Θερμοκρασία Λευκού σε Xenon Lights

audioman

New member
31 October 2007
6
Αγαπητοί φίλοι του Avclub καλησπέρα και καλώς σας βρήκα.
Ποτέ δεν πίστευα ότι στην Ελλάδα θα υπήρχε ένα τόσο ζεστό και ενημερωμένο club φίλων του ήχου, της εικόνας και γενικά των ηλεκτρονικών.
Συγχαριτήρια λοιπόν σε όλους όσους έχουν συμβάλει σε αυτό.
Θέλω να σας κάνω μια ερώτηση (δηλαδή πολλές έχω να σας κάνω αλλά ας αρχίσουμε από την πιο επείγουσα) σχετικά με το πόση είναι η θερμοκρασία λευκού στα γνήσια φώτα Xenon των αυτοκινήτων. Συγχωρέστεμε αν δεν έχει να κάνει με καθαρά av θέματα αλλά θέλοντας να βάλω ένα τέτοιο κιτ στο αυτοκίνητό μου έχω μπερδευτεί από αυτά που μου λένε οι "ειδικοί ανίδεοι" του κάθε μαγαζιού. Ξέρω ότι ο αγώνας στην εικόνα γίνεται για ένα καθαρό λευκό κοντά στους 6500° Κ αλλά έχω ακούσει ότι αυτό το λευκό "μπλεδίζει". Σε άλλες εφαρμογές όπως αυτή που με ενδιαφέρει τι γίνεται;
Συγνώμη αν σας κούρασα. Και πάλι συγχαριτήρια για το forum.
Σας ευχαριστώ πολύ.
Με εκτίμηση,
Άγγελος
 
Φίλε Άγγελε καλωσήρθες. Η θερμοκρασία που βγάζουν οι λάμπες ξένον είναι σε τέλειες συνθήκες 6.420Κ . Το 6.500Κ που αναφέρουν οι κατασκευαστές λαμπτήρων είναι το ''τέλειο'' λευκό φώς. Αλλα σε σχέση με το whitebalance που κάνει το μάτι μας τί γίνεται; Δλδ. αν δεις ένα όχημα με λάμπες 6.500Κ δίπλα σε 2-3 οχήματα με συμβατικά φώτα (2.500-3.800Κ) και δημοτικό φωτισμό ανάλογο αυτών περίπου, τι γίνεται; Σου δείχνει το 6.500Κ για ελαφρώς μπλέ. Αν τύχει και βρεθείς σε ανάλογη κατάσταση, προσεξέ το. Το καλύτερο είναι -για μενα- να βρείς λάμπες περίπου 6.000-6.200Κ ωστε να μην έχεις φόβο να δείχνουν τα φώτα σου μπλεδούλια. Δεν ξέρω αν υπάρχουν τέτοιες διαβαθμήσεις στις λάμπες, αν υπάρχουν θα είσαι πιό σίγουρος.
 
Τα Kelvin είναι η θερμοκρασία του χρώματος, δηλαδή το χρώμα-απόχρωση που βγαίνει απο τη λάμπα που περιέχει αέριο Xenon. Τα 3500Κ είναι κιτρινωπα σαν τα απλά φώτα με την αντίσταση. Τα 4000Κ είναι λευκά. Τα 6000 κατάλευκα και απο 8000Κ και πάνω αρχίζουν και μπλεδιζουν μέχρι που στα 12000Κ μοβίζουν. Πρόσεχε όσο ανεβαίνεις σε Κelvin τόσο μειώνεται η φωτεινότητά τους.
Αν θελεις περισσοτερες λεπτομερειες μπορεις να μπεις σε καποιο site που ασχολειται με θεματα αυτοκινησης.....(γραψε bmw forum στο google και μετα κανε αναζητηση για xenon στο ελληνικο site που θα βρεις!).
ps)Δε γραφω το ονομα του site για ευνοητους λογους...
 
