Θεσσαλονίκη: Σωστή επισκευή τρύπιου ελαστικού

skysound

Supreme Member
28 January 2007
7,215
Θεσσαλονίκη
Ως σωστή επισκευή τρύπιου ελαστικού θεωρώ την επισκευή
με τα γνωστά (ή άγνωστα?) μπαλώματα-μανιτάρια.

Εχετε υπ'οψιν σας καποιο λαστιχα στη θεσσαλονικη που να τα χρησιμοποιει?

(Εχω ενα λαστιχο επισκευασμενο με "κορδονι" που το θεωρω προχειροτητα
και θελω να το επισκευασω σωστα)
 
Δεν ξέρω να σου πω στη Θεσ/νίκη αλλά αναλόγως την τρύπα. Αν είναι μικρή και τα κορδόνια κάνουν, αν πιο μεγάλη όχι. Αυτό θα το κρίνει ο λαστιχάς.
 
Αν κρίνει ο λαστιχας ότι το κορδόνι δεν αρκεί θα βάλει μπάλωμα εσωτερικά του ελαστικού.
Πάντως σε χαμηλού κόστους ελαστικά δεν συμφέρει οικονομικά αυτο το μπάλωμα.
 
Ως σωστή επισκευή τρύπιου ελαστικού θεωρώ την επισκευή
με τα γνωστά (ή άγνωστα?) μπαλώματα-μανιτάρια.

Εχετε υπ'οψιν σας καποιο λαστιχα στη θεσσαλονικη που να τα χρησιμοποιει?

(Εχω ενα λαστιχο επισκευασμενο με "κορδονι" που το θεωρω προχειροτητα
και θελω να το επισκευασω σωστα)

αυτού του είδους την προχειρότητα εφάρμοσα στο τζιπάκι του συγχωρεμένου πατέρα μου πριν 3 τουλάχιστον χρόνια απο σετάκι που είχα στο δικό μου πορτμπαγκαζ.
η αδερφή μου που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο, ακόμα με το κορδόνι το έχει.
 
...
Εχετε υπ'οψιν σας καποιο λαστιχα στη θεσσαλονικη που να τα χρησιμοποιει?
...

Δεν τα χρησιμοποιούν σχεδόν όλοι ? Εγώ εδώ στο βουλκανιζατέρ του χωριού μου που πήγα για ένα λάστιχο, μανιτάρι μου έβαλε.
Οπως όμως είπε κι ο Cinemusic, είναι ακριβή αυτή η λύση. Νομίζω 10 ευρώ το μανιτάρι πάει. Κι εγώ την πάτησα γιατί βάλαμε το μανιτάρι και στην δοκιμή είδαμε οτι υπήρχε και 2η τρύπα οπότε έγιναν 2 τα μανιτάρια... Μετά σκέφτηκα οτι με 20 ευρώ παραπάνω θα έπαιρνα καινούργιο λάστιχο...
 
Δεν τα χρησιμοποιούν σχεδόν όλοι ? Εγώ εδώ στο βουλκανιζατέρ του χωριού μου που πήγα για ένα λάστιχο, μανιτάρι μου έβαλε.
Οπως όμως είπε κι ο Cinemusic, είναι ακριβή αυτή η λύση. Νομίζω 10 ευρώ το μανιτάρι πάει. Κι εγώ την πάτησα γιατί βάλαμε το μανιτάρι και στην δοκιμή είδαμε οτι υπήρχε και 2η τρύπα οπότε έγιναν 2 τα μανιτάρια... Μετά σκέφτηκα οτι με 20 ευρώ παραπάνω θα έπαιρνα καινούργιο λάστιχο...
Να συμπληρώσω πως τα 10 δεν είναι ακριβά ως νούμερο και αυτό γιατί για να στο κάνει με 10 , ο λαστιχας σου κάνει εξυπηρέτηση γιατι υπό κανονικές συνθήκες αν σκεφτείς τον χρόνο και την πιθανότητα να μην πετύχει το μπάλωμα θα έπρεπε να πάρει περισσότερα.
Δεν το κάνουν αυτό βέβαια και έτσι έχουμε δύο περιπτώσεις.
Την μια επειδή είναι γνωστός πελάτης και θέλει να κάνει την εξυπηρέτηση ( ζητά μόνο 10 ) και την άλλη να πει πως δεν έχει και άρα δεν μπορεί να κάνει αυτό του τύπου το μπάλωμα αποφεύγοντας την εργασία.
 
αν έχεις παλιό λάστιχο και σύντομα θα πρέπει να αλλαχθεί μαζί με τα άλλα, μόνο το κορδόνι αξίζει.
κάνεις την επισκευή μόνος σου όπου και αν βρεθείς και αν πάρεις χαμπάρι νωρίς την διαρροή, φτάνεις στο 1ο βενζινάδικο και δεν χρειάζεσαι ούτε την 12βολτη τρόμπα να φουσκώσεις το λάστιχο.
αυτά αν πιάνουν τα χέρια... αν κάποιος δεν ξέρει ούτε πως ανοίγει το καπό, δεν το συζητάμε.
 
