Usher εναντίον Xindak και Τάξη Α (όχι δημοτικού…)…

Re: Απάντηση: Re: Usher εναντίον Xindak και Τάξη Α (όχι δημοτικού…)…

Θα συμφωνήσω με τα υπόλοιπα αλλά λόγω εμπειρίας...

ή έναν ισχυρό IcePower ή Hypex (δεν είναι αστείο),

ο Hypex είναι αστείο για τέτοια ηχεία. Θέλει πολύ πιο χρωματισμένα ηχεία για να παίξει και κυρίως ηχεία που δεν δείχνουν τις ατέλειες των ψηφιακών στα μεσοχαμηλά...
Ή κόσμο που τους αρέσει ή έχουν συνηθίσει το βούρου βούρου του bass reflex...
 
Re: Απάντηση: Re: Usher εναντίον Xindak και Τάξη Α (όχι δημοτικού…)…

Θα συμφωνήσω με τα υπόλοιπα αλλά λόγω εμπειρίας...



ο Hypex είναι αστείο για τέτοια ηχεία. Θέλει πολύ πιο χρωματισμένα ηχεία για να παίξει και κυρίως ηχεία που δεν δείχνουν τις ατέλειες των ψηφιακών στα μεσοχαμηλά...
Ή κόσμο που τους αρέσει ή έχουν συνηθίσει το βούρου βούρου του bass reflex...

Ειμαι σκεπτικος σε αυτο, αλλα αν το δοκιμασες κατι ξερεις...πχ μονομπλοκ ice ή hypex ή mole, διενισχυση-τριενισχυση λογικά θα πρέπει να ειναι οκ για τα ATC ας πουμε.
 
Σαν οδήγηση δεν το συζητώ, δεν υπήρχε κανένα θέμα...
Οι μεσαίες όμως ήταν πολύ ψεύτικες και έβγαζε μία περίεργη μουντίλα στο μεσοχαμηλό. Σαν απώλεια ανάλυσης, σαν χρωματισμό... Δεν ξέρω...

ICE δεν έχω δοκιμάσει να σου πω την αλήθεια, οπότε αναφέρομαι καθαρά στον Hypex.

Προς το παρόν ο μόνος τρανζιστοράτος ενισχυτής σε λογική τιμή που με έχει γοητεύσει είναι το τέρι τους (ATC) και δεν είναι ψηφιακός...
 
Δεν ξέρω από Hypex, αλλά το μεσαίο του IcePower που άκουσα από τους Jeff Rowland είναι μια χαρά. Στα άκρα δεν είμαι ευχαριστημένος...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Usher εναντίον Xindak και Τάξη Α (όχι δημοτικού…)…

Εχω παρει τον Audia Flight Two και μπορω να πω οτι εχει γινει καλο ταιριασμα
μεταξυ τους, γιατι ο Audia επειδη δουλευει και σε ταξη Α λιγο τους εχει ζεστανει λιγο τα πριμα ...βεβαια μου λειπει ακομα μια καλη πηγη γιατι με το παλιο marantz cd 6000 που εχω, περιοριζω τον καλυτερο εαυτο και του ενισχυτη και των ηχειων .Οψομεθα ...

Καλησπέρα και πάλι, με μία μικρή καθυστέρηση λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων.
Να αναφέρω ότι ο συγκεκριμένος συνδυασμός μου φαίνεται απόλυτα ταιριαστός. Θυμάμαι ότι τα ηχεία τα άκουσα για πρώτη φορά στην αντιπροσωπεία με έναν Audia Flight ενισχυτή και το αποτέλεσμα ήταν σίγουρα θαυμάσιο, άλλωστε από αυτή την ακρόαση οδηγήθηκα στην αγορά των ηχείων.
Όσον αφορά το CD, τι να πω κι εγώ που χρησιμοποιώ προς το παρόν ένα μηχάνημα των 150 και για το καλώδιο που έχω δίνω 1 στο ταμείο και περιμένω ρέστα!
Καλές ακροάσεις…
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Usher εναντίον Xindak και Τάξη Α (όχι δημοτικού…)…

... ... ενώ φυσικά όλες οι συσκευές πρέπει να συγκλίνουν σ' αυτόν τον "απάνθρωπα" ακριβή ήχο που χαρακτηρίζει τις αδέκαστες, τις ακριβείς συσκευές, όσο κι αν αυτό δεν αρέσει σε πολύ κόσμο, ο οποίος ίσως προτιμά το Α ή Β χρώμα στον ήχο που θέλει να ακούει.

Για να το πω με την τρέχουσα ορολογία, και με ονόματα - δεν έχω κανένα πρόβλημα, ο ήχος στον οποίο πρέπει να συγκλίνουν όλες οι συσκευές είναι αυτός ο μεστός, χυμώδης ήχος που βγάζει ένα σύγχρονο και ισχυρό ηλεκτροδυναμικό ηχείο ... ..


