Το editorial του "ΗΧΟΥ" και κάποιες σκέψεις....

18 June 2006
7,544
Αγαπητά μέλη του avclub ανοίγω αυτό το θέμα γιατί θάθελα να σας μεταφέρω τον προβληματισμό μου για το editorial του κου Φωτιάδη και θάθελα να διαβάσω την γνώμη σας.

Σε αυτό το σημείο σας λέω ότι αγοράζω τον ΗΧΟ εδώ και 30 χρόνια, το δε HITECH από το 2004.

Μου κάνει λοιπόν εντύπωση-το κείμενο του Κου Φωτιάδη -που σε μια τέτοια εποχή κρίσης που όλοι οι κλάδοι θέλουν υποστήριξη, υπάρχουν τόσο εσωστρεφή κείμενα με αυτοκαταστροφικές τάσεις για τη συγκεκριμένη αγορά (των περιοδικών του ειδικού τύπου).

Πολύ περισσότερο μάλιστα όταν το προηγούμενο τεύχος-το οποίο μου άρεσε πολύ-ήταν αφιερωμένο στους Έλληνες κατασκευαστές με σκοπό να αναδείξει και να στηρίξει την εγχώρια παραγωγή.

Προφανώς ισχύει-και σε αυτή την περίπτωση-το “δύο μέτρα και δύο σταθμά”.

Εδώ-σαν συνημμένο αρχείο-το κείμενο του Κου Φωτιάδη για να το διαβάσουν και όσοι δεν έχουν αγοράσει το τελευταίο τεύχος του ΗΧΟΥ.
 

Attachments

  • Editorial ΓŽβ€”ΓŽΒ§ΓŽΕΈΓŽΒ£.jpg
    Editorial ΓŽβ€”ΓŽΒ§ΓŽΕΈΓŽΒ£.jpg
    43.3 KB · Views: 292
Το διάβασα μέσα στις μέρες σίγουρα πικρόχολο και ‛πολεμικό’. Αλλά νομίζω έχουμε ξαναδεί αρκετές αντίστοιχες κόντρες… Δηλαδή εντύπωση μου έκανε μεν, αλλά δεν είναι και η πρώτη φορά… απλά συνεχίζουμε την πεπατημένη.
 
Δυστυχώς δεν μπορώ να το ανεβάσω καλύτερα...όταν το κάνω risize πέφτει η ποιότητα...

ίσως κάποιος άλλος πουχει το τεύχος...
 
Last edited:
Δυστυχώς δεν μπορώ να το ανεβάσω καλύτερα...όταν το κάνω risize πέφτει η ποιότητα...

ίσως κάποιος άλλος πουχει το τεύχος...


το σκαναρισμένο σου κάνε το copy - paste στο word κι ανέβασέ το, δε γίνεται;
 
Είχα διαβάσει παλιά, στο HITECH πριν απ' το 2000 νομίζω, κάτι "βολές" εναντίον περιοδικού του "χώρου", κείμενο του Σπίνουλα. Αναφερόταν λοιπόν εμμέσως πλην σαφώς, στον ΉΧΟ. Οπότε, όπως φαίνεται, η κόντρα αυτή κρατάει χρόνια.
Εγώ, σαν απλός καταναλωτής, περίπου τα ίδια διαβάζω με χρονική διαφορά. Βέβαια, άλλο 5 και άλλο 10 με δώρο B.R. Speed Week.:rifle:
 
το resoume του αρθρου είναι οτι μεχρι πριν απο μερικούς μήνες το hitech υπο την σκέπη του οργανισμού Λαμπράκη είχε την πολυτέλεια να εκδίδεται σε καλό χαρτί , να έχει διαφημίσεις, καλά δώρα κ.α με αποτέλεσμα να έχει μεγαλύτερες πωλήσεις και να το διαφημίζει τώρα που έχουν εκλείψει τα παραπάνω , ο ΗΧΟΣ πέρασε σε κυκλοφορία και λόγω των πωλήσεων του θα έχει περισσότερες δυνατότητες να βελτιώσει το περιοδικό.
Συμπέρασμα: Ρεβανσισμός σε όλο του το μεγαλείο, κλασικό ελληνικό γνώρισμα.
 
