Ξεφυλλίζοντας τον Ηχο & HiFi τεύχος 33 Δεκέμβριος 1975

Συνεχίζονται τα ξεφυλλίσματα
Στο τεύχος αυτό τα 10 καλύτερα άλμπουμ του 1975, δισκοκριτική, κ.ά.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
στο 4ο λεπτό λες για το kit HIFI "ΓΙΝΕΤΕ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ" ότι η ορθογραφία σκίζει.. μα σωστά το έγραψαν..
β' πρόσωπο πληθυντικού (το "ΓΙΝΕΤΕ") Δημήτρη... ;)

αντίθετα στο 4:36 στο σχόλιο για τον 1ο ενισχυτή που αγόρασες, γράφει "δητε καλλιτερα οταν αγοραζετε...."

οκ, το "καλλίτερα" έτσι γραφόταν κάποτε..
αλλά το δείτε γραφόταν "δήτε" ;;
δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο...

στο 6:00 βλέπουμε ότι κάποιοι σωστά έγραφαν από τότε το "κασέτα" και τα παράγωγα (κασετόφωνο) με ένα "τ" , αλλά και με 2 δεν ήταν λάθος αφού είναι ξένη λέξη η ρίζα

edit..
να διορθώσω το "αλλά και με 2 δεν ήταν λάθος αφού είναι ξένη λέξη η ρίζα"
η ρίζα είναι με 2 "ss" αλλά και 2 "tt" (cassette) , άρα θα έπρεπε να γράψω ότι αφού είναι ξένη λέξη η ρίζα , δεν είναι λάθος να γράφουμε με ένα γράμμα τα διπλά σύμφωνα των άγγλων..
 
Last edited:
στο 4ο λεπτό λες για το kit HIFI "ΓΙΝΕΤΕ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ" ότι η ορθογραφία σκίζει.. μα σωστά το έγραψαν..
β' πρόσωπο πληθυντικού (το "ΓΙΝΕΤΕ") Δημήτρη... ;)

αντίθετα στο 4:36 στο σχόλιο για τον 1ο ενισχυτή που αγόρασες, γράφει "δητε καλλιτερα οταν αγοραζετε...."

οκ, το "καλλίτερα" έτσι γραφόταν κάποτε..
αλλά το δείτε γραφόταν "δήτε" ;;
δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο...

στο 6:00 βλέπουμε ότι κάποιοι σωστά έγραφαν από τότε το "κασέτα" και τα παράγωγα (κασετόφωνο) με ένα "τ" , αλλά και με 2 δεν ήταν λάθος αφού είναι ξένη λέξη η ρίζα

edit..
να διορθώσω το "αλλά και με 2 δεν ήταν λάθος αφού είναι ξένη λέξη η ρίζα"
η ρίζα είναι με 2 "ss" αλλά και 2 "tt" (cassette) , άρα θα έπρεπε να γράψω ότι αφού είναι ξένη λέξη η ρίζα , δεν είναι λάθος να γράφουμε με ένα γράμμα τα διπλά σύμφωνα των άγγλων..
Ναι...εχεις δικιο. Εκείνη την ωρα μου χτυπησε ασχημα...
Μαλλον περιμενα κατι σαν
Κατασκευάστε μονοι σας
Αυτο το γινε ο κατασκευαστής...δεν κάθεται καλα. Ισως ηταν μεταφραση απο αλλο εντυπο

Sent from my SM-G781B using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: vlad66
τωρα που το ξαναείδα, είναι λάθος του συντάκτη.
βαζεις σε μια φράση ρήμα και υποκείμενο (ανάποδα) και η σκέψη του αναγνώστη πάει σε ενεστώτα. Πού να φανταστεί ότι είναι προστακτική....
 
στο 6:00 βλέπουμε ότι κάποιοι σωστά έγραφαν από τότε το "κασέτα" και τα παράγωγα (κασετόφωνο) με ένα "τ" , αλλά και με 2 δεν ήταν λάθος αφού είναι ξένη λέξη η ρίζα

edit..
να διορθώσω το "αλλά και με 2 δεν ήταν λάθος αφού είναι ξένη λέξη η ρίζα"
η ρίζα είναι με 2 "ss" αλλά και 2 "tt" (cassette) , άρα θα έπρεπε να γράψω ότι αφού είναι ξένη λέξη η ρίζα , δεν είναι λάθος να γράφουμε με ένα γράμμα τα διπλά σύμφωνα των άγγλων..