Απο ebay κοστίζουν 80e για Η7 μέχρι - 150e οι ακριβές Η4bixenon
Η ποιότητα ίδια!!!

Τα χρώματα ανάλογα την θερμοκρασία έχουν
43k.jpg

6k.jpg

8k.jpg

10k.jpg

12k.jpg


Στην πράξη τo καθαρό λευκό ειναι το 4300, το 6Κ λευκό με ορατη μπλε χροια και απο εκει και πάνω αρκετό μπλε έως μωβ.
Εγω εχω περάσει 6Κ Η4 στο pinin
 
578px-Color_temperature.svg.png



The colors shown are approximate and symbolic, not colorimetrically accurate.




Κι ενα πιο ακριβες διαγραμμα θερμοκρασιας ......



colourtemperatureannotated.png



ciematfn.png


blackbodyglowinfinity.png
 
Αγαπητοί φίλοι σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.
Θα ήθελα να μάθω, αν αυτό είναι δυνατό, την θερμοκρασία λευκού των γνήσιων φώτων (τα της Audi είναι πολύ σωστά, έντονα και λευκά). Κάποιος μου είπε ότι after market αυτή η απόχρωση δεν πωλείται, κάποιος άλλος ότι οι 6000 Κ είναι παραπλήσια σε αυτή των γνήσιων και πάει λέγοντας... Μερικοί προμηθευτές δίνουν την ευκαιρία επιλογής θερμοκρασίας αλλά χωρίς επιστροφή αν αυτή η επιλογή είναι λανθασμένη, οπότε πάνε τα ευρουδάκια ή συμβιβασμός...
Με εκτίμηση,
Άγγελος
 
Τι ακριβώς εννοείς?

Τι θερμοκρασία έχουν τα εργοστασιακά HID?
Αυτο ειναι θέμα κατασκευαστή τι βάζει ο καθένας δεν υπάρχει σωστό ή λάθος.

Ισως πρέπει να ανατρέξεις στον κατασκευαστή, manual και τέτοια αν ψάχνεις για συγκεκριμένο όχημα. Δε πιστευω να βγάλεις άκρη όμως γιαυτό να καταφύγεις σε κάποιο forum που ασχολούνται με το συγκεκριμένο αυτοκ/το και να ρωτήσεις.
 
Τις έχει δοκιμάσει κανένας;

Έχω διαβάσει σε φόρουμ ότι οι καθρέφτες των HID προβολέων είναι διαφορετικοί.

Και ότι δεν είναι σωστό να αλλάζουμε λάμπες αλογόνου με HID λόγω διαφορετικής κατασκευής κατόπτρου. Διαφορετική εστιακή απόσταση, διαφορετικό μέγεθος και σχήμα φωτεινής πηγής, (άλλο μέγεθος και σχήμα έχει το πυρακτωμένο νήμα και άλλο η εκκένωση αερίου κλπ...).

Το αποτέλεσμα είναι να μην "συμμαζεύεται" με ακρίβεια η δέσμη από το κάτοπτρο και να μην έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Πχ, μπορεί το φως να δείχνει πιο έντονο αλλά διαχέεται υπερβολικά σε κοντινές αποστάσεις και η υπερβολική λαμπρότητα "τυφλώνει" το μάτι που δεν μπορεί να δει αντίστοιχα καλά σε βάθος πεδίου. Ότι περίπου συμβαίνει όταν κάνουμε ταυτόχρονη χρήση των φώτων ομίχλης χωρίς λόγο (πέραν του εντυπωσιασμού).

Πόσο ενοχλεί τους αντίθετα διερχόμενους οδηγούς η δέσμη; Εμένα αρκετά σε κάποιες περιπτώσεις.

Και τελικά, περνάει ΚΤΕΟ;

Ίσως να είναι ενδεικτικό ότι καμιά σοβαρή εταιρία, πχ Hella, Philips, Osram, δεν προσφέρουν κιτ αναβάθμισης και όλα τα κιτ είναι "μαρκα μ´έκαψες".
 
