Συμβουλές για τα Emphasis και τοποθέτηση στον χώρο μου

nikosdantegr

New member
9 November 2013
7
Γεια σας παίδες λέγομαι Νικόλαος κι είμαι νέος στο φόρουμ....Θα χρειαστώ την βοήθεια σας σε μερικά θέματα και θα την εκτιμήσω πολύ....

Μετά από λίγο ψάξιμο κατέληξα ή στα Roister Emphasis 25(που μάλλον έγιναν πλέον 24 λόγω της αλλαγής ονόματος) ή στα αντίστοιχα Crystal audio(TX1 νομίζω λέγονται).... με τον αντίστοιχο ενισχυτή http://www.e-sakelaris.gr/sound/av-receiver-home-theatre/strdh540-sony-av-receiver....Ποιο από τα 2 προτιμάτε κι ο ενισχυτής τα σηκώνει αυτά ή θέλει ακριβότερο ή έχετε να μου προτείνετε κάτι καλύτερο σε αυτές τις τιμές...Είμαι τελείως αρχάριος κι δεν ξέρω ποιες μάρκες είναι αξιόπιστες...Το σύστημα θα είναι 5.1 κι το θέλω περισσότερο για gaming και μουσική κι μετά για ταινίες, με μία μεγάλη έμφαση στο μπάσο οπότε θα ήθελα να μου προτείνετε ένα καλό γούφερ(κάτω των 300 ευρώ αλλά αν δεν γίνεται φτάνω μέχρι κι 500 γιατί αυτό είναι που με τρελαίνει στην μουσική).

Κι τώρα είναι που χρειάζομαι πραγματικά την βοήθεια σας.Ο χώρος είναι μια γκαρσονιέρα 20 τ.μ(17 χωρίς το μπάνιο)..To δωμάτιο που θα τοποθετηθούν είναι περίπου 8-10 τ.μ.. αλλά είναι ενωμένο με το υπόλοιπο σπίτι.Ορίστε και 2 εικόνες
2jfej39.jpg

20s7s5v.jpg

(Παρεπιμπτόντως δεν είναι 3.80+380 είναι 3.80 συνολικά) Τα κόκκινα είναι εκεί που σκέφτομαι να βάλω τα ηχεία..Στα μπλε έχουν τοποθετηθεί σπιράλ τα οποία πάνε γύρω γύρω (για να μην φαίνονται τα καλώδια) κι εκεί θα μπουν τα πίσω ηχεία.Οπότε η κύρια ερώτηση μου είναι:

1.Είναι σωστά όπως τα έχω υπολογίσει ή μήπως οι κολώνες θα με εμποδίζουν όταν θα κάθομαι στο PC(επειδή θα είναι δίπλα μου).
2.Μήπως είναι μεγάλο το σύστημα για το δωμάτιο?
3.Στα πίσω ηχεία υπάρχει πρόβλημα που ο καναπές-κρεβάτι θα ακουμπάει στον τοίχο κι σε ποιο ύψος να τα βάλω.
4.Μήπως υπάρχει πρόβλημα που τα μπροστινά ηχεία δεν θα είναι στην ευθεία με τα πίσω(μιας κι ο μπροστινός χώρος είναι μικρότερος).