Υγραέριο, που , τι, πως

Δημοκηδής

Μέλος Σωματείου
23 June 2006
10,231
Το πιστό μου 407 SW έκλεισε 14 χρόνια. Παρότι σε άριστη κατάσταση, με μόνο 130.000 χλμ ( καθώς το χρησιμοποιούσα μόνον για μετακινήσεις της 5μελους οικογένειας και όχι καθημερινά), καθότι στέησιον, δεν έχει εμπορική αξία, οι μαντραδες μου προσφέρουν κάτι αστεία ποσά και για αγγελία ούτε που το σκέπτομαι...

Επειδή είναι αρκετά βενζινοβόρο και χρειάζεται να κανω 100 χλμ την ημέρα για την νέα μου δουλειά, ενώ το μικρό c3 πλέον το διεκδικούν και οι γιοι μου που βγήκαν από το αυγό, λέω να του βάλω υγραέριο και να το κρατήσω για 3-4 χρόνια ακόμη, μέχρι να ησυχάσει σε κάποια γωνιτσα.

Είμαι τελείως άσχετος, για πέστε κάποιο καλό σύστημα, εγκαταστάτη, σημεία προσοχής, κλπ. στα βόρεια προάστια.

Ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Φαντάζομαι ότι η "Autogas Τσοπελογιαννης" αποτελεί ακόμη την καλύτερη λύση, έχουν κάνει άπειρες μετατροπές, έχουν κατάστημα στην Μεταμόρφωση και στην Αγία Παρασκευή. Πόσο κοστίζει πια η μετατροπή δεν ξέρω. Αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα θα σε συμφέρει. Ρώτησε τους για περαιτέρω πληροφορίες.
 
Η μετατροπη κοστιζε απο 600 εως 1000 πριν κανα δυο χρονια .


Σημαδια εχει παντα τι κιτ βαζεις, αν θαναι κανα ιταλικο που θεωρουνται καλυτερα ή κανα τουρκικο που ειναι η πλεμπα


Σημαντικο ειναι παντως η εγγυηση που σου δινουν καθως και πιθανη εμπλοκη του με τα μηχανικα μερη.
 
Σπυρο η μία εναλλακτικη ειναι ο Τσοπελογιαννης, η αλλα ειναι να μιλησεις με τη peugeot για το τι προτεινουν αυτοι.
 
Ευχαριστώ, είμαι ήδη σε επαφή με Τσοπελογιάννη ... δείχνουν πολύ καταρτισμένοι και με καλές τιμές / εγγυήσεις.
 
Και φυσικά αν το κάνεις, ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΎΝΕ, δεν θα πηγαίνεις στην Εθνική πάνω από 130 χλμ/ώρα με το υγραέριο .
 
@Ναθ και Νίκο,
Καθαρά για θέμα μακροζωίας του μοτέρ.
Αν θες παραπάνω και συνεχώς,απλά το γυρνάς σε βενζίνη!
 
Δεν έχει σημασία η ταχύτητα, τη θερμοκρασία του κινητήρα κοιτάς.
Με το υγραέριο, αν δεν προσέξεις, μπορεί να κάψεις κινητήρα για πλάκα ακόμα και με 30 χιλιόμετρα.
 
Δεν χρειάζεται ειδικός αισθητήρας, έχεις τα όργανα του αυτοκινήτου.
Επειδή όμως η καύση του υγραερίου φτάνει και ξεπερνάει τους 1000 βαθμούς, ενώ η βενζίνη γύρω στους 600, αν το ζορίζεις συνεχόμενα το αυτοκίνητο, ειδικά καλοκαίρι με καύσωνα, η φλάτζα δεν θέλει και πολύ να παραδώσει το πνεύμα...
Το αέριο δουλεύει μια χαρά, και με μηδενικά κατάλοιπα, θέλει όμως προσοχή στις πολύ ψηλές θερμοκρασίες...
Κι αν θες να μην πάθεις ποτέ τίποτε ρύθμιση βαλβίδων κάθε 50-60 χιλιάδες χιλιόμετρα.
 
Παίδες, ευχαριστώ για τις πολύτιμες παρατηρήσεις !

Μιχαλιό, ο Τσοπελογίαννης μου έδειξε χαρτιά ότι έχει κάνει αρκετές εγκαταστάσεις σε 407 και σχεδόν 3500 εγκαταστάσεις σε αυτοκίνητα Πεζώ Σιτροέν..

Στην περίπτωση μου, θέλω απλώς να την βγάλει το αυτοκίνητο για ακόμη 3-5 χρόνια ... δεν πολυσκάω για τρελλές μακροζωίες ...

Οι τύποι, πλέον, δίνουν εγγύηση για όλα που βάζουν, που φθάνει την τριετία, ενώ παρέχουν δωρεάν σέρβις του συστήματος για 5 χρόνια ... αναλαμβάνουν δωρεάν την αλλαγή της αδείας και τα του ΚΤΕΟ...

Το τελικό κόστος με διάφορα ψιλοεξτραδάκια που προσφέρουν, φθάνει τα 800 ευρώ μετρητά... Το σύστημα που προτείνουν είναι Πολωνέζικο.

Σκέπτομαι να το τελειώνω, η δουλειά γίνεται μέσα σε μια μέρα, πας πρωί και το παίρνεις απόγευμα.
 
Παντα μια δευτερη γνωμη, ειναι χρησιμη.
Βεβαια αφου σε επεισε ο Τσοπελογιαννης, πανε καλυτερα σε αυτον.