Re: Απάντηση: Το editorial του "ΗΧΟΥ" και κάποιες σκέψεις....

Δυστυχώς δεν μπορώ να το ανεβάσω καλύτερα...όταν το κάνω risize πέφτει η ποιότητα...

ίσως κάποιος άλλος πουχει το τεύχος...

Αν έκανες crop μόνο το κομάτι της σελίδας με το κείμενο ?
 
Re: Απάντηση: Το editorial του "ΗΧΟΥ" και κάποιες σκέψεις....

Δυστυχώς δεν μπορώ να το ανεβάσω καλύτερα...όταν το κάνω risize πέφτει η ποιότητα...

ίσως κάποιος άλλος πουχει το τεύχος...

Μην το ανεβασεις σαν attachment.

Ανεβασε το σε κανα imageshack.
 
Καλησπέρα, υπάρχει κι εδώ (www.hxos.gr) σε μορφή κειμένου.

Εditorial

To μεγάλο φιλτράρισμα

Πριν από χρόνια μοίραζε ταινίες, αφίσες, home cinema οδηγούς (;) και κάθε άλλου είδους σκουπίδια μαζί με το τεύχος του (λεφτά είχαμε), ενώ ταυτόχρονα έβγαινε στην αγορά με ιλουστρασιόν χαρτιά και διατυμπάνιζε ότι αυτό πουλάει δεκάδες χιλιάδες τεύχη, και ο ΗΧΟΣ μόνο χιλιάδες.
Έφτιαχνε διαγράμματα με πίτες και μπάρες. Έλεγε ότι αυτό είναι το περιοδικό αναφοράς, ότι αυτό είναι το μέλλον και όλοι οι άλλοι είναι ξεπερασμένοι και αποτελούν παρελθόν. Αποτελέσματα με απίστευτες σπατάλες και αλαζονεία.

