Συμβουλή για κάρτα NVIDIA για HTPC

dkazaz

Senior Member
15 August 2007
306
Athens
Καλημέρα σε όλους :)

Επειδή έχω συχαθεί την ΑΤΙ και ειδικά τον τρόπο με τον οποίο το ποιοτικό της hardware σπαταλιέται από τους φτωχούς drivers, καθώς και την εφιαλτική ασυμβατότητα με Linux, σκέφτομαι να πάρω μια κάρτα nvidia για πρώτη φορά στη ζωή μου.

Δεν θέλω την καλύτερη κάρτα για παιχνίδια αλλά κάτι μέσο με cuda accelaration, για video playback/editing.

Το πρώτο πράγμα που θέλω να ρωτήσω είναι αν υπάρχουν κάρτες nvdia με ενσωματωμένο ήχο όπως οι ΑΤΙ (για να τη συνδέσεις με HDMI με την τηλεόραση). Η αν όχι, τότε τι κάνετε για να τις συνδέσετε με LCD TV?

Το δεύτερο ειναι αν έχετε να προτείνετε το καλύτερο μοντέλο για τις ανάγκες μου - 9800GT? GTX? GSO? GTS250?

Δυστηχώς είμαι άσχετος από nvidia.

Ευχαριστώ πολύ για όποια βοήθεια!

Αν τη θες μόνο για HTPC, βολέψου με κάτι πιο low-end (μια 9400 ή 9500). Οι μεγαλύτερες κάρτες και περισσότερο θόρυβο κάνουν και πιο πολύ ρεύμα καίνε.

Για το θέμα του HDMI audio, ας σου απαντήσει κάποιος άλλος γιατί δεν το έχω ψάξει πολύ.

Οτί υπάρχουν υπάρχουν, αλλά πρέπει να προσέξεις στην επιλογή σου καθώς δεν βγάζουν όλες. Kαι μερικές που βγάζουν απαιτούν να έχει εσωτερική θύρα SPDIF η μητρική για να συνδεθούν.

Αυτή είναι σε πολύ καλή τιμή αλλά δεν βγάζει HDMI:

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.513362

Έχω τη GTX285, η οποία απ´ότι φαίνεται υποστηρίζει audio hdmi στο ίδιο καλώδιο με το video, αρκεί όμως να τη συνδέσω με ένα μικρό καλώδιο με την εσωτερική έξοδο SPDIF του Motherboard (Asus P6T6 WS Revolution), πράγμα το οποίο δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη.

Last edited: