Μία από τα ίδια. Ίδιας εταιρίας λάπτοπ, μου έπεσε το ρεύμα την ώρα του τερματισμού λειτουργίας (δεν του έχω μπαταρία) και από εκεί και πέρα αρνείτο να επανεκκινήσει. Και επιπλέον έκανα την βλακεία και το πήγα στο service.
Αρχικά το 1ο πράγμα που μου είπαν είναι ότι θα γίνει φορμάτ και επανεγκατάσταση, πράγμα που αρνήθηκα. Το κράτησαν για να το "ελέγξουν".
Η ενημέρωση που μου έκαναν τηλεφωνικά είναι ότι έχει πρόβλημα ο σκληρός μου και πρέπει να αλλαχθεί.
100 ... Μετά απο τρεις αλλαγές σκληρού δίσκου στο ίδιο μηχάνημα μου γεννάται η απορία αν είναι τόσο ευαίσθητοι οι σκληροί δίσκοι ή αν η εταιρία ψάχνει για μ...κες (σαν κι εμένα, το παραδέχομαι) για να παράγει έσοδα ("σέρβις) και πωλήσεις (σκληρός δίσκος) από το πουθενά.
Σημειωτέον, τον παλιό δίσκο θα μου τον βάλουν σε εξωτερική θήκη και θα μπορώ να τον χρησιμοποιήσω και να μην χάσω τα αρχεία μου.
Έχω ή δεν έχω δίκιο να μου μπαίνουν ψύλλοι στα αυτιά???