Eχεις δίκιο σε αυτα που λες, όμως όλα (σχεδόν) τα καινούρια που παίρνουν και μαμίσια HID σε εξωφρενικές τιμές χιλιάρικου τα κατροπτα -λογικα- είναι έτοιμα απλα λείπει η λάμπα. Δοκιμασμένο σε Ε200 '03
Σε εμένα που τα κατροπτα μου δεν ειναι σχεδιασμένα και ειμαι και ποιο "ψηλά" αντιμετώπισα το πρόβλημα απλα κατεβάζοντας τους καθρέπτες ποιο κάτω ετσι ωστε να μην φωτίζω τον Θεό με την κύρια δέσμη.
Οσο για τις μεγαλοεταιρείες δε νομίζω να έχουν λογο να μπουν μιας και το 90% έρχεται απο Κίνα με αρχικες τιμές τοσο φθηνές που ούτε στο ονειρο τους θα μπορούσαν να τις πλησιάσουν.
Εδω μιλάμε για κιτ με 65e ME μεταφορικά απο Hong Kong και αφήνει και κέρδος στην κατασκευαστική + 1με2 μεταπωλητές....
 
Με τα λιγα και τα πολλα λογια,εγω εβαλα κιτακι εδω κι ενα χρονο,και δεν το αλλαζω με τιποτα........ανοιξε το ματακι μου...........τωρα οτι και να λεμε........ΥΓ:οταν τα εβαλα μου ειχε πει ο τυπος,υπαρχουν των 100ε,των 200,και των 350....εβαλα τα πιο ακριβα και δεν εχω ΚΑΝΕΝΑ παραπονο....
 
Eχεις δίκιο σε αυτα που λες, όμως όλα (σχεδόν) τα καινούρια που παίρνουν και μαμίσια HID σε εξωφρενικές τιμές χιλιάρικου τα κατροπτα -λογικα- είναι έτοιμα απλα λείπει η λάμπα. Δοκιμασμένο σε Ε200 '03
Σε εμένα που τα κατροπτα μου δεν ειναι σχεδιασμένα και ειμαι και ποιο "ψηλά" αντιμετώπισα το πρόβλημα απλα κατεβάζοντας τους καθρέπτες ποιο κάτω ετσι ωστε να μην φωτίζω τον Θεό με την κύρια δέσμη.
Οσο για τις μεγαλοεταιρείες δε νομίζω να έχουν λογο να μπουν μιας και το 90% έρχεται απο Κίνα με αρχικες τιμές τοσο φθηνές που ούτε στο ονειρο τους θα μπορούσαν να τις πλησιάσουν.
Εδω μιλάμε για κιτ με 65e ME μεταφορικά απο Hong Kong και αφήνει και κέρδος στην κατασκευαστική + 1με2 μεταπωλητές....

Για τα καινούρια και ακριβά ενδεχομένως ναι, πρέπει να είναι έτσι.

Αυτά όμως δε μας απασχολούν τόσο όσο τα απλά. Τί γίνεται σ αυτή την περίπτωση;
Κατεβάζοντας την δέσμη την φέρνουμε μεν εκεί που θέλουμε αλλά τι γίνεται με τα φώτα πορείας; Φέγγουν στα 80 μέτρα ή φέγγουν μόνο στα 20-30;

Ρωτήσαμε και τους διερχόμενους να δούμε αν ενοχλούνται;

Φραγκίσκο κι εμένα με ενδιαφέρουν αυτά τα φώτα και ψιλοψάχτηκα κάποια στιγμή. Απλά είπα να τα αφήσω προσωρινά μέχρι να σχηματίσω πλήρη άποψη. Είναι και ακριβά!

Για πες μας την εμπειρία σου, τιμές, καμιά πηγή κλπ.....
 
