TEAC UD-H01 & Lehmann audio BCL & DENON AH-D7000

panoso

Senior Member
18 April 2011
521
Το TEAC ταίριαξε πολύ με τον BCL. Μαγικά χαμηλά και μεσαία και θαυμάσιο ταίριασμα με τον αναλυτικό BCL. Έδωσε άλλου επιπέδου σώμα και όγκο στη μουσική. Είναι σαν να τα ξανακούω όλα από την αρχή. Όλα μου τα ακουστικά ευνοήθηκαν από την είσοδο του TEAC αλλά ειδικά τα DENON απογειώθηκαν. Ειλικρινά δεν ξέρω τι να πρωτοακούσω. Ωραία απελπισία έ ? Αυτή τη στιγμή ακούω το Siberian Khatru από το Close to the Edge των Yes σε 24/192 kHz με DENON και Audirvana στο MacBookPro 17. Το είχα σε βινύλιο άθλιας ελληνικής κοπής και ήταν το τελευταίο κομμάτι της 2ης πλευράς, (το αγαπημένο μου στο δίσκο) και απ’ ότι θυμάμαι δεν ακουγόταν. Όλα τότε ακούγονταν πατηκωμένα, παραμορφωμένα, κρατς κρατς και δεν συμμαζεύεται. Η καλύτερη δυνατή περιγραφή για το συγκεκριμένο κομάτι θα ήταν κάτι σαν “εμπνευσμένη επίδειξη βιρτουόζων με συνοδεία φωνής”.Όπως καταλαβαίνετε το να το ακούω με τα συγκεκριμένα εργαλεία είναι αποκαλυπτική εμπειρία. Πάντα τα κρουστά του Bill Brufford (μέγας παίκτης), μου ακούγονταν λίγο στεγνά και στους Yes και στους King Crimson. Επίσης μου δινόταν η εντύπωση, (από τα μέτρια εργαλεία μου), ότι τα πιατίνια του ήταν κολλημένα με κάποιο τύμπανο. Εδώ τώρα το φαινόμενο αυτό απλά δεν υπάρχει. Τα κρουστά έχουν σώμα και όγκο, ότι παίζει με τα πόδια είναι ξεκάθαρα αντιληπτό. Διαφάνεια και λεπτομέρεια τοποθετούν τα keyboards του Rick Wakeman στο χώρο, ειδικά από 03:14 έως 03:30 απολαμβάνω μια συνομιλία πλήκτρων μπάσου και κρουστών, (μικρό απόσπασμα που μαρτυρά τις κλασσικές καταβολές του Rick Wakeman), πριν έλθει η κιθάρα του Steve Howe για να φέρει την πρώτη κάθαρση που θα κρατήσει μέχρι το 04:04 όπου και αρχίζει το δεύτερο μέρος της περιπέτειας. Από το 04:19 έως το 04:33 περίπου ο Brufford παίζει μόνο με πιατίνια. Ειλικρινά σας λέω ότι αυτό το ακούω για πρώτη φορά. Κάθε χτύπημα στα πιατίνια ακούγεται καθαρά, TEAC και BCL βγάζουν τα λεφτά τους εδώ και τα DENON δείχνουν την αξία τους και το σκοπό για τον οποίο φτιάχτηκαν, Φτιάχτηκαν για απόλαυση και όχι για περιγραφή. Και στο 07:32 όπου το τραγούδι πλησιάζει στο τέλος του και το βινύλιο τέλειωνε δεν άκουγα τίποτα πια παρά ένα θόρυβο. Σαν να πέρναγε μπουλντόζα με μασέλες πάνω από το studio και τους μάσαγε όλους κρατς κρατς κρατς…. Τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ο Chris Squire μάλλον διασχίζει όλο το τάστο του μπάσου του και κυριαρχεί πλέον από εδώ και πέρα παρ’ ότι παίζουν παπάδες και οι άλλοι Yes. Αυτή τη κυριαρχία την εξασφαλίζει το TEAC το οποίο δίνει σοφά κατανεμημένη τροφή στον BCL ο οποίος θα δώσει στα DENON ραφιναρισμένη γλυκιά λεπττομέρεια και την ισορροπία που ταιριάζει στο τραγούδι για να αναλάβουν τα DENON την επικοινωνία με τον άνθρωπο και να τα κάνουν όλα αυτά εντυπώσεις εμπειρίες και απόλαυση. Χαλάλι τα ωραία λεφτά …
 
