Tηλεόραση-monitor Samsung: Απορία με ανάλυση...

rafail

New member
25 August 2010
14
Γειά σας παιδιά πρινν ένα μήνα αγόρασααυτή την τηλεόραση
βασικά την χρειάζομαι για το δωμάτιο μου να την ενώνω με το λεπτοπ μου και να βλέπω τηλεόραση βέβεα :P
ΑΚούω τα σχόλια σας
le22b650t6w.jpg

αλλά θα ήθελα να ρωτήσω κάτι ενώνω την tv με το λάπτοπ με vga και η ψηλότερη ανάλυση που μπορώ να πάρω είναι 1680χ1050 πώς μπορώ να πάρω μεγαλύτερη ανάλυση?

Last edited:
Re: Νεα τηλεόραση

Συμφωνα με το link που δινεις,η αναλυση της οθονης ειναι 1366 χ 768.Οποτε και αυτην που λες οτι εχεις περιεργο φαινεται!

Νομίζω απο ότι άκουσα με hdmi μπορεί να φθάσει 1920x1080 αλλά επειδή είμαι λίγο άσχετος κάποιος μπορεί να με βοηθήσει? η κάρτα γραφικών του laptop μου είναι αυτή Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family

Απάντηση: Re: Tηλεόραση-monitor Samsung: Απορία με ανάλυση...

Νομίζω απο ότι άκουσα με hdmi μπορεί να φθάσει 1920x1080 αλλά επειδή είμαι λίγο άσχετος κάποιος μπορεί να με βοηθήσει? η κάρτα γραφικών του laptop μου είναι αυτή Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family

Σίγουρα η κάρτα σου δεν έχει πρόβλημα να υποστηρίξει αυτή την ανάλυση. Το θέμα είναι αν την υποστηρίζει το πάνελ σου. Αν έχεις έξοδο HDMI στο λάπτοπ δοκίμασε να τη συνδέσεις με το εν λόγω καλώδιο δίνοντας 1920χ1080, αν και δεν καταλαβαίνω γιατί θέλεις να μικρύνεις το desktop σου.

Re: Απάντηση: Re: Tηλεόραση-monitor Samsung: Απορία με ανάλυση...

Σίγουρα η κάρτα σου δεν έχει πρόβλημα να υποστηρίξει αυτή την ανάλυση. Το θέμα είναι αν την υποστηρίζει το πάνελ σου. Αν έχεις έξοδο HDMI στο λάπτοπ δοκίμασε να τη συνδέσεις με το εν λόγω καλώδιο δίνοντας 1920χ1080, αν και δεν καταλαβαίνω γιατί θέλεις να μικρύνεις το desktop σου.

Όσο μεγαλώνω την ανάλυση μικραίνει το desktop(δεν έχει το λαπτοπ μου σύνδεση HDMI)?βασικά με το 1680x1050 φένονται μικρά αλλά επειδή είναι μεγάλυ ανάλυση που φταίει? επειδή να σ δώσω ένα παράδειγμα στο 1280χ1024 φένονατι σχεδόν το ίδιο μικρά ενω με το 1366x766 φένεταιποιό μεγάλο