Στερεοφωνικός ή Πολυκάναλος ενισχυτής για ακρόαση audio;

atheoh

New member
20 January 2009
8
Γενικά είμαι άσχετος και νέος στον κλάδο του ήχου.
Θέλω να αγοράσω ενισχυτή για να ακούω μουσική από το pc μου, διαθέτοντας περίπου 400 .
Γυρίζοντας στα μαγαζιά άκουσα δύο απόψεις. Η μία λέει ότι οι πολυκάναλοι έχουν πρόγραμμα audio και δεν διαφέρουν από τους αντίστοιχους στερεοφωνικούς. Επίσης ότι οι στερεοφωνικοί δεδομένου ότι έχουν μικρότερη ζήτηση είναι πιο ακριβοί από τους αντίστοιχους πολυκάναλους. Έτσι παίρνεις πολυκάναλο και έχει και την δυνατότητα αναβάθμισης σε home cinema και υποστήριξη σε περισσότερα format.
Η δεύτερη άποψη είναι ότι ένας στερεοφωνικός δεν είναι δυνατόν να βγάζει το ίδιο μουσικό σήμα με ένα πολυκάναλο στα ίδια λεφτά.
Τελικά δε μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει. Σκεφτόμουν να πάρω τον RX-V663 (450 ) αλλά μήπως είναι καλύτερα από ποιότητα ήχου να πάρω τον στερεοφωνικό Yamaha RX-797 (340 ) που είναι και πιο φθηνός;

Γενικά είμαι άσχετος και νέος στον κλάδο του ήχου.
Θέλω να αγοράσω ενισχυτή για να ακούω μουσική από το pc μου, διαθέτοντας περίπου 400 .

Δικαναλο. Trends τελικο και DAC ή Kingrex και καθαρισες.

Υποθέτω ότι το "Οι πολυκάναλοι δεν διαφέρουν σε στερεοφωνική αναπαραγωγή από τους στερεοφωνικούς" το είπε κάποιος πωλητής πολυκάναλων ενισχυτών ή κουφός... :flipout:

Ευχαριστώ για την άμεση βοήθεια, η αλήθεια είναι ότι δε γνώριζα την λύση αυτή.
Μια τελευταία ερώτηση που προέκυψε. Δεδομένου ότι έχω ηχεία Roister Emphasis 5 στα 100watt και τα συστήματα αυτά βγάζουν πολύ λιγότερα μήπως υπάρχει θέμα;

Απάντηση: Re: Στερεοφωνικός ή Πολυκάναλος ενισχυτής για ακρόαση audio;

Υποθέτω ότι το "Οι πολυκάναλοι δεν διαφέρουν σε στερεοφωνική αναπαραγωγή από τους στερεοφωνικούς" το είπε κάποιος πωλητής πολυκάναλων ενισχυτών ή κουφός... :flipout:

ή ψυγειάς!

Δυστυχώς τα ίδια έλεγε και ένας σχετικός υποτίθεται του χώρου αφού ήταν για δεκαετίες διευθυντής περιοδικών ήχου ο Θ.Σπίνουλας.