ταξινομηση με κριτηριο τη συχνοτητα βλαβων...

erevos

New member
20 December 2007
26
...μετα τη βλαβη της crt plano οπως εγραψα, αφιερωσα αρκετο χρονο για να διαβασω τις δημοσιευσεις εδω στο φορουμ,για τις βλαβες των lcd & Plasma μαζι με τις αξιολογησεις για τις συσκευες γιατι θελω να αγορασω μεγαλη οθονη 50-52".
αυτο που διαπιστωσα ειναι οτι εμφανιζονται συχνες βλαβες σε ολες οι πιθανες μου επιλογες (sony,lg,samsung).

Ειναι ασφαλες να υποθεσω πως αν δεν θελω να μπλεξω με εγγυησεις-εταιρειες-μεταπωλητες οπως αλλοι φιλοι εγραψαν < θα πρεπει να στραφω προς αλλες εταιρειες και σε ποιες(panasonic,pioneer,toshiba)>

Tι θα προτεινατε με κριτηριο τη συχνοτητα των βλαβων?
ευχαριστω.
 
Οι εταιρείες που έχουν βλάβες( sony, samsung,lg) έχουν και καλά οργανωμένο service. Οι εταιρείες που καταφέρνουν να ελαχιστοποιήσουν τις βλάβες(pioneer, toshiba,loewe, bang&olufsend) εχουν και κακό εως ανύπαρκτο service. Διαλέγεις και παίρνεις.
 
Οι μεγαλες εταιριες οφειλουν να ειναι υποδειγμα παντου,κυριως στο after sale service.
Αν θελουν να ονομαζονται μεγαλες εταιριες.Επιχειρημα σαν αυτο που ειπες ειναι τοσο απλοικο που ειναι για τα γελια.Αντε πες στην Pionner οτι το service της ειναι κακο εως
ανυπαρκτο,το ιδιο και της toshiba.
 
...μετα τη βλαβη της crt plano οπως εγραψα, αφιερωσα αρκετο χρονο για να διαβασω τις δημοσιευσεις εδω στο φορουμ,για τις βλαβες των lcd & Plasma μαζι με τις αξιολογησεις για τις συσκευες γιατι θελω να αγορασω μεγαλη οθονη 50-52".
αυτο που διαπιστωσα ειναι οτι εμφανιζονται συχνες βλαβες σε ολες οι πιθανες μου επιλογες (sony,lg,samsung).

Ειναι ασφαλες να υποθεσω πως αν δεν θελω να μπλεξω με εγγυησεις-εταιρειες-μεταπωλητες οπως αλλοι φιλοι εγραψαν < θα πρεπει να στραφω προς αλλες εταιρειες και σε ποιες(panasonic,pioneer,toshiba)>

Tι θα προτεινατε με κριτηριο τη συχνοτητα των βλαβων?
ευχαριστω.
Η συχνότητα βλαβων για τις συγκεκριμένες τηλεοράσεις είναι εν μέρη πλασματική σε σύγκριση με τις panasonic ,pioneer και toshiba.
Και αυτό εξηγείται από το γεγονος ότι sony,lg και samsung εχουν πολύ μεγαλύτερο μέρισμα στην αγορα ( δηλαδη περισσότερες πουλημένες tv) πραγμα που σημαίνει περισσότερες πιθανότητες να βρεθούν τηλεοράσεις με βλάβη.
Όπως εχει ειπωθεί σε παλιοτερο θεμα του forum οι τηλεοράσεις πχ της pionner κρατούν χαμηλα νούμερα πωλήσεων ( φυσικα λόγο κόστους) όπως παρομοίως και η Panasonic ( αρα λιγοτερες πιθανότητες για ελαττωματικά κομμάτια) .
Αυτές που ειχαν το όνομα και την χαρη απόλυτα δικαιολογημένα ως οι πιο ζημιαρικες ηταν οι τηλεοράσεις της Philips αλλα τον καιρό των crt και λόγω των προβληματικών οθονών της.
Παρεμπιπτόντως η plano που σου χάλασε ( χωρις να ξερω από τι) φορούσε οθονη της philps .
 
