Σύνδεση tv με home theater help!!!!

basilio25

New member
28 January 2012
33
Επειδή είμαι άσχετος με τι τρόπο πρέπει να συνδέσω την τηλεόραση μου http://www.lg.com/gr/televisions/lg-42LW570S-3d-tv με αυτό το home theater http://www.lg.com/gr/home-entertainment/lg-DH3120S-dvd-home-theater-system
Ώστε όταν βλέπω κανάλια στην tv να ακούω ήχο μέσα από τα ηχεία του home theater?
Η παρακάτω εικόνα ειναι το πίσω μέρος του home theater....
ΓŽΒ§Γβ€°ΓΒΓŽΒ―Γβ€š Γβ€žΓŽΒ―Γβ€žΓŽΒ»ΓŽΒΏ.jpg

Re: Συνδεση tv με home theater help!!!!

Λίγα πράγματα μπορείς να κάνεις.
Το HC έχει μόνο αναλογική είσοδο ήχου σε βύσματα RCA. Σε αυτά μπορείς να συνδέσεις την έξοδο ακουστικών με τον κατάλληλο μετατροπέα (mini jack<>2xRCA).

Υπάρχει και μια περίπτωση η τηλεόραση να βγάζει ήχο και εικόνα απο την scart. Αν γίνεται αυτό, παίρνεις απο εκεί τον ήχο με μετατροπέα scart<>3xRCA

Απάντηση: Re: Συνδεση tv με home theater help!!!!

Λίγα πράγματα μπορείς να κάνεις.
Το HC έχει μόνο αναλογική είσοδο ήχου σε βύσματα RCA. Σε αυτά μπορείς να συνδέσεις την έξοδο ακουστικών με τον κατάλληλο μετατροπέα (mini jack<>2xRCA).

Αυτό που λέει ο Κώστας είναι μάλλον η καλύτερη λύση:

123354_0_f.jpeg

Ευχαριστώ πολύ παιδιά αλλά στον κωτσόβολο τότε είναι άσχετοι οι άνθρωποι που δουλεύουν και προτείνουν χαζομάρες HC.Ευτυχώς είναι φθηνά και άρα θα πάρω και τα δύο να δοκιμάσω. Φαντάζομαι ότι είτε με scart<>3xRCA ή με mini jack<>2xRCA ξεχνώ ήχο 5.1 εφόσον βλέπω τις ταινίες μου από το φλασάκι της tv?

Ευχαριστώ πολύ παιδιά αλλά στον κωτσόβολο τότε είναι άσχετοι οι άνθρωποι που δουλεύουν και προτείνουν χαζομάρες HC.Ευτυχώς είναι φθηνά και άρα θα πάρω και τα δύο να δοκιμάσω. Φαντάζομαι ότι είτε με scart<>3xRCA ή με mini jack<>2xRCA ξεχνώ ήχο 5.1 εφόσον βλέπω τις ταινίες μου από το φλασάκι της tv?

Δυστυχώς στις αλυσίδες καταστημάτων, δύσκολα θα βρεις άτομα που να ξέρουν τι πουλάνε.