WIND & Wind.gr = ΠΟΤΕ ξάνα

Φρα.Πε.

Supreme Member
17 June 2006
6,500
Ελευσίνα
Ο λόγος που σας εξιστορώ την μικρή μου επώδυνη ιστορία είναι για να σκεφτείτε καλά πριν έχετε κάποια δοσοληψία μαζί τους.
Όσοι έχετε, εύχομαι να μη χρειαστείτε ποτέ customer support (εδώ γελάμε).


Μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος WIND.GR λοιπόν παράγγειλα στις 19/12/2014 μια ΛΕΥΚΗ συσκευή NOKIA LUMIA 930 με πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας. Η συσκευή ήταν διαθέσιμη όπως με πληροφόρησαν και κλείσαμε ραντεβού για την παραλαβή του μετά από 3 εργάσιμες ημέρες. Στις 3 ημέρες με ειδοποίησαν ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα κ θα με καλούσαν την επόμενη εκ νέου. Δυστυχώς κανείς δε με κάλεσε ξανά κ μετά από 2-3 ημέρες κάλεσα εγώ όπου με ενημέρωσαν ότι δεν υπήρχαν συσκευές και θα έπρεπε να περιμένω τέλη Γενάρη!!!!!. Παρόλαυτά φίλος μου εκείνες τις ημέρες προμηθεύτηκε ΚΑΝΟΝΙΚΑ συσκευή από κάποιο κατάστημα δίχως να το είχε παραγγείλει...

Εν τέλει χρονιάρες ημέρες είπα να κάνω υπομονή κ να μη δώσω σημασία, η συσκευή λοιπόν παραδόθηκε με κούριερ στις 16/1/2015 ημέρα Δευτέρα (τιμολόγιο 13/1). Δυστυχώς ήταν ΜΑΥΡΗ η συσκευή κι όχι λευκή αλλά δεν διαμαρτυρήθηκα για μια ακόμη φορά (κακώς). Μετά τον ενθουσιασμό όμως ανακάλυψα ότι έχει ελάττωμα στην κάμερα και απευθύνθηκα σε κοντινό μου υποκατάστημα της WIND στις 19/1. Όπως με διαβεβαίωσαν εκεί, τα DOA εξυπηρετούνται γρήγορα. Όμως μετά από αναμονή λίγων ημερών και μετά απο αλλεπάλληλες τηλεφωνικές επικοινωνίες στις 24/1 μου είπαν να περάσω για παραλαβή. όπου διαπίστωσα ότι η συσκευή είχε επιστρέψει ίδια! Η απάντηση απο τα κεντρικά ήταν ότι ήταν εκτός ημερών DOA!!!!! 
Οι υπάλληλοι του καταστήματος αντιλήφθηκαν την δυσαρέσκεια μου για το όλο ζήτημα καθώς και το λάθος που είχε γίνει έστειλαν απ’ ότι με ενημέρωσαν κάποιο email για την επίλυση του ζητήματος.

Μέχρι τις 2/2/2015 έγιναν πολλά τηλεφωνήματα με το κατάστημα κ δυστυχώς δεν είχαν νεώτερα, οπότε θεώρησα καλό να στείλω και μια γραπτή επιστολή με τα παραπάνω (καθώς κι οτι θα δημοσιεύσω την ιστορία μου σε διάφορα fora) και την απέστειλα μέσω φόρμας τους site τους. Την επόμενη ημέρα μου απάντησαν, απλά να τους στείλω το IMEI της συσκευής, το οποίο και έκανα φυσικά αλλά δυστυχώς εκεί τελείωσε η επικοινωνία μας μέσω email. Δεν είχα νεώτερα ξανά.