Προσλαμβάνεσαι για επιμέλεια κειμένων !
 
τωρα που το ξαναείδα, είναι λάθος του συντάκτη.
βαζεις σε μια φράση ρήμα και υποκείμενο (ανάποδα) και η σκέψη του αναγνώστη πάει σε ενεστώτα. Πού να φανταστεί ότι είναι προστακτική....

Όχι, δεν είναι λάθος του συντάκτη. Στη φράση «γίνετε ο κατασκευαστής» το υποκείμενο του ρήματος είναι το εσείς, το οποίο υπονοείται. Το κατασκευαστής είναι το κατηγορούμενο. Σκέψου το αν ήταν όχι σε δεύτερο πρόσωπο πληθυντικού, όπως τώρα, αλλά σε δεύτερο ενικού, δηλαδή: Γίνε ο κατασκευαστής. Εκεί δεν θα σε μπέρδευε.

Ο vlad πάντως όντως προσλαμβάνεται. Μόνο που είχε το μάτι και την εγρήγορση να το προσέξει, του βγάζω το καπέλο!
 
Ναι...εχεις δικιο. Εκείνη την ωρα μου χτυπησε ασχημα...
Μαλλον περιμενα κατι σαν
Κατασκευάστε μονοι σας
Αυτο το γινε ο κατασκευαστής...δεν κάθεται καλα. Ισως ηταν μεταφραση απο αλλο εντυπο

Sent from my SM-G781B using Tapatalk
ναι, όντως αυτό το "γίνε" ή "γίνετε" ο κατασκευαστής , χτυπάει άσχημα.. είναι κάπως "κραυγαλέο"...

έτσι εύκολα γίνεται κάποιος κατασκευαστής ;;;

ενώ το "κατασκευάστε μόνοι σας" είναι πολύ πιο ..ευγενικό.. δεν σε "προστάζει/προκαλεί" , σε παρακινεί -αν μπορείς..

γεγονός είναι ότι εκείνη την εποχή ακόμα και οι διαφημίσεις ήταν αρκετά επιθετικές προς τους αναγνώστες και έμμεσα απαξιωτικές προς τους ανταγωνιστές.. ίσως επειδή το hifi ήταν στα σπάργανα, το κοινό άμαθο και αδύναμο οικονομικά και κάθε πώληση είχε μεγάλη σημασία για τον έμπορο.

σε σημερινή αντιστοιχία είναι σαν να αγοράζεις μικρό (αλλά καινούργιο) αυτοκίνητο...
 
Όχι, δεν είναι λάθος του συντάκτη. Στη φράση «γίνετε ο κατασκευαστής» το υποκείμενο του ρήματος είναι το εσείς, το οποίο υπονοείται. Το κατασκευαστής είναι το κατηγορούμενο. Σκέψου το αν ήταν όχι σε δεύτερο πρόσωπο πληθυντικού, όπως τώρα, αλλά σε δεύτερο ενικού, δηλαδή: Γίνε ο κατασκευαστής. Εκεί δεν θα σε μπέρδευε.

Ο vlad πάντως όντως προσλαμβάνεται. Μόνο που είχε το μάτι και την εγρήγορση να το προσέξει, του βγάζω το καπέλο!
ναι, το θέμα είναι οτι προτάσσεται το ρήμα, ενώ το μάτι πάει σε ένα "υποκείμενο" που τελικά είναι κατηγορούμενο. Αλλα όταν τα κοιτάς μετα από 50 χρόνια και γράφει η κάμερα....
Τεσπα, τα βίντεο με κουράζουν αφάνταστα και ο μόνος τρόπος για να τα κάνω είναι να γίνουν χωρίς προετοιμασία. (Ασε που μια προετοιμασία για κάμερες και ηχητικά απαιτείται πάντα). Γι αυτό λέω ό,τι μου έρθει εκείνη την ώρα, και φυσικά δεν διορθώνω....
 