Να συμπληρώσω πως τα 10 δεν είναι ακριβά ως νούμερο και αυτό γιατί για να στο κάνει με 10 , ο λαστιχας σου κάνει εξυπηρέτηση γιατι υπό κανονικές συνθήκες αν σκεφτείς τον χρόνο και την πιθανότητα να μην πετύχει το μπάλωμα θα έπρεπε να πάρει περισσότερα.
Δεν το κάνουν αυτό βέβαια και έτσι έχουμε δύο περιπτώσεις.
Την μια επειδή είναι γνωστός πελάτης και θέλει να κάνει την εξυπηρέτηση ( ζητά μόνο 10 ) και την άλλη να πει πως δεν έχει και άρα δεν μπορεί να κάνει αυτό του τύπου το μπάλωμα αποφεύγοντας την εργασία.

Για την δουλειά που κάνει, όχι δεν είναι ακριβά. Aφαιρεί την ζάντα, τρίβει το ελαστικό απο μέσα για να φτιάξει επιφάνεια, διευρύνει την τρύπα με τρυπάνι για να περάσει το πόδι του μανιταριού, περνάει απο την εσωτερική πλευρά το μανιτάρι και το τραβάει απο την εξωτερική για να κολλήσει. Στο τέλος κάνει και μια ζυγοστάθμιση υποχρεωτικά.
Σαν λύση όμως για τον πελάτη - ειδικά αν υπάρχει και δεύτερη τρύπα όπως στην περίπτωσή μου - πονάει.
Είναι καλή λύση όμως για σχετικά καινούργια με λίγη φθορά ακριβά λάστιχα. Στην περίπτωσή μου είχα μια φτηνή 4άδα των 160 Ε. Αν ήταν τα καινούργια και ακριβότερα του Avensis μου, η λύση αυτή είναι μονόδρομος.
 
Re: Απάντηση: Θεσσαλονίκη: Σωστή επισκευή τρύπιου ελαστικού

Νομίζω 10 ευρώ το μανιτάρι πάει. Κι εγώ την πάτησα γιατί βάλαμε το μανιτάρι και στην δοκιμή είδαμε οτι υπήρχε και 2η τρύπα οπότε έγιναν 2 τα μανιτάρια... Μετά σκέφτηκα οτι με 20 ευρώ παραπάνω θα έπαιρνα καινούργιο λάστιχο...

Το μανιταρι ως υλικο κοστιζει το πολυ 1 ευρω. Το κορδονι 0,30.
Στις 100 επισκευες το μηνα το κερδος του λαστιχα απο τη χρηση του φθηνοτερου υλικου ειναι υπολογισιμο,
οπως και απο τις εργατωρες που γλυτωνει απο την διαδικασια του μανιταριου.

Η επισκευη με κορδονι εχει φυσικα πολλες πιθανοτητες να μην παρουσιασει ποτε
κανενα προβλημα, αλλα υπαρχουν αρκετες εως πολλες αναφορες στο νετ οτι
μετα απο λιγους μηνες, αρχιζει το λαστιχο και χανει αερα.

Τελος μια δωδεκαβολτη τρομπα με φωτιζομενο
ηλεκτρονικο μανομετρο με εξυπηρετησε αψογα.
Οταν ξεκινησα αργα το βραδυ για το σπιτι, το λαστιχο ηταν πλακα
και το φουσκωσα σε δυο λεπτα.
Το πρωι ηταν παλι πλακα, το ξαναφουσκωσα και πηγα στο λαστιχά.
 
την προηγούμενη Παρασκευή 10/01 κάνω τσεκ στα λάστιχα του focus της συντρόφου για να πάμε στο χωριό και βρίσκω το πίσω αριστερά στις 11 λίμπρες χωρίς να δω κάτι "ύποπτο".
300χμ μετά (στο χωριό πια), ξανατσεκάρω και βλέπω το καραφλό κεφάλι βίδας στο τακούνι.
το Σάββατο 11/01 αγοράζω απο μαγαζί σετάκι με 4 κορδόνια (6 ευρώ) και στο βενζινάδικο του χωριού χωρίς καν να βγάλω τροχό, περνάω το κορδόνι.
την Δευτέρα γυρίζουμε σπίτι και σήμερα Σάββατο 18/01 παίρνω εγώ το αυτοκίνητο για να πάω δουλεια μιας και η σύντροφος δεν το ήθελε.
σχολάω κατά τις 24:00 και θυμήθηκα το κορδόνι στον τροχό.. τσεκάρω σε βενζινάδικο κοντά στο σπίτι και βλέπω ότι δεν έχει χάσει ούτε λίμπρα σε σχέση με τα άλλα!
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Θεσσαλονίκη: Σωστή επισκευή τρύπιου ελαστικού

Έχεις κάποιο link?

https://www.skroutz.gr/c/1881/Kompreser-Aeros-Aytokinitou.html
Εγώ πήρα την einhell με 31 ευρω.
Ακόμα είναι, ευτυχώς, στο κουτί της.
Μια παρόμοια αλλης αγνωστης μαρκας που δούλεψα ,έκανε μια χαρά την δουλειά της....πιστεύω να κάνει και η δικιά μου!!
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Θεσσαλονίκη: Σωστή επισκευή τρύπιου ελαστικού

Έχεις κάποιο link?

H τρομπα ειναι μια απλη TOTAL οπου κοτσαρησα ενα κινεζικο extension tube με ψηφιακο μανομετρο που βρηκα στο ebay πριν δυο χρονια. (Δεν υπαρχει το λινκ τωρα)