Στις 5/2/2015 εκνευρισμένος πλέον προσπαθώ να βγάλω άκρη μέσω της εξυπηρέτησης πελατών ( δε θα αναφερθώ στην 20λεπτη αναμονή και ότι δυστυχώς είχα καλέσει από κινητό -από άλλο πάροχο). Η εξυπηρέτηση δε μπορούσε να εντοπίσει το κινητό με γυρνά στο κατάστημα κι αυτοί ξανά πίσω στην εξυπηρέτηση με κάποιο δικό τους εσωτερικό κωδικό κίνησης, με τα πολλά πολλά φτάνω σε μια αγενέστατη κυρία να επιμένει οτι η συσκευή βρίσκεται στο σέρβις οτι παραδόθηκε στις 4/2!! σε αυτούς, εκτός DOA και δεν αναγνωρίζει τίποτα πλέον. Για οποιαδήποτε διαφωνία φταίει το υποκατάστημα μου είπε. Ξανά επικοινωνία με το κατάστημα, εκνευρισμένος ο υπάλληλος με τους "πάνω", μου λέει άστο πάνω μου θα μιλήσω κι εγώ μαζί τους, αύριο (Παρασκευή) θα έχω νεώτερα.

Σήμερα Τρίτη 10/2 δεν έχω λάβει καμιά ενημέρωση, καλώ το υποκατάστημα, κι ο υπάλληλος μου λέει πάλι ότι περιμένει email και να κάνω υπομονή!

Έχουν περάσει περίπου 50 ημέρες από την παραγγελία σε «προσφορά» από το κατάστημα με τιμή 299 όταν τότε το έβρισκε κανείς στα σκρουτζομάγαζα γύρω στα 500E, το κινητό πλέον το βρίσκει στην αγορά σε απόθεμα ΣΗΜΕΡΑ έναντι περίπου 316 τελική τιμή και στο χρώμα που επιθυμεί κανείς. Δεν έχω επωφεληθεί λοιπόν καμία προσφορά τους δεδομένου ότι δεν έχω λάβει καμιά συσκευή ακόμα, συν της ψυχικής μου φθοράς, της οικονομικής μου επιβάρυνσης με τόσα τηλεφωνήματα κλπ κλπ

Έχω απλά αγανακτήσει απλά με την ανύπαρκτη εξυπηρέτηση τους και δε σκοπεύω ποτέ ξανά να πατήσω το πόδι μου αφού τελειώσει η ιστορία, αλλά και θα αποτρέψω οποιοδήποτε με ρωτήσει να ασχοληθεί μαζί τους.

Αν έχει κανείς καμιά ιδέα τι άλλο μπορώ να κάνω, ευπρόσδεκτος! Δε μου έχει ξανατύχει τέτοια κοροϊδία.
 
Πολυ δυσαρεστα αυτα που περιγραφεις,την ιδια αγορα εκανα και εγω με την ιδια ακριβως καθυστερηση,για την οποια ομως με ενημερωσαν οι ιδιοι.Αλλο προβλημα δεν ειχα,την αγορα ομως την εκανα μεσα απο το σαιτ της wind,αφου στο καταστημα Νικαιας τουλαχιστον που ειχα παει δεν ειχαν ιδεα...
 
Γιατί δεν καλείς στο ΙΝΚΑ ή στο ΚΕΠΚΑ ή στη Γεν. Γραμματεία Καταναλωτή μήπως μπρούν να παρέμβουν με κάποιο τρόπο?
 
Σε ανάλογή δική μου περίπτωσή και παρόλο είχε περάσει ένα 4μηνο απευθυνόμενος και στο κατάστημα και στην αντιπροσωπία αλλά και στην εταιρεία κινητής. Ζήτησα την αντικατάσταση της συσκευής με νέα ή την επιστροφή των χρημάτων μου κατέβαλα. Πράγμα που έγινε . Σου παραθέτω ακριβώς τμήμα της επιστολής που έστειλα με τα επίμαχα άρθρα:

Βάση των άρθρων 540 & 544 του Α.Κ. οφείλεται εσείς να μου αντικαταστήσετε την ελαττωματική συσκευή που μου προμηθεύσατε, ή να μου επιστρέψετε τα χρήματα που σας κατέβαλα υπαναχωρώντας της σύμβασής μας.


Φυσικά ισχύουν και αυτά που αναφέρθηκαν πιο πάνω και την προσφυγή στο Ινστιτούτο καταναλωτών
 
Last edited:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Εαν δεν έχω θετικά νεώτερα μέχρι αύριο βράδυ θα απευθυνθώ αρχικά στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
 
H κοροϊδία καλά κρατεί, με φώναξαν χθες να παραλάβω το επισκευασμένο τηλέφωνο.... πράγμα που δεν έγινε φυσικά
Δευτέρα πάμε για ΓΓΚ και οτι άλλο προκύψει!