Το καινουργιο μου PS3 τα εφτυσε !!!

Γενικα υπάρχει μια υποψία ότι έχοντας το δισκάκι μέσα αναγκάζεις το drive να δουλεύει περισσότερο.

Και εγώ δεν το άφηνα παραπονεμένο ,αλλά αυτό μου άφησε χρόνους! :d
 
Γενικα υπάρχει μια υποψία ότι έχοντας το δισκάκι μέσα αναγκάζεις το drive να δουλεύει περισσότερο.

Και εγώ δεν το άφηνα παραπονεμένο ,αλλά αυτό μου άφησε χρόνους! :d




δλδ?




τι γινεται αν ειναι το δισκακι μεσα?




ωχ και αφηνω μεσα...
 
Σας παραθέτω και την απάντηση απο την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή σχετικά με την ερώτησή μου εγγύησης.


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Δ/NΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ


ΤΜΗΜΑ Α´ ΑΘΗΝΑΙ 02/05/08

ΑΡ.ΠΡΩΤ.Ζ2/9143

Ταχ. Δ/νση : Πλ.Κάνιγγος Π Ρ Ο Σ:

Τ.Κ. : 101 81 ΑΘΗΝΑ - χχχχχχχχχχχ
Πληροφορίες.: χχχχχχχχχ sfortis@χχχχχχχχ
Τηλ : 210 38 03 904
Φαξ : 210 38 43 549

Email : tzχχχχχχχ@efpolis.gr



ΘΕΜΑ: «Σχετικά με εγγύηση παιχνιδιού »

ΣΧΕΤ : « Η από 15/04/08 επιστολή σας »

Σε απάντηση του παραπάνω σχετικού , σας γνωρίζουμε ότι ισχύουν οι διατάξεις του Νόμου 2251/94 (ΦΕΚ191/Α/16-11-94) «Περί Προστασίας Καταναλωτών» και ειδικότερα οι διατάξεις του άρθρου 5 «Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις», όπως αυτές τροποποιήθηκαν και ισχύουν , καθώς και οι σχετικές διατάξεις (άρθρα 534, 537, 540 κλπ) του Αστικού Κώδικα, όπως τροποποιήθηκαν με το Νόμο 3043/2002.

Ειδικότερα, σχετικά με την εγγύηση, σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 5 του Ν.2251/94, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει : «…Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους.»

Επίσης, σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 5 του Ν. 2251/94, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει: «...Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.»

Επιπλέον, σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 540 του Α.Κ. : «σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ’ επιλογή του: 1) να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο … 2) να μειώσει το τίμημα 3) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση…» και σύμφωνα με το άρθρο 554 του Α.Κ. «Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά».



Η Διευθύντρια

Βασιλική Τζιλίρα
 
Kalimera se olous.

Εγω παλι εχω ενα διαφορετικο θεματακι με την κονσολα μου που ειναι αγορασμενη εδω και ενα μηνα.
Διαβαζω για πολυ 8ορυβο στους ανεμιστηρες ενω εγω ακομα και τις μερες με τις μεγαλες ζεστες δεν ακουσα τιποτα.Η κονσολα ειναι οριζοντια τοποθετημενη.Ισως αυτο να παιζει ρολο.
Η χρηση που κανω δεν ειναι μεγαλη
Το δεν ειναι μεγαλη σημαινει οτι παιζω σιγουρα τουλαχιστον 2 με 3 ωρες καθημερινα GT5 & Virtual fighter 5 ενω μερα παρα μερα βλεπω και κανενα DVD (οχι BR) με ενεργοποιημενο το Upscale feature.
Καποιες φορες λοιπον 1 στις 10 περιπου παιζoντας παιχνιδι η οταν βλεπω DVD και κανοντας QUIT GAME η STOP PLAYBACK η κονσολα κολλαει και δεν γυρναει στο XMB με μονη λυση για επιστροφη ο διακοπτης ON/OFF στο πισω μερος τησ κονσολας.
Επισης καποιες φορες ακομα και μετα απο αυτο ενω η κονσολα ανοιγει δεν στελνει σημα στην TV απο το HDMI.

ΕΧΩ ΓΡΙΠΗ ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ;;;;;;:furious3:
 
Καλημέρα!

Έχει σίγουρα πρόβλημα η κονσόλα σου, αλλά μπορείς να την στείλεις μετά το καλοκαίρι διότι λογικά θα καθυστερήσουν να στην επιστρέψουν.
 
Με θερμοκρασία δωματίου 26-27 και πάνω ,ο ανεμιστήρας θα μπει σίγουρα στην μεγάλη σκάλα, οπότε θα τον ακούσεις.

Εαν όχι, τότε μάλλον κάποιο πρόβλημα υπάρχει και πάσχει από ανεπαρκή ψύξη.

Tip: τρέξε folding@home για 30 λεπτά όπου θα φτάνει την cpu στα όριά της. Αν δεν πάει στην μεγάλη σκάλα, δεν είναι καλό!