Απάντηση: Re: Θερμοκρασία Λευκού σε Xenon Lights

Με τα λιγα και τα πολλα λογια,εγω εβαλα κιτακι εδω κι ενα χρονο,και δεν το αλλαζω με τιποτα........ανοιξε το ματακι μου...........τωρα οτι και να λεμε........ΥΓ:οταν τα εβαλα μου ειχε πει ο τυπος,υπαρχουν των 100ε,των 200,και των 350....εβαλα τα πιο ακριβα και δεν εχω ΚΑΝΕΝΑ παραπονο....

Για πες μας κι εσύ την εμπειρία σου πιο αναλυτικά αν θέλεις.

Ξέρεις τα χαρακτηριστικά και την μάρκα αυτών που έβαλες; Σε τι αυτοκίνητο;

Έχεις άποψη για το αν ενοχλούνται οι απέναντι;
Γιατί μπορεί κάποιος να βάλει 120βατ λάμπες και να βλέπει πολύ καλύτερα. Οι άλλοι όμως δεν θα βλέπουν καθόλου. Και είναι και παράνομο και αντικοινωνικό.

Τους εμπόρους-ηλεκτρολόγους δεν τους εμπιστεύομαι. Με τα hid βρήκαν τρόπο να βγάζουν ένα μεροκάματο σε μία ώρα. Φυσικά τις προδιαγραφές τις έχουν χεσμένες.

Ξέρει κανείς τι γίνεται με το ΚΤΕΟ;

Έχει μετρήσει κανείς την δέσμη του σε μηχάνημα;

Ξέρει κανείς αν και πόσο νόμιμη είναι η μετατροπή; Τι γίνεται αν, χτύπα ξύλο, τρακάρει κάποιος και του πει η ασφαλιστική "δεν σε καλύπτω γιατί έχεις παράνομη μετατροπή στα φώτα";
 
Last edited:
Εδώ και μερικούς μήνες κυκλοφορούν στην αγορά, νομίζω από την Philips, λάμπες πυράκτωσης με +80% επιπλέον φωτεινότητα.

Τις έχει δοκιμάσει κανείς;

Εγώ πληροφοριακά φοράω τις +50% και είναι αρκετά καλύτερες από τις απλές.

Μιλάμε πάντα για αλογόνου 60/55
 
Last edited:
Το αυτοκίνητό μου όταν το αγόρασα είχε λάμπες απλές της Philips. Τότε τα xenon είχαν πάνω από 350 ευρώ. Έτσι προχώρησα σε αλλαγή με τις Philips +50% και όντως είδα διαφορετικά. Πιο λευκό φως και πιο μακρινή δέσμη. Με την πτώση των τιμών όταν βρήκα στην Ελλάδα κιτ με 140 ευρώ Η7 και 3 χρόνια εγγύηση είπα να το δοκιμάσω. Ήθελα στους 6000 Κ όμως πριν φύγω διακοπές υπήρχαν μόνο στους 8000 Κ διαθέσιμα κιτ, αλλιώς έπρεπε να περιμένω για Σεπτέμβρη. Τελικά πήρα στους 8000 Κ. Τα φώτα μπλεδίζουν λίγο, αλλά όχι ενοχλητικά. Τοποθέτηση μου πήρε μισή ώρα. Μετά τα πήγα για ρύθμιση. Η διαφορά είναι η μέρα με τη νύχτα. Οι λάμπες της Philips +50% που έχω αφήσει στα μεγάλα φαίνονται τελείως κίτρινες και στην ουσία δεν δείχνουν πιο μακριά, παρά ψηλότερα.
Έκανα και κάτι ακόμα. Έχω διακόπτη για ρύθμιση του ύψους της δέσμης. Όταν έκανα τη ρύθμιση από τις 4 θέσεις έκανα τη σωστή ρύθμιση για άδειο όχημα στη δεύτερη. Έτσι αν βρεθώ σε επαρχειακό βράδυ χωρίς φωτισμό και ξέρω ότι θα συναντώ ένα όχημα και αν στα 10 κμ σηκώνω τη δέσμη από τα xenon ψηλότερα και πραγματικά τα μεγάλα και αναμένα να είναι δεν υπάρχουν. Τέλος σταμάτησα να χρησιμοποιώ τα προβολάκια. Το μόνο που προσφέρουν (φυσικά εκτός συνθηκών ομίχλης) είναι μερικά μέτρα παραπάνω ορατότητα στο πλάι και κοντά του οχήματος.
Συμπέρασμα για εμένα: Βάλτε τα αξίζουν. Αν και έχω 8000 Κ θα πρότεινα 6000 Κ μιας και φωτίζουν περισσότερο.
ΠΑΝΤΑ όμως μετά την τοποθέτηση να γίνεται ακριβής ρύθμιση ύψους της δέσμης σε μηχάνημα για να μην τυφλώνουμε τους άλλους οδηγούς.
Από φίλους που έχουν βάλει και έχουν περάσει ΚΤΕΟ δεν είχαν κανένα πρόβλημα (σε όλους ήταν σωστά ρυθμισμένη η δέσμη). Τα δικά μου φανάρια είναι διάφανα μπροστά, αλλά φίλοι έχουν βάλει και σε παλαιότερης σχεδίασης φανάρια χωρίς πρόβλημα.
Αλλά ξαναεπαναλαμβάνω να κάνουμε σωστή ρύθμιση μετά την τοποθέτηση και στους δύο άξονες...
 
