Τι έφτιαχναν οι ανθρωποι...!!!

ειλικρινά..δεν έχω καμιά ακουστική μνήμη, αν και οπτικά υπάρχουν πολλές και σου τρέχουν τα σάλια.

Όμως η πικρή αλήθεια, πέρα από το ότι σίγουρα είναι αντικείμενα πόθου, δεν νομίζω ότι έπαιζαν καλύτερα από ένα projekt...πχ...
 
...Όμως η πικρή αλήθεια, πέρα από το ότι σίγουρα είναι αντικείμενα πόθου, δεν νομίζω ότι έπαιζαν καλύτερα από ένα projekt...πχ...

...παρά το οτι:
However, the PS-B80 was to embody the future for LP replay... if that format had had a future beyond 1983. Using the PS-B80 is a true joy: the ECT tonearm does wonders and so did the VFB system, the electronic stylus force control, the X-Tal lock, the Magnedisc servo control, the electronic tonearm damping and even the included stylus cleaner.

;;;

Εντάξει εγώ δεν ξέρω σχεδόν τίποτα απο πικαπ αλλά... αυτό ρύθμιζε το βάρος ανάγνωσης απο μόνο του ας πούμε. real time... λάθος το κατάλαβα;
Βέβαια αυτό μπορέι και να μην σημαίνει τίποτα. Να είναι κάτι περιτό...
Αν μη τι άλλο είναι εντυπωσιακό...
 
...παρά το οτι:
However, the PS-B80 was to embody the future for LP replay... if that format had had a future beyond 1983. Using the PS-B80 is a true joy: the ECT tonearm does wonders and so did the VFB system, the electronic stylus force control, the X-Tal lock, the Magnedisc servo control, the electronic tonearm damping and even the included stylus cleaner.

;;;

Εντάξει εγώ δεν ξέρω σχεδόν τίποτα απο πικαπ αλλά... αυτό ρύθμιζε το βάρος ανάγνωσης απο μόνο του ας πούμε. real time... λάθος το κατάλαβα;
Βέβαια αυτό μπορέι και να μην σημαίνει τίποτα. Να είναι κάτι περιτό...
Αν μη τι άλλο είναι εντυπωσιακό...

Μη δίνεις σημασία. Ήταν η εποχή που μπροστά στα διάφορα Linn Sondek και Dual, αυτά ήταν απλώς σχιστομάτικα γκατζετόφωνα, όχι μόνον κατ' όνομα...
 
Μη δίνεις σημασία. Ήταν η εποχή που μπροστά στα διάφορα Linn Sondek και Dual, αυτά ήταν απλώς σχιστομάτικα γκατζετόφωνα, όχι μόνον κατ' όνομα...

ακριβώς τώρα γιατρέ μου δεν ξέρω αν το σχόλιο είναι θετικό ή όχι γιά τα σχισομάτικα γκατεζετόφωνα, πάντως τα λινν ήταν ένας καλός φουσκωμένος μύθος...
 
Μήτσο, συμφωνώ ότι ήταν ένας φουσκωμένος μύθος, αλλά ψυχανεμίζομαι ότι διαφωνούμε ως προς το λόγο, (μπορεί και όχι, δεν ξέρω σίγουρα).

Το LP12 ήταν -και είναι- ένα απλούστατο κατασκεύασμα, όπως και το Mantra, το CJ58 και το Systemdeck IIX - και κάποια ακόμη που ίσως μου διαφεύγουν αυτή τη στιγμή, που δεν υπέφερε από ακουστική ανάδραση, αφήνοντας έτσι την κεφαλή να κάνει σωστά τη δουλειά της, οξύνοντας το μέτωπο των χαμηλών και θέτοντας την απόσβεσή τους στο σωστό χρόνο, (δεν είχαν "λαστιχένια μπάσα"). Ο μύθος ήταν η μεγάλη δυσκολία της οριζοντίωσης του υποπλατώ με μεταβολή του ύψους των ελατηρίων, διαδικασία για την οποία, κατά μια σατανικά σαδιστική σχεδιαστική επιλογή, έπρεπε να γίνει από κάτω, τοποθετώντας το πικάπ σε υπερυψωμένη θέση σε κάποιο ανάλογο ικρίωμα. Αυτή η δυσκολία δημιούργησε έναν μύθο, που έλεγε πως -και καλά- το LP12 είναι πολύυυυυ δύσκολο στη ρύθμιση, αλλά έτσι και το ρυθμίσεις παίζει παπάδες. Αντιθέτως, στο IIX αυτή η δουλειά είναι παιχνιδάκι, καθώς γίνεται μέσα σε ένα δυό λεπτά από πάνω, με ένα αλλενάκι.
 