Το ίδιο έκανε, άλλωστε, και η Ελλάδα εκείνα τα χρόνια. Πρώτη παντού με καλά στατιστικά στοιχεία, αφθονία, καλή εικόνα στο εξωτερικό, αλλά με κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος και κακοδιαχείριση. Σήμερα η εικόνα για όλους είναι διαφορετική.
Το κολοσσιαίο εκείνο περιοδικό βρίσκεται περίπου στα 5.000 τεύχη με πτωτικές τάσεις, και από εγγραφές αναφοράς με την Amanda McBroom το έχει ρίξει στα παλιά λαϊκά με Περπινιάδη, Γαβαλά και Ρία Κούρτη.
Από δωράκια με THX και Dolby Digital το έχει γυρίσει σε φθηνά «κατεβασμένα» από το Διαδίκτυο τύπου public domain, ντοκιμαντέρ να τα πεις (;), με θέματα όπως το καρναβάλι, ο βυθός και άλλοι «συναρπαστικοί» τίτλοι.
Δεν υπάρχει, βλέπετε, πια η αφθονία και του cash flow του οργανισμού. Επόμενο, λοιπόν, ήταν να φθάσει κάποτε στο σημείο αυτό.
Όλα τα «ευκαιριακά» περιοδικά, όπως και τα βιντεοκλάμπ, που βγήκαν μόνο για κονόμα και για αρπαχτή, πατώνουν παντού. Όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και ευρωπαϊκά. Οι αναγνώστες τιμωρούν. Αντίθετα, τα ιστορικά περιοδικά και όσα άνοιξαν το δρόμο συνεχίζουν με τους ίδιους ρυθμούς, και μάλιστα χωρίς δώρα και κορδελίτσες.
Το οξύμωρο είναι -αν και στην Ελλάδα πάει να γίνει κοινή λογική- το γιατί το λαμπρό αυτό περιοδικό με τα δώρα και τις επαναστάσεις δε βγάζει δελτίο Τύπου ή δεν τυπώνει ιλουστρασιόν μπροσούρες για να ανακοινώσει στην αγορά τους αριθμούς κυκλοφορίας του σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Γιατί δε λέει τον αριθμό των φύλλων που πουλάει αυτό και πόσα όλα τα άλλα περιοδικά μαζί; Τέτοια έκανε τα προηγούμενα χρόνια, και έτσι μας έχει συνηθίσει. Γιατί όχι και σήμερα;
Θα μου πείτε, πού χρόνος για μετρήσεις... εργαστήρια, πάθος, ακροάσεις, ελέγχους, αξιολογήσεις και αξιοπιστία (άλλο θέμα για ανάλυση). Αυτά ανήκουν στο παρελθόν. Όταν έχεις να προλάβεις μαθήματα χορού, μεγάλα ιστορικά γεγονότα (τρομάρα τους) ή ηχογραφήσεις του τύπου «στο σταθμό του Μονάχου...», δεν έχεις χρόνο για ποιοτική δουλειά.
Τέλος πάντων, θα μου πείτε, κακίες. Θα μπορούσε να είναι και έτσι. Το θέμα είναι ότι το λαμπρό αυτό περιοδικό κυνήγησε τόσο πολύ τον ΗΧΟ, που βαρέθηκα να αμύνομαι.
Ορίστε τώρα που εν έτει 2010 η αγορά η ίδια διορθώνει τα κακώς κείμενα και δικαιώνει την ιστορική πορεία του καθενός μας. Βάζει τα θέματα ακριβώς όπως πρέπει, και η συνέχεια αναμένεται εντυπωσιακή.
Εμείς μόλις μηδενίσαμε το κοντέρ και ετοιμάζουμε τα δικά μας ιλουστρασιόν χαρτιά με τις πίτες και τα γραφήματα.
Είμαστε στο περιοδικό γιατί το αγαπάμε και το σεβόμαστε, αλλιώς θα ήμασταν χαμένοι στο Facebook ή θα γράφαμε εφαρμογές για iPad.
Αnyways... Απλά για την ιστορία σημειώνουμε ότι οι 4ΤΡΟΧΟΙ των Τεχνικών Εκδόσεων γιορτάζουν φέτος 40 χρόνια παρουσίας και ο ΗΧΟΣ, επίσης των Τεχνικών Εκδόσεων, γίνεται 38 χρονών.
Αυτή και αν είναι λαμπρή ιστορία και συναρπαστική πορεία...

Καλές διακοπές και καλή ξεκούραση,
Φώτης Φωτιάδης

ΥΓ: Ευχαριστούμε όλους όσοι επισκέφθηκαν την Έκθεση «3D & WebTVShow».

//kouv
 
Κακιες.....
Μεταξυ αλλων:
"Είμαστε στο περιοδικό γιατί το αγαπάμε και το σεβόμαστε, αλλιώς θα ήμασταν χαμένοι στο Facebook ή θα γράφαμε εφαρμογές για iPad"
 
Καποιοι καβαλησαν το καλαμι και νομιζαν οτι θα χειραγωγησουν την αγορα υπερ συγκεκριμενης μαρκας και τεχνολογιας δισκων HD...

Τελικα το διαφημιστικο φυλλαδιο παιρνει την θεση που του ανηκει , στον πατο των πωλησεων...
 
O ηχος ειναι δηλαδη "καλο" περιοδικο?
Ομαδικα συγκριτικα δεν θυμαμι να εχει κανει ποτε του και αντι να βαζει τις μετρησεις , δινει "συναισθηματικα" αποτελεσματα τα οποιο δεν μετρουνται.
Και αυτο γινεται ΕΙΔΙΚΑ στα κειμενα του κ. Φωτιαδη.
Παλι καλα που υπαρχει καποιος Μανωλης εκει μεσα και διαβαζουμε και μια μετρηση της προκοπης...
 
O ηχος ειναι δηλαδη "καλο" περιοδικο?

Δεν ξερω αν ειναι "καλο" , τουλαχιστον εδω και 1-2 χρονια δεν εχω αγορασει καποιο τευχος γιατι εχω αλλες πηγες πληροφορησης online...

Παλιοτερα που το αγοραζα θυμαμαι να ειναι αξιοπρεπες παντως...