Αγαπητοί, βλέπω ότι το θέμα αποκτά πολύ ενδιαφέρον και δεν σας κρύβω ότι το άρχισα με μια σχετική επιφύλαξη λόγω της λίγο διαφορετικής θεματολογίας του forum. Παρόλλα αυτά επαναλαμβάνω την αρχική μου ερώτηση, πόση είναι η θερμοκρασία λευκού στα εργοστασιακά φώτα Xenon; Από το ψάξιμο στο νετ, από την οπτική σε όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτου μάρκας και από ερωτήσεις σε διάφορες αντιπροσωπείες έχω καταλήξει ότι όλα έχουν ίδιο χρώμα και μάλλον δεν είναι 6000 Κ αλλά 4300. Ελάχιστες αναφορές πάντως υπάρχουν στο νετ σχετικά με ΟΕΜ εγκαταστάσεις και χρωματισμούς. Δεν λέω τα λίγο μπλεδί δεν είναι άσχημο αλλά εγώ προτιμώ να φαίνονται σαν εργοστασιακά. Και επειδή πρόκειται να παραγγείλω τις επόμενες μέρες θέλω να μην κάνω λάθος. Γιαυτό και ρωτάω.
Με εκτίμηση,
Άγγελος
 
Re: Απάντηση: Re: Θερμοκρασία Λευκού σε Xenon Lights

Για πες μας κι εσύ την εμπειρία σου πιο αναλυτικά αν θέλεις.

Ξέρεις τα χαρακτηριστικά και την μάρκα αυτών που έβαλες; Σε τι αυτοκίνητο;

Έχεις άποψη για το αν ενοχλούνται οι απέναντι;
Γιατί μπορεί κάποιος να βάλει 120βατ λάμπες και να βλέπει πολύ καλύτερα. Οι άλλοι όμως δεν θα βλέπουν καθόλου. Και είναι και παράνομο και αντικοινωνικό.

Τους εμπόρους-ηλεκτρολόγους δεν τους εμπιστεύομαι. Με τα hid βρήκαν τρόπο να βγάζουν ένα μεροκάματο σε μία ώρα. Φυσικά τις προδιαγραφές τις έχουν χεσμένες.