  • Like
Reactions: vlad66
γεγονός είναι ότι εκείνη την εποχή ακόμα και οι διαφημίσεις ήταν αρκετά επιθετικές προς τους αναγνώστες και έμμεσα απαξιωτικές προς τους ανταγωνιστές.. ίσως επειδή το hifi ήταν στα σπάργανα, το κοινό άμαθο και αδύναμο οικονομικά και κάθε πώληση είχε μεγάλη σημασία για τον έμπορο.
επειδή το συζητώ και με άλλους, αυτη η ανασκόπηση με πάει 50 χρόνια πίσω.
Ενώ τα έζησα πολύ έντονα, πλέον έχουν ξεφτίσει τόσο που νομίζεις ότι είναι ένας άλλος κόσμος.
Επίσης βλέπεις πράγματα που τότε τα πίστευες ακράδαντα ή έτσι μάθαινες να πορεύεσαι, αλλά τελικά σήμερα μπορεί να έχουν ανατραπεί.
Όμως παρά την ανατροπή, όλα αυτά είναι γνώση και εμπειρία...
 
  • Like
Reactions: vlad66 and petronik
Ο vlad πάντως όντως προσλαμβάνεται. Μόνο που είχε το μάτι και την εγρήγορση να το προσέξει, του βγάζω το καπέλο!
με θες για βοηθό σου ;; :LOL:

το αν θα δουλεύουμε ή θα γυρίζουμε δίσκους , είναι άλλο θέμα.... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Like
Reactions: petronik
ναι, το θέμα είναι οτι προτάσσεται το ρήμα, ενώ το μάτι πάει σε ένα "υποκείμενο" που τελικά είναι κατηγορούμενο. Αλλα όταν τα κοιτάς μετα από 50 χρόνια και γράφει η κάμερα....
Τεσπα, τα βίντεο με κουράζουν αφάνταστα και ο μόνος τρόπος για να τα κάνω είναι να γίνουν χωρίς προετοιμασία. (Ασε που μια προετοιμασία για κάμερες και ηχητικά απαιτείται πάντα). Γι αυτό λέω ό,τι μου έρθει εκείνη την ώρα, και φυσικά δεν διορθώνω....
το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό πάντως!!
μπορούσα να διαβάζω τα κείμενα στις σελίδες!
(φυσικά στην οθόνη του λάπτοπ που είναι πολύ μεγαλύτερη από του κινητού)

άριστος ο φυσικός φωτισμός!!

( και ο ήχος άψογος! από τα μεγαφωνάκια του λάπτοπ άκουσε η Σία την φωνή σου στην κουζίνα και με ρώτησε, -ο supersonic είναι;;; )
 
το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό πάντως!!
μπορούσα να διαβάζω τα κείμενα στις σελίδες!
(φυσικά στην οθόνη του λάπτοπ που είναι πολύ μεγαλύτερη από του κινητού)

άριστος ο φυσικός φωτισμός!!

( και ο ήχος άψογος! από τα μεγαφωνάκια του λάπτοπ άκουσε η Σία την φωνή σου στην κουζίνα και με ρώτησε, -ο supersonic είναι;;; )

για το θέμα του διαβάσματος, αν είναι πιά τόσο απαραίτητο, μπορώ να βγάλω 54 δισέλιδα που είναι σε φωτογραφίες και να κάνω στατικό βίντεο.
Αυτό είναι εύκολο στη λήψη, γιατί παίρνεις μόνο φωτογραφίες αλλά μετά είναι πιό ζόρι γιατί πρέπει να κάνεις voice over.
Και μετά θα λες....όχι δεν το είπα καλά, κάτσε να το διορθώσω, όχι θα βρει το λάθος ο Βλαντ....;)


(θα το δοκιμάσω μια φορά να δούμε)
 
  • Like
Reactions: vlad66
το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό πάντως!!
μπορούσα να διαβάζω τα κείμενα στις σελίδες!
(φυσικά στην οθόνη του λάπτοπ που είναι πολύ μεγαλύτερη από του κινητού)

έτσι κι έτσι, διότι έβαλα την κάμερα σε autofocus και ψάρευε όταν έδειχνα με το χέρι...
άριστος ο φυσικός φωτισμός!!

