Θέλω ποιοτικό ήχο στο αυτοκίνητο

polemidis

New member
4 November 2007
3
Καλησπέρα σε όλους. Είμαι τελείως άσχετος από ενισχυτές και ηχεία και γενικά οτιδήποτε έχει να κάνει με ήχο.
Θα ήθελα να στήσω ένα ηχοσύστημα στο αμάξι μου και θα ήθελα την βοήθειά σας. Θα προσπαθήσω να σας δώσω όσο πιο καλά μπορώ το τι χρειάζομαι και πως το έχω στο μυαλό μου.
ΑΑ, αυτή τη στιγμή είμαι Αμερική. Οπότε θα αγοράσω ότι αγοράσω από ebay.

1. Δεν με νοιάζει καθόλου η ένταση.
2. Θέλω να ακούω καθαρά τους ήχους από την μουσική που θα παίζω από mp3 κυρίως. Να ξεχωρίζω τον κάθε ήχο.
3. Δεν με ενδιαφέρει να βαράνε τα μπάσα και τραντάζεται το αμάξι!
4 Σκέφτομαι να δώσω μέχρι 150 ευρώ. Νομίζεται ότι είναι αρκετά? Αγοράζω από ebay οπότε είναι αρκετά πιο φτηνά από ελλάδα. Αν με λίγα λεφτά παραπάνω μπορώ να ανέβω αρκετά σε ποιότητα πολύ ευχαρίστως να το κάνω. Δεν ξέρω που περίπου είναι η κάλυτερη σχέση τιμής/απόδοσης.
5. Θα προτιμήσω να ψάξω κάτι σε μεταχειρισμένο, οπότε να ρίξω το κόστος.

Αυτή τη στιγμή έχω στο αυτοκίνητο ένα JVC mp3 player εγκατεστημένο. Θα χρειαστεί να το αλλάξω??? Δεν ξέρω το μοντέλο. Αλλά το είχα πάρει πριν 3 χρόνια μαζί με τα ηχειάκια του (ήταν πακέτο) 150 ευρώ.

Θα χρειαστώ κάποιο ενισχυτή ή να αλλάξω το mp3 player? Ή και τα δύο?
Ηχεία μπροστά δεν έχω, έχω μόνο πίσω. Οπότε σίγουρα θα πρέπει να αγοράσω και μπροστά.
Μπορείτε να με βοηθήσετε ή να μου δείξετε κάπου να διαβάσω ώστε να ξέρω και εγώ τι να ψάχνω??

Thanx!

Προσωπικά, πιστεύω ότι το αμάξι για ένα καλό ήχο, θα ζητήσει περισσότερα χρήματα, απ’ ότι ένα σύστημα οικιακής χρήσης…
Δε γνωρίζω αν τα 150 είναι ικανοποιητικά για κάτι τέτοιο, έστω και αν οι αγορές είναι από το e bay…

Αν διαθέτεις μόνο μέχρι 150 ευρώ τότε η γνώμη μου είναι να πάρεις με αυτά τα χρήματα ένα ζευγάρι καλούτσικα ηχειάκια για το αυτοκίνητό σου.

Θα συμφωνήσω με τα υπόλοιπα παιδιά!
Απλά να τονίσω ότι για τα δικά σου δεδομένα,με κάποιο όριο χρημάτων θα έχεις ανεκτό ήχο,για κάποιους άλλους όμως,να χρειάζονται κάποιες εκατοντάδες ή χιλιάδες ...