Ξέρει κανείς τι γίνεται με το ΚΤΕΟ;

Έχει μετρήσει κανείς την δέσμη του σε μηχάνημα;

Ξέρει κανείς αν και πόσο νόμιμη είναι η μετατροπή; Τι γίνεται αν, χτύπα ξύλο, τρακάρει κάποιος και του πει η ασφαλιστική "δεν σε καλύπτω γιατί έχεις παράνομη μετατροπή στα φώτα";
Λοιπον.την εμπειρια μου την ειπα..ΔΕΝ ξαναοδηγαω αμαξι χωρις xenon..δευτερον εχω φορεσει κιτακι hid γερμανικο οχι κινεζικο(το γραφει πανω,και φαινεται πιο στοιβαρο απο τα αλλα)και ειναι στα 8000Κ ..που εμενα μου αρεσει πολυ..τριτον,τα εβαλα σε BMW Ε46 ,Αλλα δεν εχω προβλημα με 1τους απεναντι ,γιατι ρυθμιζονται σε σημειο να βλεπω αν θελω στο 1 μετρο.τεταρτον.καλα κανεις και δεν εμπιστευεσαι τους ηλεκτρολογους απο μια,αλλα απο την αλλη καποιον θα πρεπει να εμπιστευτεις καποτε(εκει ισως που καποιος γνωστος σου εκανε κι αλλες δουλειες)γιατι πρεπει σε τελικη αναλυση να εχουμε κι ενα δικο μας ατομο να μας λυνει καποια προβληματα,κι οχι να ειμαστε συνεχως δυσπιστοι..πεμπτο. Ναι περναω ΚΤΕΟ..εκτο..τι εννοεις αν μετρησαμε τη δεσμη? ---------- αυτα φιλικα-----------
 
Αγαπητοί,
μετά από το σχετικό ψάξιμο επιβεβαίωσα ότι τα εργοστασιακά xenon έχουν θερμοκρασία λευκού 4300 Κ. Τα περισσότερα αυτοκίνητα φοράνε λάμπες τύπου D1S (ή D2S) από την Philips ή την Osram, δεν τις βρίσκεις εύκολα σαν after market ανταλλακτικό (για να τα παίρνουν οι αντιπροσωπείες...) εκτός ίσως από πολύ λίγα Ιντερνετομάγαζα. Η θερμοκρασία των 6000 Κ είναι η πιο δημοφιλής και βρίσκεται εύκολα σε όλα τα conversion kits σαν την πρώτη επιλογή. Μερικά από αυτά έχουν τους 4300 Κ σαν επιλογή αλλά κατόπιν παραγγελίας. Για τα Η7 τα κιτ που κυκλοφορούν είναι όλα σχεδόν καλά με ψηφιακά balast φτάνει να είναι μεταλλικά και αδιάβροχα. Για τις λάμπες δεν έχω γνώμη μιας και δεν τις έχω δει από κοντά. Προτιμίστε αντιπροσωπείες που δίνουν 2 ή 3 χρόνια εγγύηση. Για τα Η4 τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά και η ποιότητα του ηλεκτρομαγνήτη παίζει ρόλο. Σχετικά με την ρύθμιση αυτή είναι απαραίτητη μετά την τοποθέτηση. Η τοποθέτηση, τέλος, είναι σχετικά εύκολη και όλα τα Kits έχουν αναλυτικές οδηγίες. Στο κάτω κάτω δεν χαλάτε τίποτα παρά μόνο μια τρύπα στο καπάκι του φαναριού. Για τα αυτοκίνητα με Can Bus υπάρχει μια ιδιαιτερότητα σχετικά με το alarm καμμένης λάμπας αλλά αυτό παρακάμπτεται με ειδικούς πυκνωτές (πωλούνται από τις ίδιες εταιρίες των ΚΙΤ) και ξεγελούν την ECU. Αυτά και ελπίζω να λύθηκαν και σε εσάς κάποιες απορίες.
Με εκτίμηση,
Άγγελος
 
Το θέμα πραγματικά αποκτά ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον!

