Ανδρεα, να διευκρινησω πως δεν δουλευω σε τμημα πιστωτικών καρτων οποτε λεω πραγματα που εχω ακουσει απο συναδελφους που δουλευαν σε αναλογα τμηματα (στις ΗΠΑ και στην Αγγλια), ή απο συναλλαγες που εχω εγκρινει στη διατραπεζικη αγορα. Στις πιστωτικες η εξόφληση του εμπορου γινεται καποιες ημερες ή και εβδομαδες μετα την αγορα, οταν εκκαθαριζεται ο λογαριασμος του. Οποτε αν υπαρχει αμφισβητουμενη χρεωση λογικα την 'τρωει´ο εμπορος αφου εκεινος μπορει να ελεγξει την καρτα ειτε στον φυσικο τοπο πωλησης (υπογραφη, τσιπ κλπ), είτε στο website του (γι αυτο ζητανε ακομα και ταχυσδρομικο κωδικό για τη χρεωση). Αν αποδειχτει πως ο εμπορος εκανε ολες τις κινησεις (πχ η υπογραφη στο πισω μερος της καρτας μοιαζει με αυτη της αποδειξης) τοτε η τραπεζα τον πληρωνει κανονικα και εισπρατει απο την ασφαλιστικη. Αν οχι, η χασουρα μπορει να παει στο εμπορο.
Στις χρεωστικες η πληρωμη γινεται αμεσα με κατι σαν εμβασμα, οποτε ειναι δυσκολο να αντιστραφει. Στις ΗΠΑ ξερω περιπτωση που εγινε, αλλα δεν ηταν ουτε ευκολο ουτε γρηγορο (πηρε εβδομαδες να επιστραφει το ποσο). Ομως εδω δεν θεωρεισαι απατεωνας μεχρι να αποδειξεις πως εισαι τιμιος (αλλα αν σε πιασουν για απατη...)