αλλιώτικος θα έλεγα....
( και ο ήχος άψογος! από τα μεγαφωνάκια του λάπτοπ άκουσε η Σία την φωνή σου στην κουζίνα και με ρώτησε, -ο supersonic είναι;;; )
το μικρόφωνο της κάμερας, και μάλιστα ακούγεται και το μοτερ του autofocus. Πρέπει να ανησυχώ που με αναγνώρισε ε?
 
με θες για βοηθό σου ;; :LOL:

το αν θα δουλεύουμε ή θα γυρίζουμε δίσκους , είναι άλλο θέμα.... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Ένας θα δουλεύει και ο άλλος θα βάζει δίσκους. Με εναλλασσόμενες βάρδιες. Τώρα μόνος μου χάνω χρόνο
:D
 
  • Haha
Reactions: vlad66
Αν και τοτε έπινα γαλατάκι από την μαμά μου, θυμήθηκα παρόμοιες παρουσιάσεις περιοδικών με αυτό το στυλ. Περιοδικά μουσικής, περιοδικά υπολογιστών είχαν ακριβώς αυτό το layout για πολλά χρόνια. Με την έλευση των υπολογιστών βελτιώθηκε κάπως το layout , έγινε κάπως πιο μοντέρνο στο μάτι. Η φιλοσοφία όμως παρέμεινε η ίδια.
Μέχρι που βγήκε το ίντερνετ και έριξε την οριστική ταφόπλακα σε οτιδήποτε έντυπο υλικό.
 
Λέτε στην δισκογραφική ενότητα του τεύχους ότι τότε άκουγαν πολλοί ροκ και τζάζ, όχι όπως τώρα που δεν ακούει κανείς .. εννοείτε στην χώρα μας;


Στις εκπομπές του Γ.Πετρίδη,ο μεγάλος αυτός παραγωγός αναφέρει συχνά -πυκνά ότι 'σήμερα' η Ροκ ψυχομαχεί και έχασε την ακροαματικότητα παγκοσμίως και συμφωνώ.

Στην χώρα μας πιστεύω ότι δεν ακούν πολλοί τζάζ,αλλά σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες η σκηνή έχει μεγαλώσει θα έλεγα.
Πολλές φορές πηγαίνω μονοήμερες στην Αθήνα για live και είμαστε εμείς κ εμείς με ονόματα με μεγάλο 'ειδικό βάρος' δισκογραφία κ.λ.π. Half Note κ.α.
Παρακολουθώ από πολύ κοντά, ακούγοντας σχεδόν 4-5 ώρες ραδιόφωνο και συνεχίζοντας να αγοράζω ξένα τεύχη (όχι όπως τα Ελληνικά που δεν χάνω τεύχος),αλλά κυρίως να έχω επαφή με ανθρώπους του χώρου και συμβαίνει το αντίθετο σε Ευρωπαϊκό επίπεδο Ιταλία, Βρετανία.
Ειδικά Σκανδιναβία οι εκδόσεις είναι απίστευτες και η τζαζ δισκογραφία ανοδική παραθέτοντας για παράδειγμα τα 'trios'.
Παρατηρώντας την δισκογραφία της ACT ,άλλο ένα παράδειγμα, βλέπω ότι κάθε χρόνο εμπλουτίζεται το τζαζ ρεπερτόριο της με φωνές κ μπάντες απ' την Βόρεια Ευρώπη ΚΆΘΕ ΧΡΌΝΟ..

Ίσως τώρα να έχει διευρυνθεί ο όρος τζαζ και χαίρομαι που το άλλο περιοδικό ασχολήθηκε με την τοπική live τζαζ σκηνή πριν ένα δεκαήμερο επικρατώντας τις προσπάθειες.
 
Λέτε στην δισκογραφική ενότητα του τεύχους ότι τότε άκουγαν πολλοί ροκ και τζάζ, όχι όπως τώρα που δεν ακούει κανείς .. εννοείτε στην χώρα μας;


Στις εκπομπές του Γ.Πετρίδη,ο μεγάλος αυτός παραγωγός αναφέρει συχνά -πυκνά ότι 'σήμερα' η Ροκ ψυχομαχεί και έχασε την ακροαματικότητα παγκοσμίως και συμφωνώ.

