Υπάρχει εγγύηση;;;

cinejonnie

New member
19 June 2006
20
Χαιρετώ το club
Βρίσκομαι σε κάποια άσχημη-μειονεκτική θέση και θα ήθελα την βοήθεια σας.
Ήταν Σεπτέμβρης του περσινού έτους , όταν αποφασίσαμε να αγοράσουμε μια ``μικρή`` LCD για το δωμάτιο. Μετά από μια μικρή έρευνα καταλήξαμε στην SONY 26`` KDL-U 2000.Δεν μας ξετρέλανε η εικόνα της αλλά –λόγο και συζύγου- για να `χουμε το κεφάλι μας ήσυχο, που λένε…Όλα καλά κι όλα ωραία, μέχρι που πριν από δύο εβδομάδες μας ήρθε το black out. Η τηλεόραση ανοίγει αλλά δεν δείχνει τίποτα. Βλέπω να ανοίγει, από φωτάκι και φωτισμό panel αλλά δεν δείχνει τίποτα. Την φορτώνω και την πάω στο SONY Center service. Με ενημερώνουν ότι θα την κοιτάξουν και θα επικοινωνήσουν μαζί μου αν το κόστος της επισκευής ξεπερνά τα 150. Μετά από δύο μέρες με παίρνουν τηλ. για να μου ανακοινώσουν την λυπητερή. Η τηλεόραση σας έχει καμένο Panel, και σαν ανταλλακτικό στοιχίζει 870. (Την είχα αγοράσει 875 και τώρα …γνωρίζεται την κατάσταση με τις τιμές). Μην τα πολυλογώ, αρνούνται να καλύψουν την επισκευή λέγοντάς μου ότι έχει λήξει η εγγύηση κλπ κλπ. ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ;;; ή θα πληρώνουμε σα χαϊβάνια την καινούρια τεχνολογία και θα γινόμαστε τα πειραματόζωα της εκάστοτε SONY ;;;
Συγνώμη για το ύφος, αλλά αισθάνομαι παγιδευμένος και μόνο το ΙΝΚΑ (που θα επικοινωνήσω αύριο) και το club, μπορώ να σκεφτώ σαν βοήθεια. Μπορώ να κάνω κάτι άλλο; Όποιος γνωρίζει κάτι ας ενημερώσει παρακαλώ.

Υ.Γ. Θα ενημερώνω την σελίδα για οποιαδήποτε εξέλιξη.
 
Last edited:
2 χρονια εγγυηση ειναι υποχρεωμενο να σου δωσει το καταστημα απο οπου την αγορασες, ο πωλητης του πραγματος. Το λεει ξεκαθαρα στον γνωστο νομο που εχουμε ποσταρει και εδω μεσα. Βρες το, βγαλ´το μια κοπια και αρχισε τις διαπραγματευσεις.
 
Αυτο με τις εγγυησεις τελικα...μεγαλο θεμα! Αυτο που ξερω ειναι οτι εταιριες που θεωρουνται "κορυφαιες", οπως Sony, Pioneer, δινουν 1 χρονο εγγυηση απο την επισημη αντιπροσωπεια. Ενω συνηθως ολες οι υπολοιπες δινουν 2 χρονια (Samsung, Toshiba, Sharp,...). Τωρα γιατι οι πρηγουμενες 2 εταιριες (μπορει να υπαρχουν κι αλλες αλλα δεν μου ερχεται κατι στο μυαλο τωρα...) δινουν μονο 1...αυτες ξερουν.
Οσο για νομοθεσιες πανευρωπαϊκες...τα ακουω βερεσε! Εαν ειναι να σκασω στους δικηγορους μετα τριπλασια και τετραπλασια λεφτα για να βρω το δικιο μου κι αν το βρω ποτε, να μου λειπει! Δυστυχως κυριοι, ετσι εχει η κατασταση, λυπαμαι που το λεω αλλα μας εχουν γραμμενους σαν καταναλωτες...να μην πω που!!! :7SFGSFG:
 
Ξαναλεω για οποιον δεν το καταλαβε:

Οτι και να προσφερει ο εισαγωγεας-αντιπροσωπεια, το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΟΥΛΗΣΕ το αντικειμενο εχει ευθυνη απο τον νομο να σου παρεχει εγγυηση καλης λειτουργιας για ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ. Αντιστοιχα ο εισαγωγεας προσφερει οτι θελει και δεν τον υποχρεωνει κανεις εναντι του τελικου καταναλωτη γιατι στην τελικη δεν ειναι αυτος ο πελατης του, αλλα το καταστημα (εκτος φυσικα απο οταν πας σε καταστημα της εταιριας).

Ενα εξωδικο δεν ειναι τοσο ακριβο...Καποιος απο εδω μεσα το εκανε και ως δια μαγειας του αντικατεστησαν αμεσως την τηλεοραση. Ας μας πει ποσο του κοστισε το εξωδικο.