η απωλεια ισχυοςΞεκάθαρη απώλεια στήριξης μετά την απογείωση.
Ναι. Που προκάλεσε την απώλεια στήριξης. Επίσης υπάρχει και η πιθανότητα λάθους του χειριστή για πρόωρου μαζέματος των φλαπς και μια πολύ μικρότερη πιθανότητα bird strike.η απωλεια ισχυος
Ναι. Που προκάλεσε την απώλεια στήριξης. Επίσης υπάρχει και η πιθανότητα λάθους του χειριστή για πρόωρου μαζέματος των φλαπς και μια πολύ μικρότερη πιθανότητα bird strike.
γιατι για να χασει ολη τη στηριξη του θα πρεπε να επηρεαστουν και οι δυο κινητηρες. οταν εχουμε bird strike θα δεις τουλαχιστον μια μικρη εκρηξη στις τουρμπινες. τουλαχιστον λιγο καπνο. εδω δεν φαινεται κατι τετοιο σε κανενα απο τους δυο κινητηρες. αυτα τα αεροπλανα ειναι δοκιμασμενα να εκτελουν πτηση με ενα κινητηρα και fully loadedΓιατί πολύ μικρότερη πιθανότητα τα πουλιά ;;
Δυτική Ινδία είναι αυτή... χαμός γίνεται εκεί με τα πετούμενα..
πχ, ένα σμήνος από γύπες (8-10kg ο καθένας) πάνω από πτώμα αγελάδος, πάνε οι κινητήρες....
υποθετω οτι εχουν πολλαπλες ηχητικες και οποιτκες ειδοποιησεις για αυτο. οποτε το να το "ξεχασω" δεν πολυπαιζει. το να καταλαβε οτι εχει stolling και να τα ανεβασε για να κερδισει σε ταχυτητα παιζει, αλλα απο την αλλη ειχε κατεβασμενες ροδες που μαλλον δεν προλαβε αν ανεβασει οποτε αυτο του εκοβε ταχυτητα . φαινεται να επαθε οτι και το δικο μας boeing της ολυμπιακης , μονο που τοτε και ο πιλοτος ηταν τσακαλος και δεν ειχε χασει ολους τους κινητηρες.Στο βιντεάκι πάντως δεν φαίνεται να είναι κατεβασμένα τα flaps. Δυστυχώς έχει ξαναγίνει αυτό (να ξεχάσει ο πιλότος να κατεβάσει τα flaps για την απογείωση)...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.