Απάντηση: Re: Τι έφτιαχναν οι ανθρωποι...!!!

Μήτσο, συμφωνώ ότι ήταν ένας φουσκωμένος μύθος, αλλά ψυχανεμίζομαι ότι διαφωνούμε ως προς το λόγο, (μπορεί και όχι, δεν ξέρω σίγουρα).

Το LP12 ήταν -και είναι- ένα απλούστατο κατασκεύασμα, όπως και το Mantra, το CJ58 και το Systemdeck IIX - και κάποια ακόμη που ίσως μου διαφεύγουν αυτή τη στιγμή, που δεν υπέφερε από ακουστική ανάδραση, αφήνοντας έτσι την κεφαλή να κάνει σωστά τη δουλειά της, οξύνοντας το μέτωπο των χαμηλών και θέτοντας την απόσβεσή τους στο σωστό χρόνο, (δεν είχαν "λαστιχένια μπάσα"). Ο μύθος ήταν η μεγάλη δυσκολία της οριζοντίωσης του υποπλατώ με μεταβολή του ύψους των ελατηρίων, διαδικασία για την οποία, κατά μια σατανικά σαδιστική σχεδιαστική επιλογή, έπρεπε να γίνει από κάτω, τοποθετώντας το πικάπ σε υπερυψωμένη θέση σε κάποιο ανάλογο ικρίωμα. Αυτή η δυσκολία δημιούργησε έναν μύθο, που έλεγε πως -και καλά- το LP12 είναι πολύυυυυ δύσκολο στη ρύθμιση, αλλά έτσι και το ρυθμίσεις παίζει παπάδες. Αντιθέτως, στο IIX αυτή η δουλειά είναι παιχνιδάκι, καθώς γίνεται μέσα σε ένα δυό λεπτά από πάνω, με ένα αλλενάκι.

όσα βινύλια έχω τα χαίρομαι ακόμα με ένα systemdeck IIX το οποίο είναι άπαιχτο για τα γούστα μου. Με έναν βραχίονα alphason Delta και μια Denon DL160 θα είναι το τελευταίο πικάπ που έχω αγοράσει...
 
ΠΡΑΓΜΑΤΙ. ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΝΤΙΖΑΙΝΑΤΑ YAMAHA KAI REVOX. ΣΤΟΝ ΑΞΑΡΛΗ ΣΤΗΝ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ.

Ναι, ναί! Και τα Technics θυμάμαι στη βιτρίνα που
ξεροστάλιαζα!
Του είχα γεμίσει τα τζάμια μυτιές!!!!:flipout:
 
Ναι, ναί! Και τα Technics θυμάμαι στη βιτρίνα που
ξεροστάλιαζα!
Του είχα γεμίσει τα τζάμια μυτιές!!!!:flipout:

"...τότε που μόνα μου σύνεργα δυο μάτια
να ρουφάν το ηλιοβασίλεμα αργά
κι άλλοτε πάνω στης βιτρίνας τα εργαλεία
να ξεροσταλιάζουν λαίμαργα..."

N. Παπάζογλου
 
"...τότε που μόνα μου σύνεργα δυο μάτια
να ρουφάν το ηλιοβασίλεμα αργά
κι άλλοτε πάνω στης βιτρίνας τα εργαλεία
να ξεροσταλιάζουν λαίμαργα..."

N. Παπάζογλου

Ετσι ακριβώς!