Είσαι μερακλής, εύχομαι να απολαμβάνεις πράγματι τη μουσική σου όσο τουλάχιστον φαίνεται από τη γλαφυρότατη περιγραφή σου.
Χαίρομαι επίσης που ακούς Howe και Bruford, εύγε!
 
Πάρα πολύ ωραίο setup! Να τα χαίρεσαι όλα! Με τόσο καλά ακουστικά η αξιολόγηση των λοιπών συνοδών έχει άλλη βαρύτητα.
 
Καλοακουστος .Αλλα προς τι η παρουσια του Lehmann εφ οσον το TEAC εχει εξοδο ακουστικων?

To TEAC διαθέτει ένα συμπαθητικό και αξιοπρεπή ενισχυτή ακουστικών αλλά αυτό που παίρνεις από την έξοδο ακουστικών του BCL είναι εντελώς διαφορετικό. Άλλο πράγμα...
 
Συμφωνώ απολύτως για την έξοδο ακουστικών του Teac.
Αξιοπρεπέστατος αλλα όχι για να πάρεις το 100% από ακουστικά αξιώσεων.

Κατά τα άλλα μου άρεσε η περιγραφή σου και πραγματικά θα ήθελα πολλές φορές να ήσουν πιο κοντά βρε αδερφέ... :ADFADF1:
Να τα χαίρεσαι τα εργαλεία γιατί φαίνεται να έχεις φτιάξει μια μικρή νιρβάνα!
 
Καλοάκοστα ολα φιλε! Είχα και εγώ Παρομοια εμπειρια με το ιδιο αλμπουμ που περιγράφεις και όχι μόνο!
Να ακούσεις οπωσδήποτε και τα επετειακά Remasters των King Crimson μιλαμε για αποκλυπτική εμπειρια απο το Redbook με το Dvd audio 96/24/Απλα να αυξανει την απόλαυση με ενισχυμένο αέρα και δυναμικα!
 
Η απόλαυση της μουσικής είναι το ζητούμενο... και εσύ φίλε Φώτη φαίνεται να το έχεις πετύχει... μπράβο και καλοάκουστα όλα!!

Και επειδή μαρέσει να σε πειράζω... φαντάσου τι θα πάθαινες αν άκουγες και κανένα καλύτερο DAC... :flipout:-bye-
 
Η απόλαυση της μουσικής είναι το ζητούμενο... και εσύ φίλε Φώτη φαίνεται να το έχεις πετύχει... μπράβο και καλοάκουστα όλα!!

Και επειδή μαρέσει να σε πειράζω... φαντάσου τι θα πάθαινες αν άκουγες και κανένα καλύτερο DAC... :flipout:-bye-

Ξου ρε φιτύλια... :flipout: :flipout: :flipout:
 
Ετσι οπως τα λεει ο Χρηστος ειναι,να απολαμβανουμε τη μουσικουλα που μας αρεσει!

Αλλα Χρηστο μη βαζεις ιδεες για καλυτερα dac και ιστοριες,καπου διαβασα προσφατα οτι αν καποιος ειναι ικανοποιημενος με ενα καλο ηχοσυστημα που εχει,καλο θα ειναι να μην πολυακουει αλλα hi end γνωστων και φιλων :flipout:
 