Στην χώρα μας πιστεύω ότι δεν ακούν πολλοί τζάζ,αλλά σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες η σκηνή έχει μεγαλώσει θα έλεγα.
Πολλές φορές πηγαίνω μονοήμερες στην Αθήνα για live και είμαστε εμείς κ εμείς με ονόματα με μεγάλο 'ειδικό βάρος' δισκογραφία κ.λ.π. Half Note κ.α.
Παρακολουθώ από πολύ κοντά, ακούγοντας σχεδόν 4-5 ώρες ραδιόφωνο και συνεχίζοντας να αγοράζω ξένα τεύχη (όχι όπως τα Ελληνικά που δεν χάνω τεύχος),αλλά κυρίως να έχω επαφή με ανθρώπους του χώρου και συμβαίνει το αντίθετο σε Ευρωπαϊκό επίπεδο Ιταλία, Βρετανία.
Ειδικά Σκανδιναβία οι εκδόσεις είναι απίστευτες και η τζαζ δισκογραφία ανοδική παραθέτοντας για παράδειγμα τα 'trios'.
Παρατηρώντας την δισκογραφία της ACT ,άλλο ένα παράδειγμα, βλέπω ότι κάθε χρόνο εμπλουτίζεται το τζαζ ρεπερτόριο της με φωνές κ μπάντες απ' την Βόρεια Ευρώπη ΚΆΘΕ ΧΡΌΝΟ..

Ίσως τώρα να έχει διευρυνθεί ο όρος τζαζ και χαίρομαι που το άλλο περιοδικό ασχολήθηκε με την τοπική live τζαζ σκηνή πριν ένα δεκαήμερο επικρατώντας τις προσπάθειες.
Hellenic Jazz Society είναι η προσπάθεια που αναφέρθηκα.

Δεν νομίζω ότι είναι Off topic, αλλά αν ο Ήχος του σήμερα περιείχε σελίδες δισκοκριτικής αναρωτιέμαι τι θα έγραφε για την τοπική μουσική τάση του trip hop και λοιπών 'επαναστατικών' υβριδίων ..
Επειδή και ο γιός είναι κιθαρίστας με πάρα πολλά live και παρουσία σε utube και Spotify 2 albums το μουσικό ενδιαφέρον μου είναι σε επαγρύπνηση.
 
Λέτε στην δισκογραφική ενότητα του τεύχους ότι τότε άκουγαν πολλοί ροκ και τζάζ, όχι όπως τώρα που δεν ακούει κανείς .. εννοείτε στην χώρα μας;
με το άκουγαν εννοώ αγόραζαν.
Τότε έμπαιναν στα τσαρτς και τις πωλήσεις δίσκοι του John McLaughlin, Chick Corea, Weather Report κλπ εξ ίσου με εκείνους πχ των Alice Cooper, Santana ή Jefferson Starship ή αν θέλετε και Blood sweat & tears ή Chicago.
H τζαζ ήταν ένα main stream άκουσμα όπως και το ροκ.
Σήμερα δεν υπάρχει ούτε καν το ροκ.
Η μόνη ελπίδα αναβίωσης από την Αμερική είναι η country όπου έχουν καταφύγει πολλοί μουσικοί.
Αλλά ο δυτικός κόσμος είναι σε μαρασμό.
Σήμερα τα δις στα στρημινγκ το κάνουν οι απωανατολίτες και οι μπόλιγουντ καλλιτέχνες.
Και η αμερική τι έχει να βάλει απέναντι? την τραπ και την Taylor swift που επανεκδίδει κάθε λίγους μήνες τους ίδιους δίσκους και τους ξαναπουλάει. ....αφού ο κόσμος τους αγοράζει....καλά να πάθει.
 
