Υπαναχώρηση αγοράς απο Κωτσόβολο

ionized99

New member
28 December 2015
4
Καλησπερα σας.
Πρωτο μου μήνυμα εδω στο φόρουμ και θα ήθελα την βοήθεια σας.
Αγόρασα σήμερα το μεσημερι μια τηλεόραση απο ενα κατάστημα κωτσοβολος στην Θεσσαλονίκη. Η αγορα εγινε με μικρη προκαταβολή και χρηση καταναλωτικου δανειου του κωτσοβολου μεσω εθνικης τραπεζας. Επισης μεσα στις δόσεις εβαλα και την ασφάλεια του κωτσοβολου για 5 χρονια
Δυστυχως μου ετυχε κατι πολύ σοβαρό και θα ήθελα να ακυρώσω την αγορά.
Το κουτι δεν το εχω ανοίξει - πειράξει καθόλου.
Μπορω να κανω υπαναχωρηση και να επιστρέψω την τηλεοραση χωρις να χρεωθω κατι και ταυτόχρονα να μου επιστραφεί η προκαταβολή που εχω δωσει;
Θα εχω θεμα με την τράπεζα;
Ειλικρινά βρίσκομαι σε πολύ δυσκολη θεση και οποιαδήποτε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη
Σας ευχαριστώ πολύ
 
Re: υπαναχωρηση αγορας απο κωτσοβολο

Εννοείται ότι απλά την πας αύριο πίσω, χωρίς κανένα πρόβλημα και ακυρώνεις τα πάντα. Ένα απλό ψάξιμο στον ίδιο τον Κωτσόβολο σου το λέει.

http://www.kotsovolos.gr/site/politiki-epistrofon

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.
Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα» (collect @ store), θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.
Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Επίσης ο πελάτης υποχρεούται (εκτός εάν ο προμηθευτής έχει προσφερθεί να παραλάβει τα αγαθά ο ίδιος) να επιστρέφει τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση.
Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης η δε ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.

- See more at: http://www.kotsovolos.gr/site/politiki-epistrofon#sthash.z4opReQy.dpuf
 
Re: υπαναχωρηση αγορας απο κωτσοβολο

Σε ευχαριστώ για την απάντηση
Το διάβασα και εγω αυτο στην σελίδα του κωτσοβολου
Επειδη μένω σε αλλη πόλη και δεν θελω να κάνω εξτρα χιλιόμετρα τζάμπα, πρέπει να πάρω πρωτα τηλέφωνο στα κεντρικά τους πριν παω;
 
Re: υπαναχωρηση αγορας απο κωτσοβολο

Σε ευχαριστώ για την απάντηση
Το διάβασα και εγω αυτο στην σελίδα του κωτσοβολου
Επειδη μένω σε αλλη πόλη και δεν θελω να κάνω εξτρα χιλιόμετρα τζάμπα, πρέπει να πάρω πρωτα τηλέφωνο στα κεντρικά τους πριν παω;

Πάρε το κατάστημα το πρωί φίλε μου, και απλά πες τους τι θέλεις. Μην ξεχάσεις να ενημερώσεις ότι δεν ακούμπησες την συσκευασία. Δεν θα έχεις θέμα, μην φοβάσαι. Και καλή τύχη με το θέμα που σου προέκειψε. Ελπίζω να είναι προσωρινό και η καινούργια χρονιά να σε βρει με καινούργια διάθεση.
 
Re: υπαναχωρηση αγορας απο κωτσοβολο

Όλα οκ πήγα από το κατάστημα και έγινε κανονικά η ακύρωση της αγοράς.
Και πολύ καλή η συμπεριφορά από τους υπαλλήλους.
Pontios thanks man!