Aς είμαστε λίγο επιφυλακτικοί με την Revolut.
Δύο πράγματα που με ανησύχησαν.
1.Πριν από 1 μήνα περίπου,έλαβα email από την Revolut με το οποίο με καλούσε
να αγοράσω κρυπτονομίσματα.
Είπα να πετάξω λοιπόν 50 ευρώ και αγόρασα κάποια μέσω της εφαρμογής.
Μετά από καμιά 10αριά ημέρες και έχοντας χάσει τα μισά,στην αρχή από περιέργεια,
έψαξα να βρω με ποιο τρόπο θα τα ανταλλάξω/πουλήσω.
Όσο και αν έψαξα,"Sell" δεν υπήρχε πουθενά.
Έστειλα email,μίλησα στο chat τους αλλά μου έλεγαν μπούρδες.
Με λίγα λόγια,έχω "εγκλωβιστεί" και η Revolut σφυρίζει αδιάφορα.
2.Μεταφέρω από την ομάδα Revolut World Users:
Pepe Ferrandiz
Hi everyone, this is an asking for help / support message.
Last week I was victim of a huge digital Fraud where I
lost all my savings that I had in the Revolut app (was a huge mistake to think it was safe).
After flagging the robbery several times to Revolut through an annoying & helpless chat,
gathering all the proofs and documents supporting the clear evidence of the Fraud, which also
the Police and Apple Pay confirmed, Revolut keeps denying it and doesn't want to refund me
the money, nor help me find the "merchant" or thief. They have done nothing to help me and I
really need to get my money refunded. Anyone has been in a similar position with Revolut or similar
and can help me please? Who should I go to now? The ombudsman? Sue them for robbery or what do you reckon?
One thing I know is that I am not giving up.
Thanks