Δεν ξέρω αν οι philips ήταν "ζημιάρες" τον καιρό των CRT (2 έχω και ακόμα δεν χάλασε καμία), αλλά από after sales service support σκίζει. Εδώ έχουμε περιστατικό στο φόρουμ που δόθηκε πράσινο φως για αλλαγή τηλεόρασης χωρίς βλάβη, επειδή δεν έμεινε ευχαριστημένος ο αγοραστής...

Γενικά, από αυτά που έχω διαβάσει (χωρίς να έχω προσωπική εμπειρία από όλες), θα έλεγα ότι οι αντιπροσωπίες των σόνυ, toshiba/pioneer και samsung δεν είναι ότι καλύτερο. Δεν έχει νόημα το να αγοράσεις κάτι που δεν χαλάει (όλες χαλάνε), αλλά σε περίπτωση βλάβης μην σου λένε 1 χρόνο εγγύηση και άμα θες τρέχα στα δικαστήρια. Γενικά, όπου βλέπεις μόνο 1 χρόνο εγγύηση, να φεύγεις τρέχοντας... Εκτός και αν δεχτείς να διακινδυνεύσεις άμα χαλάσει να έχεις τρεχάματα...
 
Sony στις LCD και Panasonic στις πλασμα ειναι οι πιο αξιοπιστες συμφωνα με την ερευνα του consumer reports στην Αμερικη...

http://www.chathamjournal.com/weekly/living/home/cr-rates-hdtv-reliability-71128.shtml

Oι διαφορες ομως ειναι μικρες.

Στην Ελλαδα θα ελεγα οτι LG και Samsung εχουν το καλυτερο after sales. Δεν ξερω αν ισχυει και για τις Philips αυτο αλλα μια και το λεει ο Petasis δεν εχω λογο να μην τον πιστεψω.-bye-
 
Sony στις LCD και Panasonic στις πλασμα ειναι οι πιο αξιοπιστες συμφωνα με την ερευνα του consumer reports στην Αμερικη...

http://www.chathamjournal.com/weekly/living/home/cr-rates-hdtv-reliability-71128.shtml

Oι διαφορες ομως ειναι μικρες.

Στην Ελλαδα θα ελεγα οτι LG και Samsung εχουν το καλυτερο after sales. Δεν ξερω αν ισχυει και για τις Philips αυτο αλλα μια και το λεει ο Petasis δεν εχω λογο να μην τον πιστεψω.-bye-

Μπα, μην βασίζεσαι σε αυτό :flipout: Δεν μου έχει χαλάσει καμία τηλεόραση (CRT/LCD) ακόμα, οπότε δεν έχω ιδία εμπειρία.
Απλά παρατηρώ τις περιπτώσεις που περιγράφονται στο φόρουμ.
Η samsung φαίνεται να έχει βελτιωθεί σημαντικά, αλλά ακόμα θυμάμαι το περιστατικό με το χειριστήριο από player που ήταν DOA, και το θεωρούσαν αναλώσιμο :flipout:
H LG νομίζω ότι έχει πολύ καλή φήμη σε πολλούς τομείς (και στις οθόνες υπολογιστών). Εκεί έχω μεγάλη εμπειρία (ειδικά για αλλαγές λόγω 0 πιξελ), και πάντα άριστη. Μερικές φορές η Astra κάνει λίγο την δύσκολη, αλλά ένα τηλέφωνο στην LG αποκαθιστά την τάξη συνήθως...
H philips έχει δώσει μόνο καλά δείγματα, και είναι και η μόνη νομίζω που δίνει πλήρη εγγύηση ανεξάρτητα από που έχει αγοραστεί η συσκευή.
Τέλος για sony, η γνώμη μου είναι ιδιαίτερα άσχημη, λόγω βλάβης σε ένα ps3. Η εταιρία δεν υποστηρίζει τα προϊόντα της...
 
Τέλος για sony, η γνώμη μου είναι ιδιαίτερα άσχημη, λόγω βλάβης σε ένα ps3. Η εταιρία δεν υποστηρίζει τα προϊόντα της...

Καλα το PS3 δεν μετραει καν για γνησιο προιoν Sony , ουτε τα κινεζικα DVD δεν βγαζουν τοσες βλαβες.
 
Όσον αφορά το service της Sony, από ίδια εμπειρία, η ποιότητά του εξαρτάται από το εκάστοτε τοπικό service center. Σε κάποιες πόλεις τα έχουν αναλάβει επαγγελματίες, σε κάποιες άλλες καραγκιόζηδες...