Αν κατάλαβα σωστά, το οποιοδήποτε ηχοσύστημα για να είναι «σωστό» ή «ποιοτικό» θα πρέπει να αναπαράγει όσο πιο πιστά γίνεται τον πραγματικό, φυσικό ήχο χωρίς να τον χρωματίζει. Σε αυτό το σημείο δεν θα διαφωνήσω, μου φαίνεται άλλωστε πολύ σωστή τοποθέτηση. Όμως πως ορίζεται αυτός ο ήχος; Σύμφωνα με ποιες παραδοχές το κριτήριο είναι ένας μεστός, χυμώδης ήχος και όχι πχ ένας ψυχρός και ξερός ήχος;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Usher εναντίον Xindak και Τάξη Α (όχι δημοτικού…)…

Πιθανότατα ναι, αλλ' αυτό δεν πρέπει να συμβαίνει. Το σήμα που προέρχεται από την πηγή είναι ένα, και εναλλάσσοντας ενισχυτικά, οι αλλοιώσεις που υπεισέρχονται πρέπει να είναι κατά το δυνατόν μικρές, ενώ φυσικά όλες οι συσκευές πρέπει να συγκλίνουν σ' αυτόν τον "απάνθρωπα" ακριβή ήχο που χαρακτηρίζει τις αδέκαστες, τις ακριβείς συσκευές, όσο κι αν αυτό δεν αρέσει σε πολύ κόσμο, ο οποίος ίσως προτιμά το Α ή Β χρώμα στον ήχο που θέλει να ακούει.

Για να το πω με την τρέχουσα ορολογία, και με ονόματα - δεν έχω κανένα πρόβλημα, ο ήχος στον οποίο πρέπει να συγκλίνουν όλες οι συσκευές είναι αυτός ο μεστός, χυμώδης ήχος που βγάζει ένα σύγχρονο και ισχυρό ηλεκτροδυναμικό ηχείο, ας πούμε το B&W 800D ή ένα μεγάλο ATC, οδηγούμενο από ισχυρό ενισχυτή με αρκετά αποθέματα ισχύος σε τάξη Α, ας πούμε έναν Ampliwire 250R ή έναν Nemo, ή έναν μεγάλο Audia Flight, ή έναν Plinius, ή έναν ισχυρό IcePower ή Hypex (δεν είναι αστείο), ο οποίος με τη σειρά του οσηγείται από έναν αντίστοιχης ποιότητας προενισχυτή. Παραδέχομαι πως πολλοί άνθρωποι δεν αντέχουν τόσο ακριβή ήχο, για όποιους λόγους, μπορεί να μην ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία τους, μπορεί να παραμυθιάζονται, μπορεί ο,τιδήποτε. Αλλά ο ήχος προς τον οποίο πρέπει να συγκλίνουν όλες οι συσκευές είναι αυτός. Πρόσεξε, δεν λέω ότι αυτός ο ήχος είναι ο τέλειος, γιατί τέλειος δεν είναι. Όμως, έχει τις λιγώτερες παραδοχές από οποιαδήποτε άλλη τεχνολογία, (πάνελ, ήχος λάμπας, κλπ.).

Αν κατάλαβα σωστά, το οποιοδήποτε ηχοσύστημα για να είναι «σωστό» ή «ποιοτικό» θα πρέπει να αναπαράγει όσο πιο πιστά γίνεται τον πραγματικό, φυσικό ήχο χωρίς να τον χρωματίζει. Σε αυτό το σημείο δεν θα διαφωνήσω, μου φαίνεται άλλωστε πολύ σωστή τοποθέτηση. Όμως πως ορίζεται αυτός ο ήχος; Σύμφωνα με ποιες παραδοχές το κριτήριο είναι ένας μεστός, χυμώδης ήχος και όχι πχ ένας ψυχρός και ξερός ήχος;
 
Re: Απάντηση: Re: Usher εναντίον Xindak και Τάξη Α (όχι δημοτικού…)…

Θα συμφωνήσω με τα υπόλοιπα αλλά λόγω εμπειρίας...



ο Hypex είναι αστείο για τέτοια ηχεία. Θέλει πολύ πιο χρωματισμένα ηχεία για να παίξει και κυρίως ηχεία που δεν δείχνουν τις ατέλειες των ψηφιακών στα μεσοχαμηλά...
Ή κόσμο που τους αρέσει ή έχουν συνηθίσει το βούρου βούρου του bass reflex...


παρολο που εχω τον hg και οχι τον ad που ειχες δοκιμαση απορω πραγματικα

σε συγκριση που τον ακουσα με τον copland και μαλιστα με ηχεια ευκολοτερα

απο τα δικα σου ο copland ηταν χρωματισμενος και με εμφανη αδυναμια

οδηγησης.

αν βεβαια θελεις χρωματισμενο ηχο τοτε αφου δεν χρωματιζη ο ενισχυτης θα

χρειαστης ενα χρωματισμενο ηχειο.

αυτο ομως εχει να κανη με το δικο σου γουστο.