Vintage αναλογικά...

απλα σαν αρχη λειτουργιας εχει εγγενη προβληματα....
στα πλαισια του vintage ομως.... μας ενδιαφερουν και αλλα....
 
Ουδεν κακον αμειγες καλου;;;; Σιγουρα σημερα κανεις δεν θα εφτιαχνε idler driven πικαπ....η μηπως;;;;;Φαινεται ομως οτι λογω της καθαρα μηχανικης φυσης του πικαπ,καποιες συγκυριες η συνεργειες κανουν το "θαυμα" τους.Αυστηρα ομιλουντες,ολων των πικαπ οι ηχοι ειναι αποτελεσμα συγκυριων,συνεργειων και ασφαλως πειραματισμου,γνωσεων και μετρησεων.
 
Όσον αφορά τα idler wheels, έχω πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου την αγορά ενός Garrard και την κατασκευή plinth γι' αυτό. Το ζήτημα είναι όμως, πώς φτιάχνεις το plinth...

Και φυσικά, το κάνεις έτσι ώστε να παίρνει τουλάχιστον δυο armboards, το ένα απαραιτήτως για 12ιντσο βραχίονα... ;)


Η γενικη αποψη ειναι οτι πικαπ οπως 301/401/L75 κλπ βοηθουνται πολυ απο βαρια πλινθ.Ελπιζω συντομα να βρω λιγο χρονο να ασχοληθω με το πλινθ του 401,διοτι ακομη το εχω στο απλο εργοστασιακο με το οποιο ερχοταν τοτε.Τα σχεδια για τα πλινθ και τα τρυπηματα/κοψιματα και για τα τρια πικαπ υπαρχουν και ειναι ευκολο να τα βρει κανεις στο ιντερνετ.
Μασιφ ξυλα η marine plywood φαινεται να ειναι τα δημοφιλεστερα.
Ξερει κανεις πως ειναι το πλινθ της Loricraft για το Garrard 501 ;
 
Οι τιμές στα Garrard είναι πλέον παράλογες
Αντίθετα είναι πολύ καλές στα LENCO

Ολα παιρνουν την σειρα τους δυστυχως.Παρε παραδειγμα τις NOS λυχνιες.Η μια μετα την αλλη οι διαφορες μαρκες εξαντλουνται και την θεση τους (στις τιμες) παιρνουν οι ...... επομενες.Οσο υπαρχει ζητηση θα υπαρχουν ψηλες τιμες.Αν ειναι δυνατον να αγοραζεις σημερα μια Mullard ECC83/M8137 για 110 λιρες αγγλιας + ταχυδρομικα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Μάλλον με βλέπω να χτυπάω κανένα Lenco για restore τότε... :D

Καλά, όλα αυτά είναι και σενάρια Sci-Fi προς το παρόν, αν και ποτέ δεν ξέρεις...
 
Μάλλον με βλέπω να χτυπάω κανένα Lenco για restore τότε... :D

Καλά, όλα αυτά είναι και σενάρια Sci-Fi προς το παρόν, αν και ποτέ δεν ξέρεις...

Μεχρι ποια τιμη θες να πας;