Επιμένω στην ενόχληση ή μη, των απέναντι γιατί η εμπειρία μου εδώ που ζω είναι τέτοια. Οι περισσότεροι εδώ κάτω, είναι της μόδας άλλωστε, βάζουν hid που φέγγουν στον θεό και μας "αλλάζουν τα φώτα". Ποιος έχασε την ευαισθησία του ώστε να την βρουν μερικοί και να κάτσουν να ρυθμίσουν τα φώτα τους;

Αλλά από την δική σας εμπειρία τα φώτα μπορούν να ρυθμιστούν και άρα πρόβλημα δεν υπάρχει. Ωραία μέχρι εδώ!

Σχετικά με την θερμοκρασία του εκπεμπόμενου φωτός, θεωρώ κι εγώ τους 3500 - 4500Κ ιδανική απόχρωση γιατί το μάτι έχει εκεί την μέγιστη ευαισθησία του. Ουσιαστικά δεν πρέπει να μας ενδιαφέρει το λευκότερο λευκό παρά μόνο για λεζάντα. Όσο πιο εντυπωσιακό είναι αρχικά τόσο πιο αναποτελεσματικό αποδεικνύεται τελικά.

Και μάλιστα σε συνθήκες κακοκαιρίας και βροχής τα μικρότερα μήκη κύματος ή αλλιώς το κατάλευκο λευκό των 8000Κ εξαφανίζεται πάνω στην βρεγμένη άσφαλτο. Εκεί το κίτρινο πλεονεκτεί. Και μια λάμπα 4000Κ εκπέμπει περισσότερο κίτρινο φάσμα από ότι μία των 8000Κ. Δεν συζητάμε για τους 12000Κ. Εκεί θα χρειαστούμε διόπτρες υπεριώδους για να δούμε τελικά!

Στην περίπτωση των Η7 δεν υπάρχει πρόβλημα. Λάμπα με ένα νήμα κι όλα εντάξει. Στην περίπτωση των Η4 (που είναι και η δικιά μου) αρχίζουν τα δύσκολα. Λάμπες σύνθετες, μικτές ή με ηλεκτρομαγνητικά μετακινούμενο "κώδωνα" Τις εμπιστεύεστε; Τι απόδοση έχουν; Υπάρχουν σε κιτ μονά; (Για μοτοσυκλέτα).

Και θεωρητικά αυτές οι λάμπες έχουν πολύ μεγάλη, "άπειρη" πρακτικά διάρκεια ζωής για ένα αυτοκίνητο που γράφει 15000 Χλμ το χρόνο. Εκεί μάλλον βγάζουν και δεκαετία.

Ξέρει κανείς τι διαφορά έχουν τα φτηνά από τα ακριβότερα κιτ;
Υπάρχουν κιτ με διαφορετική ισχύ, φωτεινότητα ή βαθμό απόδοσης;

Τι ρωτάω θα μου πείτε! Καλά, αν ξέρει κάποιος....

Θα αρχίσω μάλλον να την ψάχνω πάλι στο διαδίκτυο. Κρίμα είναι να "πετάξω" άσκοπα καμιά 300 ευρώ. Μισός βασικός μισθός!
 
Η4 ηλεκτρομαγνητικό έχω χωρίς κανένα πρόβλημα απόκρισης σκαλώματος η οτιδήποτε άλλο.
Ολα τα HID ειναι στα 35W τι εννοείς διαφορετική ισχύ ή φωτεινότητα?
Απλα διαλέγεις τύπο λάμπας και θερμοκρασία λευκού. Δεν έχω δει κάτι διαφορετικό.

Για τις μηχανές πάντως πιστευω οτι ειναι ζωτικής σημασίας οχι μόνο γιατι βλέπεις μακραν καλλίτερα αλλα γιατι κάνεις αισθητή (οχι ενοχλητική)την παρουσία σου στο προπορευόμενο όχημα....

Ebay is your cheap friend