τροπος απαντησης σερβις εταιρειών

hawkeye

Established Member
5 November 2007
105
Διαβαζοντας τα θεματα μου δημιουργηθηκε η απορια για το τροπο που η καθε εταιρεία απαντα στον πελατη υστερα απο διαγνωση και αρνηση επισκευης ή αντικατάστασης.

Συγκεκριμενα παρατηρησα 1 κουκιδα μπλε στο κεντρο της τηλεορασης LX508 Pioneer απο αποσταση κατω του 1-1,5 μετρου. κουκιδα η οποια δεν φαινεται στα σκοτεινα πλανα παρα μονο στα φωτεινα. περαν του 1.5 μετρου αποσταση δεν το παρατηρεις. επισης θα πρεπει να ξερεις που βρισκεται για να το παρατηρησεις οταν η τηλεοραση παιζει.

Ο τεχνικος διευθυντης της intersys κ. Ραδίτσας υστερα απο ελεγχο στο χωρο μου κρατωντας μια ψηφιακη φωτογραφικη κατεληξε οτι ειναι 1 πιξελ στο οποιο δεν εχει ενεργοποιηθει το κοκκινο.

Θελω λοιπον καταληγοντας να ρωτησω αν η απαντηση αυτη θα επρεπε να ειναι εγγραφως ετσι ωστε να με καλυπτει σε περιπτωση που εγω θα ηθελα να το ψαξω περισσοτερο.

στο βιβλιο του κατασκευαστη αναφερει οτι για να ειναι ελλατωματικο θα πρεπει να φαινεται απο αποσταση 2-3 μετρων . επισης η εταιρεια καλυπτει 3 πιξελ κολλητα ή 7 δασπαρτα και πανω.

τι αποψη εχετε?
 
Υπαρχεί μεγάλη απάτη των εταιριών σε αυτό το θέμα με τα pixel. Πρέπει να βρείς μόνος σου απαντήσεις στα επίσημα service/αντιπροσωπίες του εξωτερικού που είναι πιο αξιόπιστες στο ότι αναφορά την εγγύηση σε αυτό το θέμα.
Εφόσον ήρθε στο χώρο σου ή έστω έκανε κάποιο έλεγχο τεχνικό, δεν έχει σημασία πως, θα πρέπει να σε έχει δώσει ένα χαρτί που να αναγράφει ότι έγινε έλεγχος της συσκευής με το αποτέλεσμα κτλ, ημερομηνιά, ώρα, καθώς το serial number της συσκευής σου, ώστε να το δηλώσει στην εταιρία πως έγινε service. Εάν δεν έκανε τίποτα από τα παραπάνω και πήρε μόνο το serial number, γιατί μέσου αυτού δηλώνει το service και πληρώνεται. Δεν εκάνε τίποτα και πληρώθηκε τότε!
Άλλες εταιρίες καλύπτουν 3pixel οπουδήποτε, άλλες 3 κόκκινα, 2 μπλέ! Ποιός ξέρει την αλήθεια άγνωστο για μένα!
 
Περαν του αποτελεσματος η εξυπηρετηση απο τον κ. Ραδιτσα οπως και ο τροπος και η διαθεση να μου εξηγησει το τι αποτελει βλαβη και τι οχι ηταν υποδειγματική. αναμενω μια επισκεψη στις 300 ωρες λειτουργιας για δοκιμη με blueray της Pioneer .
τωρα θα μου πειτε γιατι παραλληλα εχω αγγελια πωλησης.

εχω καταληξει οτι χρειαζομαι LCD.