sos...Συνδεση κύπρου με astra3b

creator

Established Member
28 October 2010
125
Γεια σας...εφερε η κοπέλα μου απο την Τσεχια μια καρτα που βλέπουν δορυφορική στην Τσεχια....η κάρτα αυτη συνδέεται με ASTRA3B ενα εγχειριδιο της καρτας / δορυφόρου (δεν ξερω) δείχνει οτι για την κύπρο θέλω πιάτο 120εκ και αποκοδικοποιητη που να εχει το προτόκολο cryptoworks (εαν λέω κουταμάρες απολογούμαι -είμαι άσχετος)....και τώρα ξεκινούν τα προβλήματα...ενας μαστορας-παιδι για όλες τις δουλειές-φίλος μου είπε οτι για να συνδεθω με τον astra 3b απο κυπρο θέλω 150 εκ πιάτο...τουλαχιστον.... και τα 150αρια ειναι πανακριβα!!! πως είναι δυνατόν ένα 80αρι να κάνει 40 ευρο και ενα 150αρι 200 ??? υπάρχει καποιος ιδιαίτερος λόγος??? ποιος είναι ο ποιο φτηνος τρόπος να φέρω τσέχικα κανάλια στη κύπρο??? ακομα και ας μην είναι όλα....ξερω γω 5-6 φτάνουν...απελπισια....μόλις έδωσα 2000 για ηχοσύστημα...δεν θέλω να δώσω 500 ευρο μονο και μονο για να γλυτώσω τη μουρμουρα....η ισως τωρα που το σκέφτομαι .....αξίζει το κόπο...όσα όσα....παρακαλώ βοηθείστε....η κατάσταση είναι απελπιστική

Λογικά ακούγονται τα 200 ευρώ για πιάτο 1.50 (που πρεπει να είναι 1.50Χ1.65 περιπου) γιατι τετοια δεν βγαζουν πολλές εταιρείες. Τσεχικα υπάρχουν πολλά και στις 0.8 δυτικά στα πακέτα UPC Direct - Digi TV αλλά δεν ξέρω αν κατεβαινουν με μικρότερο πιάτο στην Κυπρο και η συνδρομή ειναι σιγουρα ακριβότερη

Σίγουρα 1,2μ ή 1,5μ καλύτερα στην Κύπρο για Astra3B 23.5 λήψη. Cryptoworks είναι εάν είναι η κάρτα CS Link. Μπορείς να πάρεις module για να βάλεις την κάρτα σε δέκτη με CI θύρες. Όντως όσο ανεβαίνει σε μέγεθος το πιάτο η τιμή ακολουθεί λογαριθμική κλίμακα, τι να πω. Για ελεύθερα κανάλια από Τσεχία ελάχιστα εκτός του Astra3B, οπότε μονόδρομος.

Δηλαδη αυτο το ''cryptoworks'' ειναι κατι που συνανταται σε ολους τους αποκωδικοποιητες που περνουν κάρτα ή πρεπει να πάρω συγκεκριμένο αποκωδικοποιητή ,συγκεκριμένο μοντέλο???