Το TEAC ταίριαξε πολύ με τον BCL. Μαγικά χαμηλά και μεσαία και θαυμάσιο ταίριασμα με τον αναλυτικό BCL. Έδωσε άλλου επιπέδου σώμα και όγκο στη μουσική. Είναι σαν να τα ξανακούω όλα από την αρχή. Όλα μου τα ακουστικά ευνοήθηκαν από την είσοδο του TEAC αλλά ειδικά τα DENON απογειώθηκαν. Ειλικρινά δεν ξέρω τι να πρωτοακούσω. Ωραία απελπισία έ ? Αυτή τη στιγμή ακούω το Siberian Khatru από το Close to the Edge των Yes σε 24/192 kHz με DENON και Audirvana στο MacBookPro 17. Το είχα σε βινύλιο άθλιας ελληνικής κοπής και ήταν το τελευταίο κομμάτι της 2ης πλευράς, (το αγαπημένο μου στο δίσκο) και απ’ ότι θυμάμαι δεν ακουγόταν. Όλα τότε ακούγονταν πατηκωμένα, παραμορφωμένα, κρατς κρατς και δεν συμμαζεύεται. Η καλύτερη δυνατή περιγραφή για το συγκεκριμένο κομάτι θα ήταν κάτι σαν “εμπνευσμένη επίδειξη βιρτουόζων με συνοδεία φωνής”.Όπως καταλαβαίνετε το να το ακούω με τα συγκεκριμένα εργαλεία είναι αποκαλυπτική εμπειρία. Πάντα τα κρουστά του Bill Brufford (μέγας παίκτης), μου ακούγονταν λίγο στεγνά και στους Yes και στους King Crimson. Επίσης μου δινόταν η εντύπωση, (από τα μέτρια εργαλεία μου), ότι τα πιατίνια του ήταν κολλημένα με κάποιο τύμπανο. Εδώ τώρα το φαινόμενο αυτό απλά δεν υπάρχει. Τα κρουστά έχουν σώμα και όγκο, ότι παίζει με τα πόδια είναι ξεκάθαρα αντιληπτό. Διαφάνεια και λεπτομέρεια τοποθετούν τα keyboards του Rick Wakeman στο χώρο, ειδικά από 03:14 έως 03:30 απολαμβάνω μια συνομιλία πλήκτρων μπάσου και κρουστών, (μικρό απόσπασμα που μαρτυρά τις κλασσικές καταβολές του Rick Wakeman), πριν έλθει η κιθάρα του Steve Howe για να φέρει την πρώτη κάθαρση που θα κρατήσει μέχρι το 04:04 όπου και αρχίζει το δεύτερο μέρος της περιπέτειας. Από το 04:19 έως το 04:33 περίπου ο Brufford παίζει μόνο με πιατίνια. Ειλικρινά σας λέω ότι αυτό το ακούω για πρώτη φορά. Κάθε χτύπημα στα πιατίνια ακούγεται καθαρά, TEAC και BCL βγάζουν τα λεφτά τους εδώ και τα DENON δείχνουν την αξία τους και το σκοπό για τον οποίο φτιάχτηκαν, Φτιάχτηκαν για απόλαυση και όχι για περιγραφή. Και στο 07:32 όπου το τραγούδι πλησιάζει στο τέλος του και το βινύλιο τέλειωνε δεν άκουγα τίποτα πια παρά ένα θόρυβο. Σαν να πέρναγε μπουλντόζα με μασέλες πάνω από το studio και τους μάσαγε όλους κρατς κρατς κρατς…. Τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ο Chris Squire μάλλον διασχίζει όλο το τάστο του μπάσου του και κυριαρχεί πλέον από εδώ και πέρα παρ’ ότι παίζουν παπάδες και οι άλλοι Yes. Αυτή τη κυριαρχία την εξασφαλίζει το TEAC το οποίο δίνει σοφά κατανεμημένη τροφή στον BCL ο οποίος θα δώσει στα DENON ραφιναρισμένη γλυκιά λεπττομέρεια και την ισορροπία που ταιριάζει στο τραγούδι για να αναλάβουν τα DENON την επικοινωνία με τον άνθρωπο και να τα κάνουν όλα αυτά εντυπώσεις εμπειρίες και απόλαυση. Χαλάλι τα ωραία λεφτά …


το siberian Khatru είναι ο,τι καλύτερο έχουν γράψει ποτέ οι yes.
Και είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί σωστός (εννοώ να μην το αδικεί) τρόπος να το ακούσεις.
Εχω 3 εκτελέσεις και το θεωρώ ένα από τα δυσκολότερα τεστ για σύστημα, και ιδίως για ακουστικά.
Το βράδυ θα δοκιμάσω να δω αν συμμεριζόμαστε τις ίδιες παρατηρήσεις στους συγκεκριμένους χρόνους.
Όσο για BCL ψήνομαι για κατασκευή κλώνου αυτές τις μέρες....
 
