορεί να μην φτιάχνεται το κόστος είναι 140€. Είναι κρίμα γιατί πάντα εμπιστευόμουν την εταιρία για τη μακροζωία και την ποιότητα. Εδώ χάσαμε και τα δύο!
View attachment 191061
Δεν είχες πάρει επέκταση εγγύησης; 5 μέρες δηλαδη αφού τελείωσε η εγγύηση εβγαλε το προβλημα ;

Έχει υπάρξει εδώ μέσα νομίζω πρόβλημα από έντομο που μπήκε μέσα στην TV και έκοβε βόλτες μπροστά στην οθόνη . Μπαίνουν από τις γρίλιες εξαερισμού...
 
Δεν είχες πάρει επέκταση εγγύησης; 5 μέρες δηλαδη αφού τελείωσε η εγγύηση εβγαλε το προβλημα ;

Έχει υπάρξει εδώ μέσα νομίζω πρόβλημα από έντομο που μπήκε μέσα στην TV και έκοβε βόλτες μπροστά στην οθόνη . Μπαίνουν από τις γρίλιες εξαερισμού...
Δεν είχα πάρει επέκταση γιατί πήρα sony. Όπως και οι άλλες τηλεοράσεις που έχω πάρει στο παρελθόν και ακόμα είναι μια χαρά. Το ότι έντομο μπορεί να φτάσει μέχρι και το κέντρο και να μείνει εκεί με ξεπερνάει... Θα δούμε αν μπορέσω να τη λύσω μόνος μου και θα επανέλθω..
 
  • Like
Reactions: mikemtb
Δεν είχα πάρει επέκταση γιατί πήρα sony. Όπως και οι άλλες τηλεοράσεις που έχω πάρει στο παρελθόν και ακόμα είναι μια χαρά. Το ότι έντομο μπορεί να φτάσει μέχρι και το κέντρο και να μείνει εκεί με ξεπερνάει... Θα δούμε αν μπορέσω να τη λύσω μόνος μου και θα επανέλθω..
Φίλε το αν χαλάει η τηλεόραση ή όχι δεν έχει να κάνει με την μάρκα. Επίσης τι Sony, τι lg, τι Samsung, όλες έχουν κάνει μεγάλα λάθη και αστοχίες υλικών ή παραπληροφόρηση όπως με τις περσινές Sony με το vrr που δεν ήρθε ποτέ με σωστή υλοποίηση.

Καλό για όλους τους καταναλωτές είναι να μην βλέπουν μάρκα αλλά μοντέλο και αν σε αυτό έχουν αναφερθεί κάποιες αστοχίες υλικού που συμβαίνει σε όλες.

Σίγουρα κάποιες έχουν καλύτερα υλικά από κάποιες άλλες αλλά δεν σημαίνει και πολλά καθώς οι περισσότερες βλάβες είναι μάλλον λόγο ρεύματος ή κάποιου ελάττωματικου part.

Η 5ετη των καταστημάτων δεν θα την προτιμούσα γιατί θα ψάξουν να βρουν δικαιολογία να αποφύγουν την δωρεάν επισκευή.
Η καλύτερη λύση είναι αν υπάρχει επέκταση εγγύησης από την ίδια την εταιρεία.
 
Last edited:
Καλησπέρα, στην δική μου μπήκε μέσα έντομο (πολύ μικρή ψαλίδα), ψήθηκε και φαινόταν σαν καμμένο pixel.
Εστειλα φωτο στο service (εντός εγγύησης) και μου την άλλαξαν με καινούρια από μονοι τους, χωρίς δεύτερη κουβέντα...
 
  • Like
Reactions: GKalantas
Καλησπέρα, στην δική μου μπήκε μέσα έντομο (πολύ μικρή ψαλίδα), ψήθηκε και φαινόταν σαν καμμένο pixel.
Εστειλα φωτο στο service (εντός εγγύησης) και μου την άλλαξαν με καινούρια από μονοι τους, χωρίς δεύτερη κουβέντα...
2ετη εγγύηση είναι υποχρεωτική σε όλα τα καταναλωτικά προϊόντα που πωλούνται εντός ευρωπαϊκής Ένωσης. (πλην της apple και σε ορισμένες περιπτώσεις/καταστήματων που είναι πάνω από τα κράτη και τους νόμους)

1) Μετά τη 2ετια σου την άλλαξαν;
2) επέκταση εγγύησης από καταστήμα ή από την εταιρεία;
 
H εγγυηση νομιζω οτι ειναι μονοετης απο τον κατασκευαστη και ο β χρονος απο το καταστημα πωλησης....
Καλο παντως ειναι αν υπαρχει κανεις εδω μεσα με -πραγματικες- νομικες γνωσεις να μας το ξεκαθαρισει αυτο, τι ισχυει στο ευρωπαικο δικαιο που υπερισχυει το εθνικου...
Πραγματικα την εχω την απορια και εγω
 
H εγγυηση νομιζω οτι ειναι μονοετης απο τον κατασκευαστη και ο β χρονος απο το καταστημα πωλησης....
Καλο παντως ειναι αν υπαρχει κανεις εδω μεσα με -πραγματικες- νομικες γνωσεις να μας το ξεκαθαρισει αυτο, τι ισχυει στο ευρωπαικο δικαιο που υπερισχυει το εθνικου...
Πραγματικα την εχω την απορια και εγω
Ο δευτερος ειναι του καταστηματος. Επισης ολες οι μεγαλες ελληνικες αλυσιδες αν αγορασεις apple με τιμολογο σου δινουν μονο 1 ετος εγγυησης, του κατασκευαστη.
 
H εγγυηση νομιζω οτι ειναι μονοετης απο τον κατασκευαστη και ο β χρονος απο το καταστημα πωλησης....
Καλο παντως ειναι αν υπαρχει κανεις εδω μεσα με -πραγματικες- νομικες γνωσεις να μας το ξεκαθαρισει αυτο, τι ισχυει στο ευρωπαικο δικαιο που υπερισχυει το εθνικου...
Πραγματικα την εχω την απορια και εγω




 
2ετη εγγύηση είναι υποχρεωτική σε όλα τα καταναλωτικά προϊόντα που πωλούνται εντός ευρωπαϊκής Ένωσης. (πλην της apple και σε ορισμένες περιπτώσεις/καταστήματων που είναι πάνω από τα κράτη και τους νόμους)

1) Μετά τη 2ετια σου την άλλαξαν;
2) επέκταση εγγύησης από καταστήμα ή από την εταιρεία;
Νομίζω ήταν μέσα στην διετία....