με το άκουγαν εννοώ αγόραζαν.
Τότε έμπαιναν στα τσαρτς και τις πωλήσεις δίσκοι του John McLaughlin, Chick Corea, Weather Report κλπ εξ ίσου με εκείνους πχ των Alice Cooper, Santana ή Jefferson Starship ή αν θέλετε και Blood sweat & tears ή Chicago.
H τζαζ ήταν ένα main stream άκουσμα όπως και το ροκ.
Σήμερα δεν υπάρχει ούτε καν το ροκ.
Η μόνη ελπίδα αναβίωσης από την Αμερική είναι η country όπου έχουν καταφύγει πολλοί μουσικοί.
Αλλά ο δυτικός κόσμος είναι σε μαρασμό.
Σήμερα τα δις στα στρημινγκ το κάνουν οι απωανατολίτες και οι μπόλιγουντ καλλιτέχνες.
Και η αμερική τι έχει να βάλει απέναντι? την τραπ και την Taylor swift που επανεκδίδει κάθε λίγους μήνες τους ίδιους δίσκους και τους ξαναπουλάει. ....αφού ο κόσμος τους αγοράζει....καλά να πάθει.
Ευχαριστώ κατά αρχήν για την παρουσίαση, επειδή δεν το έχω και ξεκίνησα την αντίστροφη πορεία της συλλογής,μετά το πρώτο τεύχος το 85-86 παραγγέλνοντας απ' τις Τ.Εκδοσεις ή ψάχνοντας Μοναστηράκι και αποκτώντας τεύχη από κάποιους ελάχιστους ντόπιους που αγόραζαν τω καιρώ εκείνω και μετά τα είχαν για πέταμα... είμαι κοντύτερα στο σημείο μηδέν,αλλά απέχω λίγα χρόνια (1977-78).
Νομίζω όλα άλλαξαν με την υπερπροσφορά στην μουσική λόγω streaming βέβαια κάτι που επηρεάζει και το χόμπι μας.
Οι αριθμοί με (για) τα τσαρτς μειώθηκαν και πολλοί καλλιτέχνες βγάζουν δίσκο όχι για να επιβιώσουν όπως είπε ο Anthony Joseph σε journalist.
'Μπορεί να κάνουμε δίσκους,αλλά ζούμε απ' τα live'.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Έγραψα στο θέμα με την έκθεση ότι πολλοί νέοι καλλιτέχνες της Jazz εκδίδουν μόνο άυλα ή LPs.
Στο μουσικό στερέωμα έχει προστεθεί σ όλα τα είδη μουσικής εκτός της Jazz ο όρος alternative (pop,rock,latin, reggae).
Η Jazz είναι το μόνο είδος που έχει κρατήσει στον Δυτικό κόσμο επιθετικούς προσδιορισμούς όπως Cool,Vocal,Tenor,Acid,Metal, underground, guitar jazz,jazz ambient,folk jazz, electronic,blackjazz,latinjazz,free,complext,jazzpiano,trio,big orchestra , fusion κ.λ.π (έχει κ άλλα),που σημαίνει ότι το είδος έχει διευρυνθεί,άρα και αναπτυχθεί.

Μου προτείνουν γνωστοί από Esthonia,Letonia φωνές και μπάντες απίστευτες που χτυπούν την πόρτα μεγάλων εταιρειών όπως σίγουρα γνωρίζεις ECM,ACT ..

Οι ροκ μπάντες και μικρά σχήματα όπως του κανακάρη δεν τραβούν και αναγκάζονται να ενσωματώσουν διαφορετικά στοιχεία ώστε να επιβιώσουν,όπως καλή ώρα ο δικός μου Irish blend,μουσικά παραδοσιακά στοιχεία.
Κάτι κινείται στην Βόρεια Jazz σκηνή,κάθε πόλη έχει το Jazz club enthusiast,τα φεστιβάλ είναι πολύ συχνά και ενίοτε πομπώδη σε παρουσία.
Οι κυκλοφορίες σταθερές όπως και το κοινό.
Δεν γνωρίζω για Ιαπωνία, αλλά στην χώρα μας υπάρχει αρνητικό πρόσημο,και με λυπεί αφάνταστα γιατί γνώσεις υπάρχουν.
Τελειώνω το σεντόνι μ ένα παράδειγμα:
Σήμερα 'έδειξα' το 4ήμερο αφιέρωμα του Πετρίδη στον Quincy Jones,απ' το on demand σε κάτοχο quad και μου είπε να του το μεταφράσω έπαθε ο άνθρωπος.
πολλοί Δυτικοί ραδιοσταθμοί θα ζήλευαν αυτό το tribute.