το siberian Khatru είναι ο,τι καλύτερο έχουν γράψει ποτέ οι yes.
Και είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί σωστός (εννοώ να μην το αδικεί) τρόπος να το ακούσεις.
Εχω 3 εκτελέσεις και το θεωρώ ένα από τα δυσκολότερα τεστ για σύστημα, και ιδίως για ακουστικά.
Το βράδυ θα δοκιμάσω να δω αν συμμεριζόμαστε τις ίδιες παρατηρήσεις στους συγκεκριμένους χρόνους.
Όσο για BCL ψήνομαι για κατασκευή κλώνου αυτές τις μέρες....


Εννοείς ότι ακούγεται κατα κανόνα σκληρά η ηχογράφηση ?
 
Σκληρά και συμπυκνωμένη.
Ατυχως ηταν πολυ μπροστά για την εποχή της.
Σορρυ δεν βρήκα χρόνο απόψε.
Αύριο.
 
Και επειδή μαρέσει να σε πειράζω... φαντάσου τι θα πάθαινες αν άκουγες και κανένα καλύτερο DAC... :flipout:-bye-

Να είστε όλοι καλά :ernaehrung004: Φίλε Chris δε θέλω να σκέφτομαι καλύτερο DAC στη παρούσα φάση. Ο στόχος μου είναι τα Audeze LCD-2 και νομίζω ότι εκεί τελειώνω, κρατώντας μόνο τα DENON ίσως και τα HD600. Δεν μπορώ να έχω άποψη για κάτι που δεν έχω ακούσει αλλά το ένστικτό μου λέει ότι μάλλον τα Audeze είναι αυτό που ψάχνω.. Όπως και με τα DENON. Πήγα με το ένστικτο διαβάζοντας και πέτυχα διάνα. Κάποιοι έθαβαν τα DENON γιατί έχουν λέει υπερβολικό μπάσο. Όταν διάβασα αυτό κατάλαβα ότι έπρεπε να τα πάρω. Βέβαια αν τα ακούσεις με τον BCL και το TEAC το μπάσο δεν είναι καθόλου πολύ. Είναι αυτό που πρέπει (για μένα). Αυτή τη στιγμή ας πούμε ακούω το Gentle on my mind του μεγάλου Glenn Campbell και τα DENON κάνουν πάλι τη δουλειά τους θαυμάσια. Η δωδεκάχορδη ακούγεται ξεκάθαρα, το TEAC με πληροφορεί ότι υπάρχει και ντέφι στο τραγούδι, (δεν το είχα καταλάβει από το 75 που το πρωτοάκουσα), και το ηλεκτρικό μπάσο κυριαρχεί, καμία σχέση με τίποτα βιρτουόζικο σου δίνει όμως την εντύπωση ότι ταξιδεύεις με τραίνο.Κανένα άλλο απο τα ακουστικά μου δεν μου δίνει αυτή την εντύπωση τόσο ξεκάθαρα. Και έχω καλά ακουστικά.
 
[...]. Ο στόχος μου είναι τα Audeze LCD-2 και νομίζω ότι εκεί τελειώνω, [...].

Και εγώ προς τα εκεί τείνω... αλλά με την σειρά μου θα κρατήσω τα HD800 (και ίσως τα T50rp)...

Νάμαστε καλά να τα χαιρόμαστε φίλε Φώτη!!!!! :ernaehrung004:
 
Πήρε κάνεις από Audiosoul να τα ακούσει;;

Ελπιζω οι της ελληνικης αντιπροσωπειας να τα εχουν στρωσει επαρκως πρωτα. Αλλιως θα τα αδικησουν. Ειναι εξαιρετικα σε καποια ειδη μουσικης αλλα οχι σε ολα. Το χαμηλο τους ειναι αναφορας.